Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ linka ach meis! ik snap dat je dat erg vind om te zien zeker als je weet dat dat absoluut niet Myrna's keuze is! heeft zij er weleens wat van gezegt tegen haar vader?

xxx

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tsja, ze vind kitty shirt wel leuk, op zich is wel leuk maar neit voor fotograaf joh! En sportschoenen, ze weet dat ik niet van hou, maar voor buiten of sportdag of noem maar op vind ik prima maar voor fotograaf neej dank je...... Ze is weg van Balleria schoenen en Crocs, maar bij haar vader hebben ze GEEN smaak! Soort asokleding zoiets, moeilijk om uit te leggen...... Zal ff proberen om foto hier neer te zetten hoe ze eruit zag.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linka76, hmmmm... Tja dan is het niet leuk om je dochter zo terug te zien op hyves natuurlijk...

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Cynthia: succes in het zh, ik hoop dat ze je baby kunnen draaien!

Delilah: ik heb ook af en toe jeuk. Eerst alleen op mijn buik en nu ook regelmatig op mijn armen en benen. Ik houd nu ook veel meer vocht vast dus misschien komt het daardoor dat mijn armen en benen ook jeuken. Ik smeer mijn huid goed in met een lotion, dat helpt.

Austin: Hier gaat het redelijk goed. Het is hier ook op en af hoor ;) Gisteren erg last van mijn buik en rug, beebje is aan het indalen denk ik. Hij is erg groot, vrijdag woog hij zo'n 2850 gram!, dus het wordt wel erg zwaar nu. Maar goed, we houden nog even vol! :D (ik heb vandaag een positieve dag, morgen roep ik waarschijnlijk weer dat ik het zat ben! :( hahaha!)

Hopefull: wat fijn dat je weer zwanger bent! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!

Rebbel: hier is ook alles al klaar, kamertje, enveloppen, tas etc. Dat geeft mij ook een erg rustig gevoel!

Judith: gefeliciteerd met de baby van je vriendin! Leuk dat jullie zo vlak na elkaar uitgerekend zijn! Mijn vriendin is vorige week bevallen van een zoon, zo leuk!

Linka: wat vervelend dat je die foto gezien hebt! Mag Myrna niet zelf haar kleertjes uitzoeken van haar vader? En waarom doen ze haar niet haar eigen kleren aan? :( Huil maar even lekker uit! *knuffel*

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ze mag daar kleren uitzoeken en ze had daar nieuwe sportschoenen nodig voor sportdag TERWIJL ik hier ook heb (kwiss) en ik weet wat ze van houdt de kleding, jurkjes en rokken en leggings met slippers, crocs en balleria schoenen.

7. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Hoi meiden, hier weer eens een berichtje van mij....
    Kan het allemaal niet bij houden.
    Sinds een week of 2 ben ik ook weer zo vreselijk moe, kan elk moment van de dag wel in slaap vallen, en als ik er niet aldoor aan toe geef krijg ik harde buiken.
    Het wordt hier steeds spannender! Ik zag op de lijst dat ik hier de laatste augustus mama ben....ben benieuwd hoe het allemaal gaat.
    Nou ik ga zo eventjes naar de Hema en Miss Etam, nog wat leuke zwangerschap en baby kleertjes halen.
    Fijne dag allemaal!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Linka, wat vervelend van die kleding.
    Maar als ik zo kijk als leek :rolleyes: zo vreselijk ziet ze er niet uit :(
    Iws niet geheel mijn smaak, maar haar koppie blijft toch lief ;)

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mijne ook niet idd ;) Vlechtjes op dr hoofd zoiets zou ik niet doen, ze heeft altijd staartje of haar los met diadeem (dat noemt ze het, ik haarband hahha)

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ linka, ik snap eerlijk gezegt niet helemaal waar je zo overstuur van bent, het zijn maar kleren. En iedereen heeft natuurlijk een andere smaak, maar het klinkt nu een beetje alsof alleen jouw smaak de goede is
    (alvast excuses als ik het verkeerd begrijp)
    Ze staat prachtig op de foto's en heeft een heerlijk snoetje, is dat niet veel belangrijker

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tsja, is mijn ervaring en niet van jouwe, misschien kom je zelf achter? Verschillende mening!

Natuurlijk staat ze hartsitkke leuk op foto, maar zoiets zou je echter niet doen, zou je ook zelf doen als jou kind was?

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb buikpijn, ik weet niet wat ik moet voelen, maar het lijkt iets van harde buiken (komen zo om het kwartier en baby is dan ook onrustig), en onder mijn ribben links heb ik steken (lijkt net van die steken als je hard hebt gerend)
    Ik wil vk maar niet lastig vallen, weten jullie misschien wat het is?

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Als ik jou was zou ik wel VK juist bellen ;) Heb ik ook gedaan wilde ook niet ermee lastig vallen maar als je zo onzeker bent zou ik gewoon bellen!

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Toch even bellen hoor, vinden ze niet erg.
    Wij kwakzalfers zijn er minder goed in ; )

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Puck, het begon bij mij ook als een beetje jeuk en ik smeer mezelf ook al een tijdje in maar de laatste week is het echt vreselijk geworden! Heb ook gewoon bloeduitstortingen op mijn bovenbenen van het krabben :( op mijn buik probeer ik niet te krabben, wil mijn beebje niet wegjagen ;) maar dat is soms zo moeilijk! En als ik krab krijg ik meteen allemaal bultjes die je vervolgens dus ook weer kapot kunt krabben.... Ach ja, als dat het ergste is mag ik niet klagen! Ook al lijkt het er toch op dat ik dat inmiddels een beetje doe :D

@ Linka, ik vind de foto's helemaal niet zo erg?! Maar goed ik zie gewoon een leuk kind en ik kan me voorstellen dat jij als moeder iets verder kijkt...

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Altijd de vk bellen! Liever 6 x te veel als 1 x te weinig!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Precies als ze legging aanhad zou wel wat mooier staan dan met Panty ;)

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ passiepaard bellen meis klinkt als (oefen)weeen!

@ linka heb het erger gezien maar kan me er iets bij voorstellen wat je voelt. mijn vader stopte me altijd in van die afgrijselijke jurkjes met kant en lakschoentjes terwijl mijn moeder me lekker vlot kleedde en die had ook altijd zoiets van "moet je nou eens zien wat een barbiepop hij van die meid probeert te maken" maar dat is ook wel typisch Amerikaans denk ik.

xxx

19. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ puck ja de dagen kunnen zo wisselen he! ik denk maar zo nog maar 3 weekjes nog maar 3 weekjes ( zal je zien dat het er 5 worden aaarrrgghhh )

xxx

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik begrijp heel goed dat jij haar in andere kleren nog leuker vind en als moeder nog beter weet wat haar het beste staat en ik begrijp ook dat je het jammer vind dat ze een combinatie aanheeft die je zelf nooit zou kiezen, maar zou er eerder om moeten lachen van: wat heeft die oenemeloen toch een vreselijke smaak dan er overstuur van te raken, dat is het niet waard

Deel Deze Pagina