zie nu pas je bericht. ach is toch beter dat je dan niet meer werkt, en het is maar iets eerder met het verlof. viel het mee het verwijderen van de poliep? volgens mij heb ik dat niet gelezen, of overheen gelezen. doe rustig aan
austin: hoe gaat het met je kat dan? en je buik? passiepaard: hier ook een hond die altijd het gevaar opzoekt, hij rent overal achteraan en is altijd ondeugend...vanochtend is hij nog onder het hek heen gekropen achter een kudde koeien aan! hij is al meerdere keren bijna door een auto geschept, een keertje zelfs op een 80km provinciale weg, waar hij heen gerend was vanuit het bos...scary! hij is erg groot, berner sennen hond (soort st.bernard) dus ik denk dat auto's hem liever niet aanrijden uit angst voor grote schade aan hun vehicle! hihi! maar toch, altijd doodeng en altijd mijn eigen schuld, hij is nu eenmaal mijn verantwoordelijkheid, het is gewoon een ratje...ik hoop dat je je nu wat beter voelt? vriendin van mij was haar moeder verloren terwijl ze hoog zwanger was en zelfs met vreselijk verdriet en stress een gewone bevalling en gezonde baby gehad, je lijf beschermt je wel! no worries! en anders gewoon even bellen inderdaad! sjudith: wat een supermooie foto's heb jij ! mooie buike! je bent echt mooi zwanger! linka: heel mooi meisje...inderdaad beetje "foute" panty...maar ach...mijn man kleed onze dochter altijd vreselijk fout aan...hij kreeg er zelfs commentaar op toen hij met haar op de hei was...hij doet dan een paarse broek aan met bloemen, een groen t-shirt, rode met wit gestipte sokken en nike air, in het zwart en dan 12 maten te groot! en dan nog een mutsje met gele bloemen erop...met voetbal zit ze geheel in het rood met geel, papa is spaans... is kan er alleen maar om lachen...maar ja, hij is niet mijn ex...lijkt mij ook niks...tis toch je kleine meiske...
Jennifer, zie al voor me, arme meis! Ja, zo gaat idd vaker bij vader's. Ben ook benieuwd als mijne geboren is en hoe mijn vriend gaat doen, zie al voor me ! Vaak doen de vaders aan moeders over, dat is ook een feit! Tsja alleen ben ik hartstikke trots op mijn dochtertje!
@ Jennifer dank je @ Linka, hij is vast trots op zijn kleine meid, net als jij alleen wat andere kleding smaak en zijn vrouw waarschijnlijk ook
Hahahaha... Ik kan altijd wel zien of mijn broer de kinderen heeft aangekleed of mijn schoonzusje Vooral ook de haren zitten dan bijzonder leuk! Mijn man kan altijd wel goed combineren met kleren dus ik ben benieuwd hoe dat straks gaat met ons beebje! Ik heb mezelf wel voorgenomen dat ik hem lekker laat aanklooien in het begin, laat hij maar goed kijken en luisteren naar de kraamzorg en het zelf doen, ik ga me er niet mee bemoeien!
Ik ga mijn mannetje ook lekker laten aanklooien en heb idee dat hij dat ook prima kan! Hebben van de week samen stelletjes kleding neergelegd voor de kleine, voor in de koffer Doet hij goed hoor
Ik denk dat ik echt weg moet lopen, want ben echt zo'n corrigerende doos en dat is echt super irritant. ben beniwud of jullie echt hem aan laten klooien hihi denk dat jullie hier nog op terug komen haha
Ik heb nu alleen met huishouden, daar kan ik niet tegen hij doet het...anders dan ik? Hoe gaan jullie daar mee om? In mijn ogen is iets niet schoon of opgeruimd en voor hem wel
Mijn man werd op z'n 15e oom en ging iedere week oppassen op zijn neefje inmiddels hebben onze broers en zussen samen 12 kinderen dus hij heeft al veel kunnen oefenen, ook in z'n eentje gaat dat oppassen prima! Heb er geen angst voor dat hij het niet zou kunnen ofzo.... Ik hoop dat ik er niet op terug hoef te komen en hem echt lekker z'n gang kan laten gaan! Hij kijkt er zo naar uit, roept al weken dat die kleine nu wel lang genoeg van mij alleen is geweest en dat hij het nu wil dragen
Haha, bij ons is het nog niet eens of het wel of niet schoon is. Ik kan me zelfs al kwaad maken als hij met stofzuigen de bank verschoven heeft en hem 5 cm te ver naar links laat staan. Slaat nergens op, want ik moet blij zijn dat hij het doet. Mar op de één of andere manier kan ik dat niet uitstaan. Of met was opvouwen . . .hihi . . . als hij bijvoorbeeld een handdoek anders opvouwt als ik, heb ik de neiging om het opnieuw te doen. Slaat toch ook nergens op? En dan denk ik iedere keer wel: Waar maak je je druk om? Maar toch . . .
Dank je, Noura. Geeft niet, hoor. Die poliep verwijderen was niet zo leuk. Ging zonder verdoving en de wond hebben ze dichtgebrand. Maar goed, bevallen zal pijnlijker zijn... Inderdaad, het is maar iets eerder en het voelde ook niet goed om nog te gaan werken. Hoe gaat het met jou? Spannend zo! Heb je nog een CTG gehad of wanneer heb je die?
@ Diana...ja ik ken het! maar voor de zwangerschap had ik het niet zo erg dus bij mij is het mijn nesteldrang
Oh my god, ik kan paar wel met jullie meekletsen, me vriend snapt het niet waarom ik druk over maakt als hij moet stofzuigen, want bank zit er kattenharen op en ik zuig die iedere dag en hij slaat dan nou over, vat je nou hem? Hij is allergisch voor kattenharen ! Als ik hem vraag joehoee help nou ff mee ik kan niet zoveel mee, ja kalinka heb hoofdpijn en noem maar op! Zucht..... Daarom neemt hij vakantie op als baby is geboren zodat kraamhulp hem kan uitleggen zonder bemoeial van mij! Hopelijk kan ik wel aan !
Daar ben ik weer. Heb hele drukke dagen gehad, nou ja voor mij. Heb wel alles bijgelezen, maar ga niet op iedereen reageren. Las over mannen. Mijne is echt geweldig. Heel erg bezorgd. Wilt niet dat ik te veel doe. Doet dan ook erg veel voor mij. Heeft weken het huishouden gedaan. (waar ik trouwens niks op aan te merken heb) Verder maak ik me ook geen zorgen over na de bevalling. Denk dat hij het heel goed gaat doen. Gelukkig heeft hij ook een goede kledingsmaak, dus dat komt ook wel goed. Verder las ik dat Rebbel weer weeën heeft gehad. Kan me goed voorstellen dat je het soms helemaal zat bent. Hopelijk blijft die kleine nog even zitten.