Hallo hallo, heb vk gebeld. Niet druk maken zijn oefenweeen, nou okay dan. Dan slaan we ons er maar doorheen he? Mijn darmen zouden ook nog op hol kunnen zijn, maar dat geloof ik niet want ik hoef niet naar de wc, kan nog komen maar voel niks wat daar op lijkt. Zieltje weer gerust, ik ga zo even een badje nemen en mijn (surrogaat) moeder bellen vragen wanneer we de kinderwagen op gaan halen, heb daar wel ERGE zin in,.. Nog klein vraagje: ik ben voor vriendin een kraammand aan het maken. Weten jullie wat daar zoal in 'hoort'/kan of leuk voor is? Bedankt voor jullie adviezen vanmorgen, ben wel blij dat ik lekker thuis ben nu.
Vergeten doe ik hem niet maar eeuuhhh heb jij suggestie dan? Drinken doet hij niet, dus een lekker flesje zal niet aan slaan,..Ik ga hem al snel maken want zij is kort na mij uitgerekend en dan heb ik er vast geen tijd/zin/puf voor,... Dus iets van chocolade is ook niet handig dat is vast gesmolten tegen die tijd, please hellup!
@ passiepaard ja hij heeft al weer genoeg praatjes hihi! gelukkig niets ernstigs meis met de kleine! enne je kraammand eens ff nadenken: - zwitsal spulletjes - een knuffel met de babynaam erop en geboortedatum ( helaas kan je die pas laten maken als het geboren is ) - badspulletjes voor mama - schoentjes voor de baby - een "oppas tegoedbon" - voor papa iets wat hij graag doet, hobby's, sport etc. misschien een leuke film of iets in die richting @ noura hahaha januari? dat zou een flinke jongen zijn! @ jeniffer de kat is gelukkig helemaal in orde hij heeft wat pijnstillers/kalmeringsdruppels meegekregen omdat ze bang waren dat hij misschien in shock zou raken maar hij is weer helemaal de oude! jij hebt wel een avontuurlijke hond hoor en het overleven een klap van 80km per uur dat is knap! @ linka mijn mannetje is kleurenblind dus hij trekt zichzelf soms ook nog weleens iets twijfelachtigs aan hihi heb 'm al een paar keer moeten vertellen dat het echt niet gaat wat hij aanheeft! @ pruts77 ja dat dacht ik ook maar die mankeerde ook helemaal niets gelukkig, ze liet wel gelijk los! de buurman had haar gewoon terug moeten roepen maar die stond er maar een beetje op te kijken...en dat terwijl hij claimed politie honden te hebben getraind...beetje vaag! @ sjudith nou dat nou ook weer niet ik bedoel is het instinct van een hond het is alleen dat onze kat in een hoekje zat en er niet uit kon, helaas heb ik om dit soort redenen een angst voor honden en blijf ik ze liever uit de buurt dus is weleens lastig dat de buren er een hebben. ik vind het ook zo eng als er vreemde honden op kinderen afkomen dan pak ik ze altijd op, je weet het tenslotte nooit! @ diana oei oei dat is heftig...denk maar zo er zijn genoeg mannen die helemaal niets doen in het huishouden! naar de vk geweest en alles weer goed met de kleine ze zei wel dat ze bij de geboorte zo tussen de 7 en 8 pond zou wegen als ik voldraag...vond ik best wel veel! verder verteld dat ik zo slecht slaap en dat mijn ribben tot murm getrapt en geduwt zijn! ze zei dat ze me sowieso niet over de 40 weken laten lopen dus 16 juli is de uiterlijke bevaldatum! xxx
Hi Meiden, Sorry maar kan jullie echt niet meer bijhouden. Als ik uit mijn werk kom heb ik echt geen puf meer om nog op iedereen te reageren, misschien over twee weken weer, wanneer mijn verlof ook is ingegaan. Hier gaat alles redelijk, de ene dag beter dan de andere. Vandaag weer veel harde buiken en niet vooruit te branden, gelukkig nog maar twee werkweken te gaan! Hopelijk morgen weer een betere dag. Verkoudheid neemt gelukkig alweer een beetje af. Nou meiden met controles e.d. in het ziekenhuis sterkte en houdt de kleine nog even binnen.
Het klussen kent nu de eerste tegenvaller. De aansluiting van het dak op de voorgevel komt niet goed. Aannemer komt zo zelf kijken, ben benieuwd wat voor oplossingen mogelijk zijn. In ergste geval moet er een compleet nieuwe voorgevel komen (met dus weer een nieuwe bouwvergunning) of krijgen we eerst een lelijke voorgevel. Wordt vervolgd. @Passiepaard: ik had in mn kraammand (weet niet alles meer hoor): -lekkere douchegel voor mama -lekkere douchegel voor papa -zwitsal dingetjes voor baby -lief schilderijtje voor babykamer -doosje voor eerste haarlokje en tandjes -spaarpotje in de vorm van een fles -gebeeldhouwd babyvoetje (door mn moeder zelf gemaakt) -knuffeldoekje -ketting met hanger (van een baby) Rest weet ik zo niet meer. Voor iedere dag had mn moeder er een heel lief gedichtje bij gemaakt (2 regeltjes per dag ofzo hoor). Ik vond het heel erg leuk!
wat kan er zoal in een kraammand: Voor de kleine: spuugdoekjes, slabbertjes, rompertje, sokjes, slofjes, luiertjes, knuffeltje, speelgoedje, zwitsalproduct, badeendje, rammelaar, voorleesboekje, etc. Voor mama: badbruisbal, badschuim, fotomapje voor in mama's tas, leuk tijdschrift, fles wijn, pak tissues voor de kraamtranen, etc. Voor papa: Sleutelhanger waar foto van baby in kan, fotolijstje voor op papa's bureau, blikje energie drink, fles drank, tijdschrift over sport/auto's o.i.d., etc.
Austin: Kleurenblind kan hij idd niks aan te doen maar is wel fijn dat je hem helpt! Ik ken iemand ook van vroeger (oude buren van me oude vriendin) en kwam hem tegen in supermarkt en toen had hij een zoontje gekregen en vroeg aan me waar de muisjes waren ik zei dat het daar ligt maar hij vroeg of ik wilde helpen waar de blauwe zit, dus heb ik hem aangewezen. En me vriend vraagt altijd aan me wat hij moet aantrekken als wij op visite gaan of feestje of noem maar op, dat vind je zelfs ook toch irritant ! Ik heb zoveel kleren weggegooid die hij nooit draagt en wat niet mooi was toen ik hier kwam wonen! (ja veel mensen zeggen dat hij beter uitziet )
Haay die kletskozen ook ik kan jullie niet meer bijhouden hoor,maar alles nog goed met iedereen? Heb ff een vraagje,gister was de wijkverpleegkundige hier en die wilde laten zien hoe de Maxi Cosi in de auto est en wat denk je,het past niet? De riem is tekort of de Maxi Cosi's zijn groter want bij haar in d eauto past ie ook niet,mn moeder net nog geprobeerd maar ook daar lukt het niet bij(die past op mn petekindje en heeft onlangs nog Maxi Cosi in de auto gehad?) Iemand nog meer problemen mee,we hebben de Maxi Cosi Cabriofix,Limited Edition,legergroen aan de buitenkant met blauwe ruitjes in de binnenkant? Maar goed dat we het eerst ns probeerde heh xxxDais..
hoi daisy, volgens mij heb ik weleens gehoord van gordelverlengers, is dat misschien een idee? Wij hebben vanavond introductieavond in het ziekenhuis omdat ik nog steeds niet weet waar ik wil bevallen. Ik zeg telkens dat ik nog geen idee heb hoe ik me tegen die tijd voel en waar ik zin in heb, maar voorbereiden kan geen kwaad, dus ben wel benieuwd.
@petrabr: ik ben zelf bij mn vorige zwangerschap ook geweest. Vond het heel prettig. Zo weet je veel beter waar je terecht komt en wat je kunt verwachten als je toch naar het ziekenhuis gaat. @Daisy: over gordelverlengers zijn de meningen verdeeld. Er zijn mensen die zeggen dat het niet mag. Weet het zelf niet zeker maar wel goed om even uit te zoeken denk ik. Balen dat de gordels te kort zijn trouwens maar wel fijn dat je er nu al achter komt!
he meissie hier paste het ook maar net. de gordels waren net aan lang genoeg. kan je niet iemand belle die er verstand van heeft (autodealer) misschien weten die een oplossing? NOU MEISJES HET KAMERTJE IS KLAAR! nog een beetje aankleden zoals gordijntjes behangstickers ertc, naar de meubels staan bedje is opgemaakt etc etc. vandaag leuke manden gekocht van handed by en campingbedje bij kruidvat en matrasje voor campingbedje bij babydump. helemaal leuk. kan nou helemaal niet wachten tot die kleine er is! nog ruim vijf weken
Ja maar vinden jullie het niet raar dat niet alleen onze auto maar ook die van de wijkverpleging en die van mn moeder dan tekort zijn,dat kan toch haast niet? Ik denk dat ik morgen eens ga bellen naar Tilburg waar we ze gekocht hebben? @Petra,hopelijk kan je je keuze vanaaf maken? Succes! @Pendrag,ja zal het eens gaan uitzoeken idd... @Mik,wat fijn dat alles bijna klaar is! Nog fftjes! SPANNEND! Ik ga koken!
Daisy: Is de easyfix geen oplossing. Ik weet niet hoe oud jullie auto is. Wij hebben de easyfix en dan hoeven ze niet meer in de gordels. Maar ja dat is dan wel weer een duur grapje 150 euro en dan voor jullie twee keer. Ga ook eten. Fijne avond allemaal
Ha dames, Nou, ben weer terug, helaas zonder succes. Ze hebben gedraaid, getrokken en geduwd (best auw, maar ook best te doen) maar het is niet gelukt. Ze ligt in een soort lotushouding, dus in kleermakerzit, en één voetje zit al helemaal in het bekken vast. Dus tenzij ze zelf nog kan draaien de komende weken, wordt het toch echt een keizersnee. Baal er wel een beetje van, want eigenlijk had ik er stiekem wel op gerekend dat het draaien zou lukken. Maar ik ben in ieder geval blij dat ik het geprobeerd heb. Maarre...als ze het met 38 weken gaan halen, dan word ik een juli-mama...
als je googled op trefwoorden maxi-cosi gordel kort dan zie je dat jij niet de enigste bent die dit probleem heeft helaas. dus er zit niets anders op. weer een nieuwe auto kopen gr kim