goeimorgen meiden wens jullie alle ,maal een fijne dag ga even proberen te relaxen in bad. @jennifer nee ik werk in de kinderopvang dus bukken tillen op je knie hurken en zo en dat doet erg zeer en gaat niet meer kus
Lijkt me ook heerlijk idd...... me vriend kijkt alleen maar naar negatieve kanten stel stel stel stel wat er gebeurt is en noem maar op....... ik werd gek van! Daarom ben ik gestopt met een gesprek.
@ Linka, dat is wel vervelend inderdaad... Des te handiger als hij mee gaat naar het vk gesprek! Kan hij al z'n vragen en bedenkingen op tafel gooien! Mijn man is vanaf het begin al voorstander van een thuisbevalling, inmiddels heeft ie wel een paar "wat als" vragen maar dat komt volgende week wel ter sprake en dan beslissen we wel...
Gisteravond nog wat gepost en zie alweer dat er 5 pagina's bij zijn gekomen. Wordt een gezellige boel straks als we allemaal bevallen zijn en met zwangerschapsverlof de hele dag op het forum aan het kletsen zijn . Lees veel over stuitligging. Lijkt mij ontzettend vervelend als je dan te horen krijgt dat het een keizersnee wordt. Ik hoop toch echt op een natuurlijke manier te bevallen, maar ja dat heb je niet in de hand. De kleine van mij draait nog alle kanten uit, maar kan merken dat het niet meer zoveel draait als voor een paar weken geleden. De afgelopen 4 weken bij de VK lag het netjes met het hoofdje naar beneden, maar de ene keer met het ruggetje links en de andere keer met het ruggetje rechts. Dus geen garantie dat het zijn/haar plekje heeft gevonden. Wat vinden jullie trouwens van een ruggeprik wanneer dit wordt aangeboden? Ik ben dus absoluut niet bang voor naalden of prikken, maar een ruggeprik wil ik niet. Ook niet met een keizersnee. Ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken.
@ Angel, dacht ook nog pas wat gelezen te hebben? @ Binna, ben net van ellende uit bad gesprongen werd zo benauwd ineens!
Goeiemorgen iedereen! Even een snelle reactie van mij, want ik ga tegen 10u even met Jamie naar mijn oma op de koffie. Tja, heb nu toch verlof, dus daar heb ik wel tijd voor, hihi! Vanmiddag alvast 1 kast leegpakken voor de verhuizing, morgen weer 1tje, en zo elke dag iets. Ik mag niet te veel tegelijk doen van mijn mannetje, dan krijg ik billenkoek... Oja, billen! Heeft een van jullie ook steeds last van pijn/steken in 1 van de billen of beide billen? Tis bij mij zo pijnlijk, dat ik er vannacht en vanmorgen niet eens normaal bij kon lopen... of zou dat de beruchte zwangerschapsischias zijn? Hmmm, maar even aanzien hoe lang dit zo blijft, maar lekker voelt het iig niet. @Nair; Oh da's toevallig! Ik zal aan je denken als we gaan verhuizen! Eet ik er wel een gebakje extra op! @Duster&Deli; Van harte met jullie 34 weken! Nog maar 6 te gaan... is 42 dagen.... is 1008 uren... Aftellen maar! @Binnabinna; Badderze! Geniet er maar lekker van! @Daisy; Doe maar rustig aan dan met die rommelende, harde buiken! @MyAngel; Sterkte meis! @Cynthia; Dus de draaipoging is niet gelukt. Jammer zeg. Dus nu is het nog even afwachten wat je beebje gaat doen. @Pruts; Als mij een ruggeprik wordt aangeboden, denk ik wel dat ik hem neem. Helemaal gezien mijn voorgeschiedenis bij de geboorte van Jamie. Het verlicht heel erg de pijn, eigenlijks voel je helemaal geen pijn meer is mijn ervaring geweest. Ik lag zelfs met een big smile op de OK-tafel ! @Jennifer&ElleNY; Vervelend hoor dat jullie steeds zo slecht slapen! Hoop dat dat gauw veranderen gaat, jullie hebben je energie straks hard genoeg nodig! @Rebecca; Dus ook al een stuitliggertje.. zijn er echt veel bij augustusmama's zeg! Hoop dat ons dwarsliggertje zich nog bedenkt voordat het zover is... @Sjudith; Suc6 bij de VK vandaag! En geniet lekker van je verlof! Zo, geloof dat ik zo'n beetje op iedereen gereageerd heb. Zo niet..... was niet bewust! Zal even de tas pakken en dan gaan we in de auto. Kom misschien vanmiddag nog even spieken! Xx
@ Pruts, ik voel mijn beebje ook flink bewegen en draaien de ene keer ligt de rug links en dan weer rechts, volgens de vk ligt hij/zij toch echt al iets ingedaald met het hoofdje... En een ruggenprik?! Tja... Met een keizersnede lijkt het me toch wel handig. Ben er niet bang voor ofzo? Heb er eigenlijk nog nooit zo over na gedacht!
goedemorgen allemaal, @myangel, ik had je wel gemist hoor, maar er wordt hier zo veel gekletst dat mijn laatste bericht alweer 20 pagina's terug staat. Ik vind het allemaal wel gezellig hoor dat er veel wordt gekletst, maar soms heb ik het idee dat ik maar een beetje in het luchtledige zit te praten ha ha. Maakt ook verder niet uit, ik reageer ook niet op alles. Ik kan me wel voorstellen dat sommige van jullie het zat zijn, maar hou er rekening mee dat veel eerste kindje later komen dan 40 weken. Als je dan op 37 rekent duurt het alleen maar langer. Geniet gewoon lekker van het zwanger zijn, ondanks de ongemakken (nu heb ik het niet over de extreme gevallen, als je de hele tijd in en uit het ziekenhuis moet is het een ander verhaal natuurlijk). Als de kleine er straks is dan zou je willen dat je nog even de rust had die je nu hebt. Zo dat was mijn wijze raad voor vandaag Vanmiddag mag ik naar de vk en daarna is het zomerfeest op de opvang dus daar gaan we ook even kijken. fijne dag allemaal. liefs Philly
Hey allemaal, Het valt echt wel op hoeveel van jullie er al in verlof zijn. Volgens mij halen we tegen Augustus de 2000 Pagina's nog Voor sommigen begint het echt te korten. Ik merk bij mezelf dat men buikje serieus in de weg begint te zitten en dan lang wandelen me niet meer lukt. Gisteren had ik pijn in mijn schaamstreek en het voelde alsof ik er een trap op gehad had. Verder mag ik echt niet klagen. Ons manneke is heel actief en hij geeft me regelmatig kopstoten. Dan voel ik hoofdje zo zitten want dan heb ik een dikke bult op men buik. Vanavond moeten we naar de gyneacoloog en dan zullen we weten of de datum definitief vastligt of niet. Voor de rest probeer ik te genieten van de laatste weken zwangerschap en besef dat het er wel heel snel zal zijn. Nog 7 dagen werken gespreid over 3 weken en op 15 juli doe ik mijn laatste dag. Met wat verlof erbij en een maandje ouderschapsverlof ben ik thuis tot januari 2009. groetjes
Philly: Veel plezier op het zomerfeest bij de opvang en succes bij de vk. Aykietje: Die 2000 pagina's zijn zo vol over een paar weken, als iedereen inderdaad met verlof is! En lekker hè als je pas in januari weer hoeft te beginnen. Ik neem ook een paar extra weken vakantie en hoef dan pas de 2e week van januari weer te werken!
Goedemorgen! Net mijn nageltjes even gelakt dus even tijd om bij te lezen Hebben jullie dat ook dat je nu alles extra netjes bijhoudt, dus nette oksels, benen, bikinilijn, nagels, etc. voor het geval dat....? Ikke dus wel! Zag dat er sinds gisteravond weer veel gekletst was, ja we krijgen steeds meer tijd! Las iets over ruggeprik: daar hebben ze het vorige week in het ziekenhuis ook over gehad. Eerlijk gezegd kan ik daar nog geen zinnig antwoord op geven, ik weet niet of ik hem wil gebruiken als pijnbestrijding simpelweg omdat ik nog niet weet hoeveel pijn de bevalling gaat doen. Bij een keizersnede lijkt het me wel fijn, dan ben er toch een beetje bij. Maar dan krijg je toch alleen een ruggeprik bij een geplande keizersnede, toch niet als het spoed wordt? Lees straks nog weer even verder! Liefs, Puck
Heb toch ff voor de zekerheid gebeld,sinds gister harde buiken en dat gerommel,weet ook niet.. We mogen over een uurtje langs komen voor een CTG,ben benieuwd! Tot later! xxx
Ps,en zouden jullie niks op mn hyves willen zetten anders krijg ik weer allemaal bezorgede mensen aan de telefoon.... Thanks! Tot strakkies...
Bikinilijn, pfff! Ik had zo bos haren, vond ik zo vies heb ik maar even geknipt gisteren en beetje scheren, nou dat is nu fijner en schoner! Haha! Me vriend zei dat goed is ! (is dat omdat ik niet bijkon dus gisteren ging ik ECHT gewoon prberen)
@ Puck, ik weet dat mijn schoonzus een keizersnede kreeg met spoed en die had wel een ruggenprik gehad! Ik heb nog niet zo dat ik alles netjes wil bijhouden... Moet eerlijk bekennen dat ik bepaalde gedeelte helemaal niet meer zo heb bijgehouden omdat het teveel gedoe is zei gister tegen mijn man als ik straks verlof heb ga ik er eens goed voor zitten hahhahaa.... Tja en dan wel bijhouden inderdaad! @ Daisy succes! Kreeg net een sms dat een kennisje van mij die afg. dinsdag was uitgerekend is bevallen, leukkkkkkkk... Weet verder nog niet veel behalve dat het een jongen is maar dat wisten we sowieso al!
Whahaha.. Ik herken het gelukkig heb ik nooit zo'n last van mega haar groei maar moet nu toch wel ff wat er aan gaan doen Mijn man zei anders doe ik het toch, hihihi... Ben ik straks bevallen zie ik dat ik coupe carnaval heb!
Woehahahaha! Daar is VK wel aangewend Hahaha! Maar toch vind ik prettiger om bij te houden soms lukt het niet soms wel, haha!
Ik bedoel ook zeker niet dat de mama's die in juli bevallen niet meer bij ons horen hoor! Het is meer dat ik me kan voorstellen dat als je kindje in juli komt, je wilt kletsen met meiden die ook net een kindje hebben gekregen. Dan deel je dezelfde ervaringen, net als wij hier doen. Het verschil in leeftijd tussen de eerste en laatste augustusbabies is best groot (6 weken ofzo, da's een enorm verschil op die leeftijd!). Maar iedereen moet vooral doen wat ze zelf fijn vindt! Pruts, als je niet bang voor naalden bent, waarom wil je dan in geen geval een ruggeprik? Zijn er complicaties waar je bang voor bent ofzo? Ik weet er nog niet zo veel van af, dus alle info is welkom! Philly, je zit zeker niet in het luchtledige te kletsen hoor! Ik lees je stukjes altijd (net als de meeste andere ), maar reageer inderdaad niet altijd op alles. Blijven posten hoor! MyAngel, ik mis soms wel mensen, maar zet dat niet altijd in een post. Soms kan iemand gewoon even niet posten, heb ik zelf ook wel eens, en daarom ga ik me er niet druk om maken. Ik word volgens mij ook niet gemist. Vervelend dat jij weg was omdat je wel wat had. Gelukkig ben je er weer. Hoop dat het toch allemaal goed met je blijft gaan, ondanks alles wat je door moet maken. Daisy, hoop dat alles goed is! We horen het wel!