Weer nieuwe zwangeren erbij. Gefeliciteerd allemaal meiden! Augustus wordt echt een drukke maand. Ik ben vanmiddag bij vk geweest en die heeft het ook echt razend druk! In november heeft er wat in het water gezeten zei zij, hiiihi Met mij gaat het erg goed, bloeddruk was super, formulier voor bloedonderzoek en echo meegehad. En helemaal doorgemaald over familie en ziektes enzo, maar wij hebben geen contact met ouders dus dat viel niet mee. Nou fijne dag allemaal!
Nou dames, Ik heb er een nieuwe hobby bij 3D kaarten maken kijken of het me lukt dat piele piele werk ! Hopelijk gaat de tijd zo wat sneller
Nou inderdaad er zijn echt een heleboel dames rond dezelfde periode zwanger geraakt waar zou het aan gelegen hebben? volle maan? koud weer?
oh voor alle dames ik heb een tip! Mijn VK was er nl. heel erg blij mee! "Verloskundigen Formulier" (www.babyopkomst.nl) dit is een formulier met alle vragen die je VK gaat vragen, als je deze al helemaal invult en zo meeneemt dan scheelt dat een hoop tijd en is voor je VK ook een heel stuk makkelijker voor in haar documentatie! xxx
@ alle dames die een t-shirt met bedrukking voor de kleine die grote broer of zus gaat worden... waar hebben jullie de shirts besteld?
hallo! hier weer een blije rebbel! het hartje klopt stevig en het vruchtje was goed gegroeid! alles is prima in orde! liefs rebbel
Jeetje wat kunnen de augustus-mama's l*llen zeg pffff. Werk even een dagje en kan het bijna al niet meer bijlezen... Babsie (geloof ik , zoveel verhalen gelezen... ): ik heb ook mijn 1e echo pas op 8 januari. Kunnen we samen aftellen! Zoe10: op www.supermom.nl kun je die t-shirts bestellen. Ik neem aan dat je die bedoeld? Ik vind ze in elk geval superleuk! Ik ga t.z.t. ook eens kijken welke ik ga bestellen.... Voor alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd en welkom! Het wordt echt een drukke maand! Zo, ik ga zo maar eens even de keuken in, kan niet wachten kan echt de hele dag wel eten Liefs, Puck
Graag gedaan! Wist gelijk waar je het over had, omdat ik zelf ook zo leuk vind. Zou er zo een aantal kunnen bestellen, maar vind ze toch vrij prijzig...
Babsie, ik heb het shirtje besteld bij simplycolors.nl . Dit koste wel 16 euro ongeveer incl verzenden en 2 regels tekst bedrukking. Ach je moet er iets voor over hebben. Dacht dat jij ook al een shirtje had, niet goed gelezen zeker. Alle nieuwe zwangeren welkom. Augustus is zeker weer druk. Had ik met mijn afgelopen zwangerschap ook, was in juni. VK had toen een extra hulp in dienst genomen. Denk dat ik nog lang niet voor een echo kan hoor. Moet pas 27e naar de VK. En dan nog een echo afspraak zien te maken op een dag dat mijn vriendje ook kan. Ik ga wel 27 januari op vakantie met moeders en zusjes, dus dan wil ik wel geweest zijn!
@lique80.. nee nog geen shirt in huis hoor. Dat was de bedoeling maar ik wil even de 1e echo afwachten
Jeetje het word druk hier Ga zo eens rustig bijlezen. Wij hebben een jurkje laten drukken met: Ik krijg een broertje of zusje! Erg leuk geworden. A.s zaterdag weer een echo bij een echoburo...spannend! Krijgt mijn man het hartje ook te zien/horen. Iedereen die nieuw is, welkom! Iedereen met een goede echo gefeliciteerd, hele opluchting he!
Babsie, goed bekeken dat je de echo afwacht. Had ik ook wel willen doen, maar we willen het op deze manier vertellen en zo lang kan ik echt niet meer wachten!
hey meiden ff vraagje. vandaag naar gyn geweest voor echo en toen vroeg hij of ik over vier weken een combinatietest wil moet ik zelf bepalen en als de test is gedaan kunnen ze nog niets uitsluiten zeggen ze ze kunnen alleen een beetje de kans op schatten. normaal gesproken is de kans voor meiden van mijn leeftijd 1 op 1400. zouden jullie dit doen ja of nee? als je over de 35 bent is het aan te raden maar moet ik het doen? gr mik
Super! Blij om dat te lezen, kun je weer wat meer genieten! Ik heb ook niets met de kalender en heb geen idee wat het wordt! Soms denk ik jongen en soms meisje... Maar m'n 1e zorg is ook de 1e echo... Die heb ik trouwens op 2 januari...
Ik heb de combinatietest niet gedaan. Voor zover ik eruit begrijp geven ze alleen maar een kans aan. Dus 1 op.. Nou das dus nog geen duidelijkheid. Maar ja, je moet het natuurlijk zelf weten.
hey meiden ik moet ff wat kwijt en ik weet niet waar, dus hier dan maar.. Het waarom is een superlang verhaal, maar ik heb gisteren opt werk tegen mijn 3 naaste collega's verteld dat we zwanger zijn. (voornaamste reden was omdat ik bang ben dat 't fout gaat lopen en ik dan toch wil dat ze weten wat er met me aan de hand is) Nu heb ik hen met nadruk gevraagd om 't voor zich te houden. Net omdat het nog zo pril is en 't alle kanten uitkan en ik 't niet tegen iedereen wil gaan vertellen als 't fout moest gaan.. Gisteren heb ik 't dus verteld. Wat blijkt nu?! VANDAAG HEEFT DAT MENS HET AL TEGEN 2 ANDERE COLLEGA'S VAN ME VERTELD! ARGH! Ben daar zo slecht van hè.. hoe is da nu toch mogelijk? En dan reageert die een (die 't van mijn collega heeft) nog zo van 'en hoever ben je?' 'oei? nog maar zover? dan zijt maar voorzichtig met 't vertellen'.. kan wel huilen.. snif.. (en welkom aan de nieuwen en super voor de mensen die al 'n echo hebben gehad)