Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    tanxs philly

2. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Misschien kunnen we een lijstje maken welke baby goed ligt en welke in stuit.

Anders moeten jullie mij PB-en en dan zal ik een lijstje maken. Laat weten of hij/zij goed ligt of in stuit.

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Grappig idee Aykietje! Kunnen we meteen vergelijken! Zal je ff pb-en!

4. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Eerste lijstje

Stuitertjes
    Queenbee: ruggetje onderin in buik
    Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden.

Niet stuitertjes
    xxx

5. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ my angel dat klinkt heftig meis! hopelijk voel je je snel wat beter zodat de laatste weken niet te slopend zijn!

@ ja we willen natuurlijk wel dat onze mini's veilig zijn! ja ben ook erg benieuwd! gerommel he? nou spannend hoor meis! hier ook een hoop gerommel.... :D

@ linka hopelijk komen jullie er snel uit meis!

@ babsie ik zit ook te denken aan beide maar moet even kijken of ik de tijd wel heb voor de babymassage het babyzwemmen wil mijn man sowieso doen!

@ elle goed zo meis je moet toch aan jezelf denken hoor! enne niet te veel stressen over wat je nog af moet krijgen hoor....ik ben nu al zenuwachtig voor alles wat er straks ligt voor mij :confused:

@ rebbel nee sorry dat ken ik niet bij mij ging het indalen gepaard met buikpijn...

@ noura fijn dat je er nu bijna uit bent met de naam!

@ puck wij kwamen er gisteren achter dat een bikini model uit Amerika dezelfde naam heeft dat was wel ff lachen! wij geven het kindje ook twee namen, aan mijn vaders kant van de familie hebben we er allemaal twee, ik ook.

@ kiki rustig aan meis, maak een schema van alles wat je nog moet doen en binnen welk tijdsbestek, het komt vast allemaal op tijd af!

@ Esprit veel beterschap met je moeder!

@ debbie ik vind dat soms zo vervelend als mensen "denken" te weten wat het word om hoe je draagt, en dat het eerder komt etc. etc.

@ diana nog 3 daagjes en dan lekker genieten meis!

@ philly jeetje veel succes alvast!

@ charissa gefeliciteerd met je nichtje!

@ aykietje hier ligt de baby "normaal" hahahaha!

nog steeds geen bericht van Daisy?
    Waar is Kim kan die haar misschien sms-en?

xxx

6. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Stuitertjes
    Queenbee: ruggetje onderin in buik
    Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden.
    petrabr

Niet stuitertjes
    Binnabinna
    JennyS
    Austin

7. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ligt er echt aan wie ermee komt.
    Van deze collega trek ik het wel, maar mn baas moet zn b*k houden over dat ie zeker weet dat het een jongetje is, en dat een jongetje als eerstegeborene belangrijk is... :evil:

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zo zeg, lekker zo'n baas... ongeacht jongetje of meisje is superbelangrijk!

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Poehpoe dagje werken en moet 14 blz bijlezen,..
    Maar wel leuk! Geen schokkende dingen gelukkig, alle beebjes zitten nog veilig, goed zo!

Binna: ben je nu geholpen met je kraampakket, anders kan ik nog wel mailen wat in mijn pakket zit hoor,..Kraamzorg moeten veel mensen 3,60 per uur zelf betalen. Ik heb excellent pakket van Avero en zij betalen alles, maar ik betaal wel 118 euro per maand, dus dat mag ook wel, is ook geen grappig bedrag he?

Austin: ben je werkelijk 27kg aangkomen? en iemand 40kg of wat dat bij wijze van spreken? Wel veel zeg, begrijp wel dat dat veel van de baby is, maar het lijkt me zo'n sjouw, je hebt nu toch last van elke vezel van je lijf of niet? Alles voor het geode doel natuurlijk, maar een dag heeft 24 uur en dan lijkt het me best wel heftig.

@Chantico. Lief dat je er naar vraagt. Vandaag was het iets rustiger dan gisteren maar nog wel aardig aanwezig. heb gewerkt, beetje gedachte verzet. Zit een uitzendkracht in te werken voor mijn verlof dus hard werken hoef ik niet meer, alleen maar controle, joehoe!

Vandaag 33 weken!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Gefeli met je 33 weken! \:D/

11. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Volgens mij vergeet ik Daisy, las dat het bij jou wel aardig aan het rommelen is, spannend! Moet wel nog even blijven zitten hoor,..
    Hoe was je CTG?

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Philly: veel plezier!

Aykietje: hier een baby die niet in stuit ligt.

Debbie: dat zeg je toch niet dat een jongen belangrijker is, wat een eikel! Net als dat wij vertellen dat we een zoon krijgen dat er gezegd wordt " Ahh een stamhouder!" Dan wordt mijn man zo pissig, dat vindt hij zo'n gezeur!

Austin: voel je je weer een beetje beter na je gesprek met de VK?

Ik kwam ook weer even kijken of er al nieuws van Daisy is, maar nog niets dus, we wachten rustig af....

Heb net mijn man overgehaald om vanavond lekker patatjes te halen, heb geen zin in aardappels, vlees en groenten, wil gewoon vette hap! :) En ja zwangere vrouwen...... ;)

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ passiepaard gefeli met je 33 weken! en ja dat is ook best wel zwaar de hele dag dat extra gewicht mee te zeulen! snap ook niet hoe het kan was altijd zo'n gratenpaal!

xxx

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ben ff weg hoor! Mannetje komt er aan! Is niet zo gezellie als ik achter de laptop zit en hij naast me zit.. vanavond heeft hij een alternatieve oefenavond van de brandweer, dus dan kom ik weer eventjes langs!

Iedereen eet smakelijk!

Xx

15. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Stamhouder :confused: We leven toch niet meer in de tijd van Ben Hur? Wat maakt dat nou uit? Inderdaad domme opmerking, lekker laten l*llen, die vent,...

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!
    even een ego bericht, heb niets bijgelezen want moet gaan eten, maar wil het even snel vertellen! :D

wij zijn helemaal blij! :whistle: :D
    we zijn net bij het andere kinderdagverblijf gaan kijken en dat beviel ons meteen super goed! en het mooiste is dat ze nog een plekje hadden! :D mijn mannetje was er ook meteen helemmaal weg van, het is gewoon een woonhuis wat ze hebben verbouwd, heel knus! 11 kindjes in de groep met 2 leidsters. ze werken met 3 leidsters en wisselen elkaar af, dus steeds vertrouwde gezichten! alles zag er heel netjes en vrolijk uit en ze hadden de nodige veiligheidsmaatregelen. ow ik ben zo blij, zat er best wel even mee, maar hier breng ik ons kindje met een goed gevoel naar toe! :D

liefs rebbel

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi meiden,

hier ff snel een egoberichtje...

Na 2.5uur in het ziekenhuis te zijn geweest komen ze tot de conclusie dat er nog niks gaande is,er was wel wat weeenactiviteit te zien maar niets om te denken dat het al gaat beginnen..
    Nu is het zo dat ik na het ziekenhuis ff de stad in ben geweest en bijna niet meer kon lopen van de krampen in mn buik,buikje is nog steeds kei hard,kijk het ff aan en anders bel ik weer,wat denken jullie?

xxxDais..

Thanks voor je sms buddy ;)

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dat heb ik dus gemist! :confused:
    nog even wachten he dais!
    maar idd weer bellen hoor als je het niet vertrouwd!

liefs rebbel

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    als je het niet vertrouwt meissie altijd bellen. al is het maar voor je eigen gevoel.

;) graag gedaan meis

20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ja Dais niet te lang aankijken hoor (zegt zij wijs die gisteren niet belde met vk) maar neee goed luitseren naar je gevoel (en naar ons ;)

xxx

Deel Deze Pagina