Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Komt nooit meer goed hoor, ben nu op pagina 948. Dit houd ik niet bij hoor, hihihihi.

Ik reageer maar niet op de berichten die voor mijn laatste berichtje staan, anders reageer ik misschien op erg oude dingen.

Dat verhaal over de maxi cosi die groter is, zal er voor zorgen dat ik morgen erg goed zal kijken wat ik koop. Wat een onzin zeg, dat ze daar neit aan gedacht hebben. Waarschijnlijk krijgen we de maxi cosi bij de kinderwagen, dus zal zeker even opschrijven welke er niet past.

Ik denk dat ik vanacht maar alles bij ga lezen, zit nu pas op blz.56 en ik ben echt al lang bezig. Ga nu maar de kids in bad doen.

Ik heb helaas voor de tweede keer te kampen met een vaginale infectie.....bah.....

Ben vandaag zoooooo moe. Echt 5 meter lopen is al slopend.

Vanmorgen een gordijnroede gehaald, maar niet geslaagd met de gordijnen. Ook nog wat leuk accesoires......

Morgen de kinderwagen en de box kopen....jippie...........hopelijk slaap ik vanacht iets beter. Zal anders dan maar bij gaan lezen :D

Nou, iedereen lekker rustig doen!

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Daisy, inderdaad bellen als je je ongerust maakt en vooral: rustig aan doen!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ daisy, gewoon bellen hoor!

Nou meiden ik ben bij de vk geweest!
    Zij acht de kans erg klein dat pukkie nog draait! En een draaipoging weet ze ook niet zo goed of ik dat moet doen of niet aangezien ik een redelijk strak buikie heb.
    Nou wilde ik die toch al niet :oops:
    Ze maakt morgen een afspraak in het zhuis voor me zodat ik alle mogelijkheden kan doorspreken!

4. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Stuitertjes
    Queenbee: ruggetje onderin in buik
    Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6)
    petrabr
    sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit

Niet stuitertjes
    Binnabinna
    JennyS
    Austin
    Passiepaard
    Mariel77
    Happy1980
    Debby2007 (laatste controle 19/6)
    Diana81
    Puck2008

5. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    @delilah: Ik heb een groei echo gehad ik loop bij de gynaecoloog, en omdat ze even dacht dat het kindje erg groot was heb ik weer een groei echo gehad drie weken later. bij mijn man in de familie zijn ze allemaal boven de 9 pond, dus ik heb gevraagd. Het is ook alleen maar een schatting hoor, helemaal bij de vk daar doen ze het op gevoel en zitten ze er vaak naast.

Jeej dus we hoeven ons niet meer schuldig te voelen als we ons te buiten gaan aan chocola.... hier haal ik het niet in huis maar aan het eind van het schooljaar met al die peuters die afscheid nemen vliegen je de merci en celebrations om de oren.

Hier vandaag de ziektewet ingegaan, nu gaat mijn verlof volgende week in, ik had het uitgesteld... voor niets het werken gaat al twee weken eigenlijk niet meer. en nu blijkt dat als ik zes weken voor neem ze me toch twee weken compensatie geven voor de vakantie uren, daarom toch meer verlof, omdat als ik later zou bevallen bij twee weken dan word er eerst twee weken afgehaald omdat ik vier weken verlof heb gehad voor die tijd en dan krijg ik nog tien er na, terwijl als ik 6 weken neem en ik later beval ik twee weken vakantie vergoed krijg en dan houd ik wel 12 weken dus ja ik ben ook niet gek.

Na het lezen hier over alle problemen bij baby-dump, hier een portie service gehad.
    Ik had vandaag gebeld voor mijn babykamer (besteld bij Duimeland), zegt ie man dat er hier in Nederland niets op vooraad is, al met al zou het betekenen dat ik als alles goed zou gaan de kamer 18 juli zou krijgen hij zou dan wel dezelfde dag dat hij bij de winkel binnen zou zijn bij mij geleverd worden. En omdat de "jongens" dan met vakantie waren zou hij zelf meekomen om de kamer in elkaar te zetten, hij wou in de tussentijd het showmodel bij ons plaatsen zodat ik vast een kamer had... nou dit vond ik wat overdreven dus heb ik hem gevraagd dat als er eerder iets mocht zijn, hij dan een bed en commode zou leveren, nou per minuut als ik zou bellen zou er nog diezelfde dag een showbed staan.
    Wel balen maar ja...
    Nou belt ie net op had ie het zo rot gevonden dat ie heel Nederland af is gaan bellen heeft ie er een gevonden in terneuzen, deze was dubbel geleverd en die sturen ze volgende week deze kant op!
    Nou helemaal top, die andere moest uit Zuid Amerika komen hoe groot is dan de kans dat ie niet op tijd is, ze hadden het nu al drie keer verschoven. Nu is het een stuk zekerder dat ik mijn kamer op tijd heb, al met al maar een week later als ze beloofd hadden.
    Dikke pluim voor DUIMELAND, ook al had hij niets kunnen doen hij heeft er veel moeite voor gedaan.

6. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Nou maxi, dat met die weken en je verlof kan ik niet echt volgen. Maar zal het morgenvroeg nog eens lezen, misschien snap ik het dan wel. En wat de babykamer betreft, inderdaad een goede service!

Nair, veel plezier met inkopen doen.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Maxi
    Mar is jullie uk wel groot?

Oja
    Hier vandaag de ziektewet ingegaan, nu gaat mijn verlof volgende week in, ik had het uitgesteld... voor niets het werken gaat al twee weken eigenlijk niet meer. en nu blijkt dat als ik zes weken voor neem ze me toch twee weken compensatie geven voor de vakantie uren, daarom toch meer verlof, omdat als ik later zou bevallen bij twee weken dan word er eerst twee weken afgehaald omdat ik vier weken verlof heb gehad voor die tijd en dan krijg ik nog tien er na, terwijl als ik 6 weken neem en ik later beval ik twee weken vakantie vergoed krijg en dan houd ik wel 12 weken dus ja ik ben ook niet gek.

Ik snap je niet :)
    ik heb ook 6 weken er voor en 10 er na :D zonder vakantie-uren compensatie?
    Of begrijp ik je verhaaltje fout :(:

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hee Nair , dat is geen doen joh om alles bij te lezen! lekker gewoon vanaf nu (proberen) mee te lezen en als je iemand z'n achtergrondverhaal mist bij iets gewoon naar vragen. Je moet het jezelf echt niet moeilijker maken dan het is.

Ik ben zo benieuwd naar hoe jullie babytjes gaan heten en hoe iedereen haar bevalling gaat ervaren...
    niemand krijgt natuurlijk zo een droombevalling als mij (haha . Ik ben van het positieve denken, dus ben ervan overtuigd dat de baby ong 4 dagen voor of 4 dagen na de uitgerekende datum in een prachtig gemiddelde tijd wordt geboren met de gemiddelde lengte en gewicht. 8)

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra :) ik help mee hopen goed ;)

En hoe gaat jou ukkie heten haha :)
    we kunnen het onder ons houden :p

10. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Net terug van de gyneacoloog, ons mannetje weegt momenteel 2,2 kg. Voor de rest alles in orde en meteen ook alle afspraken meegekregen. Buiten dat hij een stuitertje is, doet hij het voor de rest dus wel goed.

Het linkerniertje wordt wel extra in het oog gehouden omdat er een hele lichte afwijking is, maar volgens de dokter niet waar we ons zorgen over moeten maken.

In totaal al 7kg bijgekomen. De bloeddruk was goed, alleen last van bekkeninstabiliteit. Heeft hij lekker laten aanvoelen ;)

Afspraken voor de komende weken:

11/7 (controle) - 23/7 (controle) en 30/7 (laatste check of hij nog steeds in stuit ligt) met dan 31/7 de keizersnede

11. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Stuitertjes
    petrabr
    Daisy1975: Twee stuitertjes ;) met de poep naar beneden

Niet stuitertjes
    Binnabinna
    JennyS
    Austin
    Passiepaard
    Mariel77
    Happy1980
    Diana81
    Puck2008

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Stuitertjes
    petrabr

Niet stuitertjes
    Binnabinna
    JennyS
    Austin
    Passiepaard
    Mariel77
    Happy1980
    Diana81
    Puck2008
    Rebbel

13. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Fijn dat alles in orde is, op de stuitligging na dan.
    Maar netjes hoor 7 kilo, ik ben in totaal 10 kilo aangekomen.

spannend hoor die 31/7, heb je niet stiekem gevraagd of je een datum mocht kiezen? ;)

14. MY Angel

Rebbel wat een fijn gevoel is dat he?
    Je voelt het eigenlijk al bij binnenkomst!
    Nu kun je met een gerust hart er ook naar toe leven.

Nog even....

15. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    In de kliniek waar ik zal bevallen werken ze met vaste operatiedagen dus kiezen zit er niet in!

16. MY Angel

petrabr, dat noem je nog eens optimistich en positief denken... ;) ;)
    zal zeker voor je duimen..hihihi

17. MY Angel

hahaha dat heb ik ook heel vaak gehoord idd... en wat zei je, kan ook dat het de huid is wat natuurlijk uitrekt?

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    Stuitertjes
    petrabr

Niet stuitertjes
    Binnabinna
    JennyS
    Austin
    Passiepaard
    Mariel77
    Happy1980
    Diana81
    Puck2008
    Rebbel
    mik25 (misschien morgen anders)

19. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Stuitertjes
    petrabr
    Bemy: Hoofdje, beentjes en armpjes van boven, poepje naar beneden.

Niet stuitertjes
    Binnabinna
    JennyS
    Austin
    Passiepaard
    Mariel77
    Happy1980
    Diana81
    Puck2008
    Rebbel

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik heb een NIET stuitliggertje.. maar weet niet hoe ik dat op de lijst moet zetten haha..

Groetjes

Deel Deze Pagina