Is echt een groot verschil per verloskundige volgens mij. Bij mij lag de baby in stuit met 33, 4 weken en de verloskundige zei dat met dat termijn ongeveer 80 % vd kinderen zo ligt en er nog tijd/ruimte is om te draaien. Vanaf ongeveer 36 weken moest het goed liggen anders draaipoging. Morgen heb ik weer controle (35, 4) en zoals ik al in mijn eerdere berichten schreef ga ik er vanuit dat deze baby volgens het boekje gedraaid is voel de hik nu in een andere regio 8) Bij andere wordt in week 33 al een draaipoging gedaan, ik geloof bij cynthia
Mijn vk zegt idd dat de kans erg klein is, maar ook omdat ik een strakke buik heb en mijn ukkie dus al de hele zwangerschap zo ligt
Stuitertjes Queenbee: ruggetje onderin in buik Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) petrabr sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden Niet stuitertjes Binnabinna JennyS Austin Passiepaard Mariel77 Happy1980 Debby2007 (laatste controle 19/6) Diana81 Puck2008 Naat80
even een egobericht! het gaat niet super hier,vannacht hele nacht wakker gelegen en ik heb vandaag een hele dag op bed gelegen, superveel krampen in mijn buik die doortrekken naar mijn rug. kleintje is daarbij superdruk al de hele dag en vanmiddag had ik wat gegeten en moest gelijk ook weer overgeven, buik trok heel erg strak, ik weet het niet hoor, daarbij komt dat mijn buik een andere vorm lijkt te hebben, meer naar voren en lager heb ik het idee , ik verlies verder geen slijm of zo dat was gisteren wel het geval wat kan dat nou toch zijn? ik heb de vk nog gebeld vanmiddag maar zegt alleen rust houden, maar ik ben er niet zo gerust op, zullen toch geen weeen zijn? Of zijn mijn darmen en maag in opstand omdat hij/zij zo druk is? nu op dit moment gaat het redelijk met de krampen, maar kleintje is echt superdruk, ligt geen seconde stil. pffff
ik had dit vd week en mijn vk komt direct! Vorige keren ook! Ik ben doorgestuurd naar het zhuis! Nu was er idd niks...maar gewoon nog keer bellen meid!
Doe dan maar rustig aan Rebecca! Misschien heb je je onbewust ergens druk mee gemaakt ofzo? En als je het niet vertrouwd, gewoon weer bellen hoor! Daar zijn ze immers voor! Zoals ik al eerder ergens gepost heb, je kan beter vaak bellen en niet meer ongerust zijn, dan niet bellen en in onzekerheid zitten! Xx
hi meiden, mijn enige avondje rust deze week hadden we toch spontaan vrienden te eten. gelukkig is zij ook zwanger (en een maand verder dan ik) dus die zijn ook weer naar huis. nog ff wat bijlezen en reageren en dan snel mijn bed in! @binna, kun je niet aan de kraamzorg vragen wat je nodig hebt? omdat ik het liefst in een kraamsuite wil bevallen, hoorde ik al dat je het grootste gedeelte van je kraampakket in kunt leveren voor bijv. in afrika. het lijkt me dus zonde om een heel kraampakket te kopen! @myangel, ik vroeg me wel af hoe je bajesdag gegaan was, maar heb de laatste tijd naast mijn werk en afspraken uberhaupt geen energie om te reageren op anderen. vervelend dat het weer zo zwaar was! @daisy, was wel fijn geweest idd als ze ff geholpen hadden. ik doe me dan denk ik ook iets te stoer voor. en 2 van die meiden zijn net bevallen. en het was rommelig omdat 1 veel te laat kwam en de rest net weg wilde. nou ja, vandaag op mijn werk zeer weinig gedaan.. gerommel klinkt wel spannend! je meiden houden het trouwens best goed uit daarbinnen! hopen dat ze nog ff blijven zitten. of ben je het zat? en bedankt voor de tip van de maxi cosi! daar kom ik ook liever nu achter dan wanneer je wil vertrekken bij het ziekenhuis! @rebbel, fijn dat de baby er nog zit! ook bijna de 34 weken grens. dat is voor de longetjes toch van belang? fijn dat het kdv beter beviel! @nair, ik vind het bijlezen ook niet te doen. laat staan als je bij het begin begint! vervelend van die infectie! @maxi, fijn van de babykamer! rustig idee! @petrabr, haha, 4 dagen ervoor of erna is gemiddeld? @bemy, slaap lekker! @queenbee, is wel lekker chocola eten zo he? we willen ons kindje toch graag gelukkig zien! hihi. heb vanmiddag toen ik het las lekker een balisto uit de automaat gehaald! @austin, 37 weken! je zou gewoon thuis mogen bevallen! ben benieuwd of je buikpijn wat betekent.. @joy, misschien kan jouw baby nog draaien omdat ie niet zo groot is? @lique, fijn dat jullie uit de jongensnaam zijn. nu nog een goed gevoel over de meisjesnaam! wij hebben het precies andersom. gelukkig krijgen we waarschijnlijk een meisje! jullie weten het nog niet begrijp ik? @rebecca, misschien zijn het wel voorweeen. rustig aan doen idd, meer kun je niet doen..
Stuitertjes Queenbee: ruggetje onderin in buik Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) petrabr sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. Niet stuitertjes Binnabinna JennyS Austin Passiepaard Mariel77 Happy1980 Debby2007 (laatste controle 19/6) Diana81 Puck2008 Naat80 MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) lique80
Stuitertjes Queenbee: ruggetje onderin in buik Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6 petrabr sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho Niet stuitertjes Binnabinna JennyS Austin Passiepaard Mariel77 Happy1980 Debby2007 (laatste controle 19/6) Diana81 Puck2008 Naat80
Stuitertjes Queenbee: ruggetje onderin in buik Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) petrabr sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho Niet stuitertjes Binnabinna JennyS Austin Passiepaard Mariel77 Happy1980 Debby2007 (laatste controle 19/6) Diana81 Puck2008 Naat80 MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) lique80 lauwie
ben vorige week naar de vk geweest. (had een bericht getypt maar toen ik het wilde versturen hield die #@$%!ziggo er weer mee op..) de baby was gedraaid! ik dacht dat ze dwars lag, maar ze lag al met haar hoofd naar beneden! ze kan nog draaien, maar ik weet nu dat ze iig weet hoe het moet. balen voor alle meiden met de baby in de stuit. zeker als de draaipoging mislukt is. gaan er ook nog meiden voor een stuitbevalling als dat kan? ook de meiden met een baby die goed ligt, zijn natuurlijk niet verzekerd van een vaginale bevalling. er kan altijd wat gebeuren.. mijn suiker was ok. zelfs laag, maar dat was prima. ook maakte ik (nog) geen antistoffen aan (rhesus negatief). nog ff een genant moment want ik viel bijna flauw na de anti-D injectie. en zo erg was het echt niet! had me er wel druk over gemaakt van te voren. ik dacht wel wat moet die vk wel niet denken over mijn aankomende bevalling... nu ga ik echt slapen! weltrusten meiden! vooral voor degenen die slecht slapen: ik wens jullie een heerlijke nachtrust!
ik wil jullie even vlug laten weten dat ik mee moet naar het ZH, ze denkt dat het hele stevige voorweeen zijn, maar wilt toch voor alle zekerheid een echo en aan het ctg, ze is nu aan het bellen met het ZH. Hartje van de baby klinkt prima hoor. jullie horen van me.
Stuitertjes Queenbee: ruggetje onderin in buik Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) petrabr sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho Niet stuitertjes Binnabinna JennyS Austin Passiepaard Mariel77 Happy1980 Debby2007 (laatste controle 19/6) Diana81 Puck2008 Naat80 MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) lique80 lauwie Nair Zo, zoals ik al zei ik lees vanacht wel bij, hahahaha en ja hoor. Ik ging om half 10 naar bed, helemaal kapot en nu..............wakker Vind het altijd zo vervelend, want morgen gaat alles gewoon weer door en dan merk je toch wel dat je slaaptekort krijg. Overmorgen weer naar de verloskundige. Hopelijk ligt de kleine knul nog lekker met zijn hoofd naar beneden. Er zijn ook wel een hoop die erg veel last hebben van vervelende voorweeën. Ik heb wel veel harde buiken, maar daar blijft het gelukkig wel bij. Ik vind het wel heel goed dat jullie allemaal aan de bel trekken. Dat moeten we echt gewoon doen hoor. Ik hoef nu alleen nog maar zaterdag en maandag te werken en dan begint ook mijn verlof, kan niet wachten tot het zover is. Het huishouden is erg zwaar, vooral die trap, jeeminee, als ik boven ben moet ik echt eerst bijkomen. Ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen en niet dat ik morgen weer zoveel moet bijlezen Hoeveel zijn er nu actief? En staan de leeftijden nou ook in het lijstje. Is misschien ook wel leuk. Ik wil trouwens nog wel mee doen met een bollenbuikenmeeting hoor. Woon zelf in Bodegraven....... Misschien ergens chocola eten Nou, slaapse