Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Zooooo lekker stil hier zeg, kan het niet laten. Waarschijnlijk is dit de enige keer dat ik twee berichtjes van mezelf achter elkaar kan zetten.

Ik ga maar weer het bed opzoeken, na wat koekjes en een glas water zal het misschien wel weer gaan.

Doeiiiiii

2. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Ben dr ook weer een keer...las steeds de laatste drie blz wel mee maar anders was het niet bij te houden maar aangezien ik de hele nacht op de been ben ivm gewoon niet kunnen slapen dacht ik laat ik nu ook maar eens een berichtje achter laten. Wat ik de laatste tijd heb vernomen is dat met volgens mij met iedereen wel redelijk goed gaat (sorry als ik wat gemist heb) afgezien van de gewoonlijke kwalen. Zijn er al dames die het eerlijk gezegd al een beetje zat zijn? Ik zal eerlijk zijn...ik wel. Hou veel vocht vast en mijn enkels zijn spoorloos en dan die akelige slapeloze nachten...zucht. Maar ja, dat zal er straks wel niet beter op worden lijkt me als de kleine er eenmaal is dus dit is mooi oefenen dan maar. Ook heb ik veel last van mn maagzuur. Ik eet me de pleuris aan vanille vla. Maar verder is hier alles goed. De kleine licht al vanaf 30 weken goed om en was met 32 weken al een heel eind gezakt het bekken in. De vk zei..."oohoo, dat gaat wel heel goed", weet alleen niet of dat nou wel zo positief bedoeld was. En harde buiken...ken ik helemaal (nog) niet geloof ik. Volgens mij echt geen last van.
    Nou dit was eigenlijk wel weer een lekker ego bericht van mij. Hoop dat jullie me dit vergeven...

3. Eimat

Eimat Niet meer actief

oh ja...en rebecca succes. Misschien een beetje te laat maar toch

4. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Hier ook al iemand die niet meer kan slapen. Ik lig al vanaf half 4 wakker. Mijn man moest om 5 uu het bed uit, om te gaan werken, dus ben ik maar mee opgestaan. Toen zagen we buiten ineens heel veel rook. Stond er hier een auto in de fik. Ik, als ramptoerist, moet dan natuurlijk even gaan kijken. De brandweer was nog niet gebeld, dus dat heeft m'n man maar even gedaan.
    (Op m'n hyves zometeen een blogje met een foto van de brand).

En jeetje, die kleine zit in m'n buik rond te krioelen alsof daar ook brand is (nee, mijn navel is geen uitgang!).

5. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Stuitertjes
    Queenbee: ruggetje onderin in buik
    Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6)
    petrabr
    sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit
    Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden
    duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle.
    rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho
    joy72

Niet stuitertjes
    Binnabinna
    JennyS
    Austin
    Passiepaard
    Mariel77
    Happy1980
    Debby2007 (laatste controle 19/6)
    Diana81
    Puck2008
    Naat80
    MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem)
    lique80
    lauwie
    Nair

Denk zet mezelf er maar bij ;)

6. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Joy - ik heb me laten vertellen dat het eraan ligt hoeveel ruimte en/of vruchtwater er is. Dus hoe kleiner de baby hoe makkelijker ze nog kan draaien. Bij mij heeft ze ook nog ruimte genoeg [-o< dus hopelijk draaien onze beepje's nog.

@Austin - behalve vermoeidheid gaat het wel. Maar klopt het dat nu, iedere week naar het einde toe zwaarder wordt ? jij kunt het weten.

@Pruts - ik weet het gewicht omdat ze dat afgelopen keer met de pretecho opgemeten hebben. En volgens hun lig ik een weekje of anderhalf achter met de groei maar volgens de VK loop ik precies op schema? Dat is dan weer volgens de opmeting van de baarmoeder?

@Petrabr, buddy - succes met de controle vandaag, hopelijk ligt je beepje nu zoals het hoort. ik mag weer met de 34,2 en als ze dan nog in een stuit ligt wordt ik doorgestuurd naar de gyn! Maar idd. positief denken helpt misschien wel :D

@Queenbee - Augustus - stuitmaand. Maar in ieder geval hier bij de augustus mamma's nog geen extreme vroeggeboorte's, gelukkig :D
    wat dat betreft doen de augustus mamma's het best goed :D

@Rebecca - Hopelijk is alles goed meis.

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Stuitertjes
    petrabr
    rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho
    joy72

Niet stuitertjes
    Binnabinna
    JennyS
    Austin
    Passiepaard
    Mariel77
    Happy1980
    Diana81
    Puck2008
    Naat80
    lique80
    lauwie
    Nair
    Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 )
    Linka76

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

wil jullie een fijne dag wensen en de geen die moeten werken werkze

en voor rebecca suces en hoop dat we snel wat van je hoor.

liefs sabrina

ps gefeliciteerd met onse prinses alexia

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goedemorgen iedereen.
    lees dat rebecca naar het ziekenhuis moest, ben benieuwd hoe het afgelopen is.

kan me best voorstellen dat het zwaar kan zijn de laatste loodjes eimat. nog een paar weekjes.

ik voel me hier goed, lijkt wel of ik snachts minder moet plassen, geen maagzuur meer gehad. alleen er vliegt al 2 dagen een mug die het op mij voorzien heeft

bij de juli mamas zijn afgelopen 2 dagen al 5 babys geboren :confused:

wij hebben hier ook een kindje in gewone ligging, dus geen stuitertje.

bemy ik dacht hetzelfde als jou, wij hebben dan mischien veel stuitbabys, maar als ik in andere maanden zie wat een ellende soms. dan hebben we toch een heel mooie maand

ga straks even geboorte felicitatiekaartjes halen, want mijn december 2006 forum maatje is gister mama geworden van een zoon.

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen iedereen :)

Ben vroeg wakker maar heb redelijk geslapen voor het eerst!

Enige rotte is die dikke handen 's morgens en pukkie die door kopstoten een beurs gevoel geeft onder mijn ribben!

En inderdaad hoop stuiters (nog) maar geen extreme vroege bevallingen. Als ze nu komen is het wel vroeg maar overleven de ukkies zeker :D

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    oja...iemand al nieuws van Rebecca? Of heb ik daar heel duf overheen gelezen?

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej waar is iedereen :(

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    [​IMG] goedemorgen deze morgen, wat een bof, mijn verlof, alleen maar lekker weer!!!
    Mijn voeten zijn helemaal blij want die hoeven niet in dikke strakke schoenen maar mogen elke dag lekker luchtig in slippertjes meekijken hoe het gaat in de wereld (wat zal het zwaar zijn als je hoogzwanger bent in de winter)

tot later en liefs van mij

bemy ben je van de week bij de verloskundige geweest, heb ik helemaal gemist :oops: , wel super dat je je buiten de vermoeidheid om goed voelt!

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    yeaaah nog 1 met verlof :D

15. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Goedemorgen (schijnbaar) aan iedereen! Tja, mij maakt het niet meer uit hoe laat het is... ik ben altijd wakker.... grrrr. :evil: Weer zo'n vreselijke nacht maar ja... het went op een of andere manier. Ik ga zo de deur uit om een half dagje te werken en dan misschien vanmiddag even naar SATC.... heeft iemand de film al gezien?

Volgens mijn vk liggen in week 32 / 33 ongeveer 40 - 50% van de kindjes in een stuit (die van mij had dat dinsdag ook bedacht maar de weken daarvoor weer niet). Ik maak me dus nog helemaal geen zorgen om de augustusmama's. Op een enkeling na zal er nog wel veel gedraaid worden.

Iedereen een fijne dag en genieten van het mooie weer (maar die arme voetjes en handjes van mij.....)

liefs,
    Elle

16. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    hier ook weer een rot nacht gehad... ik heb heel erg last dat mijn botten in mn bekken pijn doen, net alsof ze al los zitten... zou het? ik kon zo geen goede slaaphouding aanmeten en dan moet je ook nog een keer of 4 op voor het toilet en dan loop je mank omdat het pijn doet...mmm.
    zoals ik al eerder meldde is mijn vriendin mijn frankrijk bevallen, 3 weken eerder dan de datum (mooi) en in totaal 12 uur er over gedaan van helemaal begin tot eind, dus daar teken ik ook voor.
    gisteren ook bij de vk geweest, alles goed, ze ligt ook met haar hoofdje naar beneden sinds week 30 dus dat is goed hoop ik..

voor de rest die het nu ook steeds zwaarder hebben... ik leef met jullie mee... voor de andere... you go en enjoy!

by the way, hebben jullie ok dat als jullie lopen ( gisteren ff met mn vriend het winkelcentrum ingegaan) dat je niet meer hard kan lopen want iets drukt je waanzinnig hard tegen je blaas aan en dan voel je onderin ook echt een grote bol zitten...

17. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Stuitertjes
    petrabr
    joy72

Niet stuitertjes
    Binnabinna
    JennyS
    Austin
    Passiepaard
    Mariel77
    Happy1980
    Diana81
    Puck2008
    Naat80
    lique80
    lauwie
    Nair
    Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 )
    Linka76
    Nadje78

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Nadje, mijn botten zitten ook los :)
    En ik ken het van dat niet hard lopen! lijkt wel of ik in die paar maanden bejaard ben geworden met alle kwaaltjes :)

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik kan soms nog best hard lopen hoor. ik moet zeggen dat ik me heerlijk voel, op de muggenbulten na.
    nou ik ga even wat poetsen, ik doe iedere morgen iets, dan houd ik het bij

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Rebecca; Hoe gaat het nou? Ben echt hardstikke benieuwd. De dingen die jij beschrijft heb ik nl al een paar dagen (alleen moet ik niet overgeven). Ik denk elke x dat hij probeert te draaien en dat hij nu gewoon anders en meer beweegt. Maar nu ik zo hoor dat jij naar het ZH moet ga ik me toch ook best zorgen maken :(

Groetjes Silvia

Deel Deze Pagina