Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) - petrabr - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho - joy72 Niet stuitertjes - Binnabinna - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) - lique80 - lauwie - Nair - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - mik25 - Miranda - Delilah
Hallo meiden, @noura, fijn dat je je zo lekker voelt ! @petrabr: lekker he verlof en zeker als je nog even van het mooie weer kan genieten. Ik ben ook enorm blij me slippers, zit toch net iets fijner dan dichte strakke schoenen. @Elle: nee nog niet gezien, maar ik wil nog wel een keertje gaan. Moet nog een slachtoffer vinden om met me mee te gaan @aykietje: ik weet woensdag pas of ik een stuitertje heb, even afwachten dus. Ik zie nu trouwens pas dat je in Mol woont, mijn moeder heeft in Balen gewoond, dat is toch in de buurt? @puck: gefeliciteerd buddy Die 34 heb je maar mooi gehaald. Word je nou eerder ingeleid of weet je dat nog niet? @Linka: wat goed van Myrna dat ze haar A heeft gehaald! Komen er nog foto's? @Sjorsje: ook van mij veel sterkte toegewenst! @ Miranda: jij kunt ook behoorlijk gaan aftellen. fijn dat het zo lekker gaat en nog even genieten met je twee meiden van de vakantie. Hier gaat alles goed verder, heb goed geslapen, maar voel me toch brak. Misschien heb ik stiekem een beetje liggen piekeren Mijn man maakt zich gelukkig niet druk, die zegt: we zien het woensdag wel, hij heeft ook gelijk, maar ik wil me toch een beetje voorbereiden wat mijn mogelijkheden zijn. Pfff ik ben normaal helemaal niet zo'n stresskip. Fijne dag allemaal, geniet lekker van de zon 8)
ooooooohhhh wat een heerlijke gedachte dat je over drie weekjes je meisje al in je handen hebt. je vierde meisje dan he? geniet van vandaag . en van je echo over vier daagjes. dikke knuffel
Mol ligt inderdaad naast Balen. Is maar 5 minuutjes van bij ons... Balen is/was de thuishaven van Tommeke Boonen.
ik ben weer thuis! heb een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht, aan het ctg gelegen en een echo gehad, het zijn flinke (pijnlijke) voorweeen die ik heb. van de week toen ik een echo kreeg in het ziekenhuis lag mijn kleintje met de billen in de bekken ingedaald en vannacht zagen ze op de echo dat hij/zij iets uit de bekken geschoten was, dus iets naar boven toe en kleintje is steeds druk bezig om te draaien, maar het lukt gewoon niet. dat is ook een reden dat ik continu van die harde buiken en pijnlijke voorweeen heb,en daarom werd ik gistermiddag ook zo misselijk met overgeven zei de gyn omdat dan mijn darmen en maag behoorlijk in de knel komen te zitten door die draaipogingen van babytje ik moet het verder afwachten, hopen dat het niet doorzet want het is wel flink aan het rommelen maar heb geen ontsluiting. volgens de gyn kan het zo nog een paar weken doorsudderen maar er bestaat ook een kans dat het ineens doorzet en dan wordt het gelijk een KS. ik hoop dat het nog een week of 3 blijft zitten hoor ondanks de pijn die ik nu heb.
Philly, ja hoor er komen nog foto's hoor alleen moet ik nog in pc doen ik weet het neit waar de snoer is om in pc te doen, me vriend wel (rot camera, haha, maar heb wel hier eentje heb ik gekregen van iemand, me vriend en ik gaan nieuwe camera kopen, ja moet wel voordat baby komt want mijne is stuk en zijn camera is vervelend, haha) http://img.photobucket.com/albums/v324/ ... 6_QPOi.jpg
Bedankt! Ja, ik word wel eerder ingeleid bij week 37 of 38. Dus over een week of 4 is hij er! Fijn Rebecca dat je er weer bent! Rustig aan doen hoor! Fijne dag allemaal!
ik doe mijn best om me rustig te houden zolang het met het kleintje maar goed gaat dat is het belangrijkste! ga nu even lekker liggen. dank jullie wel voor de lieve en meelevende berichtjes,
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) - petrabr - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho - joy72 - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit. Niet stuitertjes - Binnabinna - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) - lique80 - lauwie - Nair - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - mik25 - Miranda - Delilah
hey rebecca, lekker chillen thuis, geen gekke dingen doen en je rust pakken, ik duim voor je dat ie gewoon lekker blijft zitten...
@ Rebecca, goed dat je had gebeld meid! En vervelend die pijn , nu maar rustig aan doen! @ Linka, hoeraaaaaaa hoeraaaa @ Sjorsje, fijn dat je in ieder geval 3 goede dagen hebt gehad!
Fijn dat je er weer bent Rebecca, dat soort dingen zijn altijd even schrikken. Maar begrijp ik het goed dat die voorweeën eigenlijk komen door de bewegingen van de baby? Willen ze niet proberen te draaien dan, als blijkt dat de baby wel wil maar zelf niet kan?
Linka, gefeliciteerd met Myrna haar A Diploma. Ik weet nog dat ik voor m'n A moest, mijn ouders zaten op de tribune en dat vond ik zo leuk, dat ik constant aan de kant ging hangen om te zwaaien waardoor ik gezakt was... Gelukkig is het later wel goedgekomen met dat zwemmen.
Sjudith, volgens mij liggen onze kinders er een beetje hetzelfde voor he? Ben benieuwd of wij de stuiters blijven...