Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) - petrabr - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho - joy72 - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit. Niet stuitertjes - Binnabinna - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) - lique80 - lauwie - Nair - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - mik25 - Miranda - Delilah - Rebbel hey ik ben van de lijst afgegooid! mezelf er weer ff bijgezet!
goede morgen meiden, Hier geen oog dichtgedaan vanacht, mn re/zij is helemaal beurs van het schoppen van de baby..pffff wat is dat pijnlijk zeg... @Linka76: gefeliciteerd met myrna, geloof graag dat je trots bent op je meisje. En veel plezier met je schoonouders @Noura: gefeliciteerd met je forummaatje. @sjorsje: Fijn dat je het iig de 3 dagen leuk hebt gehad! Wens je enorm veel sterkte de komende dagen/weken en gefeliciteerd met je 33 weken. @puck2008: ook jij van harte met je 34 weken! @@Rebecca5: fijn dat je weer thuis bent meid. probeer het een beetje rustig aan te doen. @ Chantico; meis veel sterkte met het uistrijkje, wat een verevelend onderzoek vind ik dat bah... @rebbel: joepiiiiiiiiiiiiiiiiii 34 weken! alles wat erbij komt is meegenomen! succes meid. @Sjudith: nou laat je goed inlichten omtrent de KS, ben wel benieuwd hoe jij het zult ervaren...(mocht het een KS worden) En alle andere meiden, fijne dag oh ja ben vandaag 33 weken xxx @miranda3xmama: van harte met je 35 weken!
My Angel, balen dat je niet goed hebt geslapen, ik heb ook niet zo goed geslapen maar voel me prima! En gefeliciteerd met je 33 weken, super !
@ eimat fijn om ook weer eens iets van jou te horen! gelukkig gaat het naast de gewoonlijke kwalen goed met je! en ik denk dat we het allemaal een beetje beu zijn hahaha! @ diana auto in de brand? vraag me altijd af hoe dat kan, zal vast niet spontaan ontstaan zijn! @ bemy ik vind van wel maar dat komt voornamelijk omdat je het wachten beu bent denk ik....ook word het lopen steeds zwaarder ben sneller moe! hoe gaat het met jou meis? nog steeds zo moe? ben trouwens nog steeds benieuwd naar je wandschildering hihi! @ noura wow dat gaat hard bij de juli-mama's! @ elle ik zal het je sterker vertellen, ik heb er zelfs nog nooit van gehoord hahaha! @ nadje jep dat komt me bekend voor! @ linka gefeli met Myrna super! veel plezier met je schoonouders! @ sjorsje klote! veel sterkte meis ik hoop dat het geen kanker is hij heeft al genoeg te verduren! @ licrys jeetje dat is wel ff schrikken! gelukkig houden ze je goed in de gaten! ja meis helaas hebben de mini's het voor het zeggen dus moeten we zorgen dat alles af is hihi! @ miranda gefeli met je 35 weken meis! hoe voel je je? gaat het allemaal nog? kan je het nog een beetje volhouden het wachten! en de meiden en je man ook? veel succes met de ctg! @ puck gefeli met je 34 weken! @ rebecca gelukkig gaat alles goed met je kleintje! is wel super afzien voor jou maar precies wat je zegt het is natuurlijk beter als je beepje nog een paar weekjes blijft zitten! veel sterkte meis! xxx @ kim succes bij de vk! @ chantico veel sterkte vanmiddag! @ rebbel gefeli met je 34 weken! @ myangel gefeli met je 33 weken! ga hier eens aan de slag, er is nog genoeg te doen en een van mijn lieve katten besloot om op de deurmat te pissen....wat een lucht, dat wordt goed poetsen! tot straks! xxx
@Alle dames die weer een week verder zijn; \/ Van harte gefeli! \/ @Alle dames die voor een CTG moeten of naar de VK; Suc6! Heb voor de liefhebbers 2 nieuwe buikfoto's in mijn album gezet. Het is echt een giga verschil vergeleken met de foto's van 30 weken! Nou, ga ff Jamie in bed doen en verder inpakken! Tot later! Xx
even wat meer bijgelezen... @linka: gefeliciteerd! wat fijn! @miranda: gefeliciteerd met je 35 weken! @myangel: gefeliciteerd met je 33 weken! @puck: gefelciciteerd met je 34 weken! @rebecca: sterkte meid! @ austin: jak! dat stinkt ja! hou je het nog een beetje vol? @queenbee: mooie foto's meid! idd een heel verschil! liefs rebbel
queen bee mooie buik zeg, en iets gevulder dan paar weken geleden sjorsje heel veel sterkte, en toch fijn dat je een paar dagen hebt kunnen uitrusten rebecca wat zal dat spannend zijn geweest, nu maar rustig aan doen. mis ik wat? diana haar auto in de brand licrys wel een goed teken dat je nog naar huis mag, maar ik zou alsik jou was nu toch vaart gaan maken met alles. fijn dat ze je goed in de gaten houden rebbel en puck gefeliciteerd met jullie 34 weken my angel gefeliciteerd met je 33 weken austin succes met schoonmaken linka gefeliciteerd met a diploma van myrna! wat zal je supertrots zijn chantico sterkte met je uiststrijkje vanmiddag ik ga hier straks even aan de slag met een nieuw vliegengordijn, we hebben last van vliegen, vidn dat zo vies en gister een hor gekocht voor de woonkamer, is dat ding niet compleet. ook fijn. kan ik weer terug ermee
Noura, succes met die nor! Is soms irritant die vliegjes idd! Queen, prachtige buik! Daar zal je trots op zijn!
... moet je nagaan, moet ik nog 6 weken... Ben der wel trots op ja! Loop heel vaak langs een winkelruit en dan zie ik mijn buik en dan denk ik wel; 'jeetje, wat een kanon!' Maar vind het er wel heel mooi uitzien al zeg ik het zelf! Zo, Jamie ligt op bed, dus nu ga ik even verder inpakken. Moet ook gebeuren! Tot later! Xx
@queenbee: hele mooie buik, je bent echt mooi zwanger, mag je best trots op zijn en wat een lekker ventje hebben jullie ik wilde nog meer schrijven, maar ik ga even een tukkie doen. tot later
Queenbee, mooie buik hoor! En nog geen streepjes, daar mag je heel blij mee zijn! Noura, wij hebben ook zo'n last van vliegen, heel vies. Maar het is de tijd van het jaar he...
@QueenBee en sjudith, mooie buiken hoor en inderdaad geen steepjes. Ikke gelukkig ook nog niet. mijn foto komt vanavond, geen idee of er veel verschil heb ze nog niet naast elkaar gezet hihi ben benieuwd bij de VK geweest en alles ok hB van 6.1 naar 6.4 helemaal blij haha heb er echt van alles aangedaan. beeb nog steeds op zijn kop dus gaat goed Gr Jenny
Zoooooooooooooooo hey ben ik er eventjes niet zijn er meteen weer pagina's bij getypt niet normaal ! zoveel pagina's vanaf vanmorgen volgens mij alweer 10 en ik was vanmorgen nog bezig met 20 stuks dus ik heb totaal niks bij gelezen want als ik er aan begint komt er bij ieder verhaaltje wat ik lees 2 bij DUSSSSSSS maar nog een paar weekjes en dan is het zover. Heb last van de warmte hier en kan niet meer zoveel lopen als eerst heb ook een gevoel alsof me doos een grote blauwe plek is en snachts legt het voor geen meter :S en als ik eindelijk slaap dan word ik kwartier later wakker omdat ik naar de wc moet waar het water vandaan komt geen idee want ik drink snachts niks maar moet wel 6 keer opstaan :S ik kijk er naar uit over 2 weken ga ik naar de kapper me haartjes weer beetje bij laten snoeien... de andere haren ( de beruchte bikinilijn) ga ik vanmiddag eventjes proberen zonder in me doos te hakken want die doet al zeer genoeg. hoop dat het lukt Voor iedereen die een weekje er bij heeft gefeliciteerd .. tot zover het nieuwsbericht van 2 uur dag dag
@ Jenny!, goed van die hb, mijne was laatste keer van 5.2 naar 7.4 gegaan Aan begin van de zwangerschap zat ik zelfs op 3.1
MAAAR ik ga eventjes proberen te slapen want ik ben heeeeeeeeel erg moe me ogen vallen bijna dicht en k kijk zowat scheel daardoor hahaha doei doei