ik maak me een beetje zorgen.... ons kindje is sinds gister (kan ook eergister zijn) een stuk rustiger dan eerder... heel af en toe voel ik een klein beweginkje, maar dat is het dan ook maar... Moet ik me geen zorgen maken of hebben jullie andere tips?
@ arri, mijn beebje is vandaag ook rustig, in tegenstelling tot gisteren. Maar als je je echt zorgen maakt, vk bellen
hee, grappig. wij zijn exact even ver! ja, ik weet niet zo goed wat ik moet doen. gister gezwommen (zw.zwem) en normaal gesproken laat hij/zij zich daarna erg goed voelen, maar nu amper iets. ook een por in mijn buik, maakt hem/haar niet beweeglijker... niet leuk zoiets...
@ Arri, ik zou gewoon even bellen naar je vk! Waarschijnlijk kun je dan meteen langskomen om het hartje te luisteren of voor een echo en ben je meteen uit de onzekerheid!
Heb gisteren het hartje nog gehoord , ga er van uit dat het bij mij nog jofel zit En arri idd gewoon bellen als je het echt niet vertrouwd! Mijne heeft nu trouwens de hik
Ik ga nu naar de verloskundige waar ik vast en zeker te horen krijg dat de baby zich keurig heeft omgedraaid Ik laat het nog wel even weten dadelijk
Mijn beebje is sinds gisteren opeens veel beweeglijker dan voorheen. Veel meer gedraai en geschop. Ik vind het wel wat!
Arri: vaak is het ook hoe verder in de zwangerschap hoe minder ruimte onze babes hebben om te bewegen en je ze dus minder voelt...maar ik zou zeker even de vlos bellen, even hartje luisteren, checken en je bent weer gerust! vaak kan je even snel tussendoor! sterkte. my angeL: ik mis je wel hoor! ik vind jouw avatar heel herkenbaar met dat geel enzo, dus vraag me heus wel af waar je bent, zelfde met anderen, als ik aan aykietje denk, denk ik aan blauw bijvoorbeeld...we zijn er voor elkaar hier natuurlijk, vaak is het ook omdat we even onze sores ervanaf willen schrijven, een luisterend oor, en dan is het net alsof iedereen heel erg met zichzelf bezig is...ik denk wel aan iedereen en praat er ook over met mijn man, het is geruststellend dat ej niet de enige bent...ik hoop dat het nu wat beter met je gaat? hoe voel je je? wat een gedoe allemaal! hier ook nu al drie dagen achter elkaar naar de Vlos, ze vertrouwen mijn hoge bloeddruk niet helemaal, vanmiddag weer langs met plasje in potje...zo zie je ze 1x in de 3 weken en zo elke dag! we gaan gewoon door! sterkt iedereen met alle kwaaltjes en pijnen en krampen en moodswings en huilbuien etc. you are not alone!
@queenbee: mooie buik hoor, je lijkt echt alleen maar zwanger in je buik, de rest is nog mooi slank. Maar dan kan ik niet meer achterblijven, ondanks dat ik zwanger ben van mijn gezicht tot mijn enkels, maar weer een buikfoto in mijn album gezet. Groetjes van KIki
Hier ook volgens mij wordt het gebrek aan ruimte in mijn buik niet gewaardeerd want hij/zij wordt steeds wilder
kiki: ik was ook helemaal onder de indruk van de mooie buik van queenbee! mijn lijf is een groot opgezwollen gebeuren! ach, some girls have all the luck!
@ Kiki, wat is er mis met jouw buik? @ Jenny, ja zag wel wat bleek Hahaha moet altijd zo lachen om je foto
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) - petrabr - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho - joy72 - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit. - mik25 stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas Niet stuitertjes - Binnabinna - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) - lique80 - lauwie - Nair - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah - Rebbel
HELAAS dacht het al te voelen maar het is toch een stuit. volgende week controle en als hij/zij dan nog in stuit ligt die week ook een echo.
Hee, da's niet de bedoeling! Eerst goed gaan liggen en dan gaan draaien.... Maar als je kindje pas gedraaid is, dan wil dat wel zeggen dat ze nog terug kan draaien. Heeft de verloskundige nog wat gezegd erover?