Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    aaah de club augustus stuiters wordt gewoon groter ;)
    Gaan we nog een record verbreken :)
    En maar zo denken beter dan al die vroeggeboortes ;)

Maar tis wel opvallend :)

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    foto komt van google, vond hem ook zo leuk

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hmmm... Geen idee?! Zou leuk zijn :D mijn man roept al vanaf het begin dat ons beebje eerder komt dus ben benieuwd!

@ Mik, wat jammer! Hopelijk gaat die kleine snel weer de andere kant op!

4. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi meiden,

Had het al eerder gevraagd, hoe zit het met een buddy?
    Heb er zelf nog geen een...
    Hopelijk hoor ik wel hoe het in zn werk gaat.

ik ga naar mijn mams toe.

Tot later allemaal.

liefs.

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ben ik alweer
    de verloskundige DENKT het hoofdje beneden te voelen, maar wil voor de zekerheid toch een echo, die krijg ik dinsdag.
    begrijp er niks van , zo een verloskundige weet toch heel goed wat ze voelt?

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    waarschijnlijk is het gewoon verkeerd gevoeld de hele tijd. want ik voel die kleine al de hele tijd op dezelfde plekken. de vk voelde ook dat het kontje ook mooi rond aanvoelde dusssssssssssssssssssssssssssssssssss......

en die kleine is al best groot dus denk dat er weinig hoop is dat die kleine nog draait. maar we hopen [-o< of zal die kleine net zo eigenwijs zijn als mama? [-(

gr kim

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petra, ik heb wel eens vaker gehoord dat ze tijdens de bevalling er nog achter kwamen dat ze zich al die tijd hadden vergist dus ik zou blij zijn met een echo!

Hopelijk heeft ze gelijk!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Austin, ik heb er 2 gevonden ;), en volgens mij heeft nog steeds niet iedereen een buddy. Mocht je niemand kunnen vinden dan wil ik ook jouwe wel zijn hoor :D

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Een buddy is iemand die als een soort contactpersoon fungeert. Dus als jij gaat bevallen of er is iets dat je hier aan de meiden wilt laten weten, maar je kunt zelf even niets van je laten horen, dan kan je het (telefonisch) doorgeven aan je buddy.

Ik heb trouwens ook nog geen buddy, dus als je een buddy wilt...

10. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou, bij mij hebben ze het ook al twee keer verkeerd gevoeld. Ik heb daar niet veel vertrouwen in eigenlijk.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hmmm... Als ik het zo hoor dan zakt de moed mij ook in de schoentjes :(

Waarom geven ze niet gewoon iedereen nog een echo cadeau in die laatste weekjes om te kijken hoe de beebjes liggen?!

12. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik
    - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6)
    - petrabr
    - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit
    - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden
    - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle.
    - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho
    - joy72
    - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit.
    - mik25 stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas
    - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07

Niet stuitertjes - Binnabinna
    - JennyS
    - Austin
    - Passiepaard
    - Mariel77
    - Happy1980
    - Debby2007 (laatste controle 19/6)
    - Diana81
    - Puck2008
    - Naat80
    - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem)
    - lique80
    - lauwie
    - Nair
    - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 )
    - Linka76
    - Nadje78
    - Pruts27
    - Miranda
    - Delilah
    - Rebbel

Houden julli het nog vol de laatste loodjes? ik vind het ook zo spannend.

Ik las iets over het raden van het geslacht dmv de buik, wat een onzin zeg haha ikhad maandag een verjaardag en iederen zei je hebt een meisjesbuik, een ander zegt weer je ben niet dikker of lelijk geworden dus je krijgt een jongen
    tja ieder lijf is anders dus iedere buik en ieder gezicht is anders, meid of jongen het is allebei van harte welkom

vandaag heb ik een klein tumortje uit mijn nek laten verwijderen pff was vervelend, ik moest heel lang op mijn zij liggen met een doek over me heen en mijn arm knelde af haha
    gelukkig hebben ze het helemaal weggehaald en het zag er goedaardig uit
    nu over 2 weken de hechtingen eruit laten halen

hebben jullie ook zo veel zin in ijs of iets anders specifieks de laatste tijd?
    ik ben gek op ijsjes pff gelukkig heb ik flink wat waterijs in de vriezer gestopt ;)

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Monique, oo wat een rotplek! En idd nu mar hopen dat er niks is ;)

Waterijsjesperiode heb ik achter de rug :) ik ga nu voor de verse kokosnoo :p

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihih ons kleintje heeft gewoon een mooie ronde kont hahahahahahahahaha. ach joh een extra echo om het te controleren is ook lekker toch?

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mik vervelend voor je....

pffff, allemaal in stuit, niet te geloven!

16. Chantico

Chantico Niet meer actief

Stijgend hb, goed hoor dames!

Arri, ik denk ook dat het door het groeien en misschien ook het indalen kan komen dat bewegingen anders voelen. Altijd de vk bellen als je je er zorgen om maakt. Misschien roept het wat bewegingen op als je bekkenbodemspieroefeningen doet? Bij mij wel soms.

Monique, gelukkig is het goed gegaan met het verwijderen van dat tumortje.

Mik, jammer dat je kleine in een stuit ligt. Wie weet draait het nog… Ik duim voor alle stuitliggertjes dat ze nog netjes omkeren!

Wel onzeker hoor, dat vk's het ook wel eens mis kunnen hebben met voelen. Dat is dan weer het voordeel van de echo's die ik heb gehad ivm bloedverlies: weet zeker dat het hoofdje beneden ligt, en zelfs ook al een stukje ingedaald, zoals vandaag bleek.

Ik heb geen uitstrijkje gekregen, omdat het bloeden dus gestopt was. Fijn. Wel goede uitslagen (geen bacterie, schimmel of geslachtsziekte gevonden). De verklaring van het bloedverlies blijft dat het onschuldig is en komt door gevoelig slijmvlies. Prima hoor!

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Linka: Wat een knappe Myrna! Gefeliciteerd hoor meis.

Rebecca: wat een schrik weer, en wat een pijn die heftige voorweeen, bah! Rustig aan doen.

Queenbee: Wauw wat een mooi buikje! Ik hoor ook bij de groep "Zwanger van top tot teen" ik hou me een vocht vast, mensenkinderen,...

Wat een hoop stuitbabies, dat zal toch wel loslopen. Las ergens 3% nou dan zou augustus wel een enorme uitschieter zijn. We wachten het af en hoop enorm voor jullie mieden dat de beebs nog draaien.

melk: Hmm dat heb ik ook vanaf week 29. Vies wel beetje moet ik zeggen. Kan geen dag zonder zoogcompressen. Maar straks hebben we dat ook dus vooruit maar he?

Hoeveel moet suiker en Hb eigenlijk zijn? Ik heb daar geen idee van,..

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Tjongejonge, zoveel stuiten, dat moet nog wel een stuk minder worden anders klopt het statistisch niet. Denk dat het bij veel dames nog wel goed komt hoor.

Zeg, als je bij de gynaecoloog onder controle komt en niet meer bij de vk, krijg je dan elke keer een echo?

Moniquekenitra, fijn dat ze dat tumortje weggehaald hebben, wel minder dat het nodig was, maar ik neem aan dat ze vanaf nu goed in de gaten houden of er iets verandert?

19. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    He Chantico, wat fijn dat je geen uitstrijkje hoefde en allemaal goed nieuws, geen nare ziektes.

20. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ben net bij verloskundige geweest en alles was prima.
    Ze voelde het hoofdje beneden dus kan iemand in de lijst zetten dat ik geen stuitertje heb :)

Deel Deze Pagina