Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) - petrabr - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho - joy72 - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit. - mik25 stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 11 stuitertjes Niet stuitertjes - Binnabinna - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) - lique80 - lauwie - Nair - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah - Rebbel 21 niet stuitertjes Van de 32 zijn er dus 11 stuitertjes wat neerkomt op 34%. Als we naar de 3% willen gaan moeten er nog 10 beebjes gaan draaien.
Beetje wel ja...... Hihi! Maar ik moet wel zeggen dat ik stiekem een beetje verlegen wordt van jullie reacties op mijn buik hoor...... Zo zie je maar dat elke zwangerschap anders is en dat iedereen een andere buik krijgt/heeft.. Maar iedereen is trots op haar eigen buik! En ik heb wel streepjes, alleen zitten die onder m'n onderbroek, hihi! Is nog een aandenken aan de zwangerschap van Jamie! @Sjudith; Ook een mooie buikfoto hoor! @Philly; Dankje, ben zelf ook erg wijs met Jamie! Heeft zo'n lekker koppie! @Chantico; Gelukkig geen uitstrijkje zeg, lijkt mij ook niks.. @Linka; Van harte met Myrna haar A-diploma! Ons overbuurmeisje moet zaterdagmorgen voor haar A, ben benieuwd! Denk trouwens ook wel dat veel stuitertjes nog wel zullen draaien hoor, mijn VK had het erover dat de meeste sowieso in week 35 ingedaald zullen zijn.. In elk geval duim ik dat alle stuitertjes zullen draaien! Ik ga ff naar buiten met Jamie, lekker even achter het huis spelen, heerlijk! Tot snel! Xx
@ Arri, het is vast goed Ben ook een keer door gestuurd naar het zhuis voor verminderd gevoel van leven (zo zeggen ze het ) en schoppen dat ze deed in het zhuis
@Mik, dat meen je niet, jij ook al, beetje balen he als je dat ineens te horen krijgt! @petra: nou ze kunnen het niet altijd goed voelen, bij mij twijfelde ze ook heel erg tussen een rond klein kontje boven, of een hoofdje, helemaal omdat ze beneden niks voelt, dus geen hoofdje. Een echo geeft dan toch 100% zekerheid. @MyAngel: veel succes morgen meid, nog "maar" 5 te gaan. Ik denk altijd aan je op vrijdag en in het weekend, maar ik schrijf het niet altijd op, dus bij deze @Monique: dan heb jij gene stuitertje, maar een sterrenkijkertje, toch? Ik dacht dat ze dat zo noemden. @chantico, fijne dat het bloeden gestopt is en dat er geen afwijkingen zijn gevonden, dat zal toch een opluchting zijn voor je! @daisy: hoe is het met jou meid, trek je het een beetje allemaal. veel sterkte de komende dagen en een dikke knuffel. @cynthia: even nieuwsgierig hoor, maar wie ben jij op de foto? @passiepaard: hb moet rond deze tijd min. 6,4 zijn, suiker weet ik niet eigenlijk. Nou meisjes, ik heb net heerlijk even plat gelegen, voel me wel wat beter nu gelukkig! Straks de kleine man van de opvang halen en lekker een beetje relaxen vanavond. fijne avond en niet te veel schrijven he
@CynthiaB: ligt eraan waarvoor je bij de gyn. loopt. Vorige zwangerschap kreeg ik lang niet elke keer een echo, nu weer wel. Wisselt dus echt. Gisteren en vandaag enorm weinig energie. Pfff, komt echt niets uit mn handen. Morgenochtend afspraak maken met iemand van mn werk over een functie na mn verlof. Mn hoofd staat er niet naar maar het moet voor 3 oktober juridisch geregeld zijn. Anders verlies ik al mn dienstjaren, ook zonde.
wat ik nu weer heb... net of de structuur van mn tepels is veranderd. zijn zachter en uitgedroogd..?!?, lijkt wel ze aan het vervellen zijn. herkent iemand dit? ik heb nog geen lek gehad haha
Hoi Meiden, Ik krijg bij de VK nog een liggingsecho met 35 weken en bij deze praktijk is het standaard. Heb vandaag een hele hectische dag gehad op het werk, pff, ben nu ook op! Gelukkig slaap ik nog steeds als een roosje..... Verder alles goed hier. Ga even een half uurtje liggen en dan lekker naar mama om daar te eten, wat een luxe. Fijne avond allemaal.
Arri: succes zo bij de VK. Ik had het laatst ook toen lag hij met z'n ruggetje naar voren ipv zijn beentjes. Komt vast allemaal goed! Begrijp je bezorgdheid! Net even mee geweest naar mijn pony, die had ik vorige week voor het laatst gezien. Normaal verzorg ik hem en kom ik 1 of 2 keer per dag bij hem, nu doet mijn man dat. Hij kwam speciaal naar me toe en bleef maar hinniken en geluidjes maken naar me, zo lief! Normaal is hij niet zo knuffelig. Hij mist me echt! *smelt* Wat dat soort dingen betreft zal ik blij zijn als alles straks weer normaal is! Fijne avond!
Hier ook nog geen lekkende boobs Enkel als ik er in knijp dat komt er een olie-achtige substantie uit met soms een heel klein beetje wit. Heb gehoord dat het soms maar na de bevalling op gang komt dus ik maak me nog geen zorgen. Volgende week ga ik trouwens naar een uiteenzetting van borstvoeding, misschien dat we daar wat wijzer uit worden.
@ nadje ja ik heb dat ook gehad. En inderdaad als je er in knijpt komt er meer uit,s oms is het prettig aangezien ze erg gespannen zijn! Daarna minder!
jeetje, wat gaat dat snel zeg! Alweer 10 pagina's te lezen gehad. Lekkende boobs heb ik ook geen last van, lijkt me lastig. Lang leve de zoogcompressen! Ik had vandaag een iets mindere dag op het werk. Het einde komt in zicht. Nog vier daagjes werken. Onze kleine ligt al een hele tijd met z'n koppie naar beneden, dus tot nu toe gaat het goed. Volgende week woe weer heen, dus ben benieuwd. Ik voel het ook wel door vingerbeweeginkjes beneden en getrap bij mijn ribben (auw). Ik begin ook steeds meer te wachelen, volgens de vk was de kleine al iets ingedaald en zou het daar van komen. O ja, voor de meiden die de kleine minder goed voelen, bij mij helpt meditatie en ontspanningsoefeningen heel goed. Dan krijgt ie meer ruimte en leeft ie zich goed uit op al mijn ingewanden. Misschien helpt het? En als je twijfelt gewoon bellen, ze zijn er voor jou!
Hebben jullie ook last met lopen? Ik heb tegenwoordig eigenlijk altijd pijn met lopen....niet heel erg, maar wel constant zeurend...
even een egoberichtje doorgekregen van mijn buddy duster2000: Ze heeft net de vk gebeld, voelt zich beroerd en veel oijnlijke steken in haar onderbuik. Continu harde buiken etc. Volgens vk hoort het erbij. Morgen moet ze urine inleveren. Haar mannetje is wel goed aan het bewegen! Duster heeft even geen internet Dus wordt vervolgd