Chantico, fijn dat alles goed is! Monique, wat vervelend zo'n tumor. En op een rotplek. Ik krijg iedere keer een echo bij de gynaecoloog. Gisteren bij de zwangerschapsgym hadden ze het er over dat het nieuw is, maar dat je voortaan rond de 36 weken een liggingsecho krijgt. Ik heb me niet in dat gesprek gemengd, omdat het mij niet aangaat. Maar of dat dus echt zo is...? Arri en Duster, succes!
hier ook geen stuitertje! sta er alleen niet op! het valt inderdaad wel op al die stuitliggingen! hopen dat alles toch rechtgedraaid zal zijn zometeen! ben benieuwd! monique: klinkt best heftig zo'n dinkie verwijderen, hopen dat alles goed is! beterschap meis!
mariel: is inderdaad nieuw, de 36 weken echo, zou landelijk ingevoerd worden, dit gebeurd al jaren in de landen om ons heen...bij ons in het gooi zijn er niet genoeg echo apparaten en lukt dit dus niet helaas...dus als het rustig is en er plek is krijg je wel een 36 weken echo! it's all about the money honey! hoop dat duster ok is? we horen het wel! hier net thuis van de VK, bloeddruk weer hoger geworden, maar gelukkig geen eiwit in de urine..moet wel direct bellen als ik misselijk of duizelig wordt...
ben net terug van vk. Moet zo naar het ziekenhuis voor ctg-scan. Dat wilde ze voor de zekerheid. het hartje klopte wel gewoon goed, maar omdat ik de enige ben die de conditie van het kind op dit moment kan aanvoelen, willen ze toch meer zekerheid en dat ze mij ook meer zekerheid kunnen geven. Vind ht wel fijn. mis nu alleen de eerste partneravond van zw.gym! Ik ga gauw wat eten en dan gaan we er van door!
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) - petrabr - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho - joy72 - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit. - mik25 stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 11 stuitertjes Niet stuitertjes - Binnabinna - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) - lique80 - lauwie - Nair - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah - Rebbel - Jennifer70 - Willielien 23 niet stuitertjes
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) - petrabr - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho - joy72 - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit. - mik25 stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 11 stuitertjes Niet stuitertjes - Binnabinna - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) - lique80 - lauwie - Nair - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah - Rebbel - Jennifer70 - Willielien - tammie26 24 niet stuitertjes
volgens mij zijn het 12 stuitertjes! de stuitertjes van daisy zijn met zijn tweeen! misschien 11 mama's met stuitbabies van maken?
Nu heb ik ook al heel de tijd harde buiken (alweer) net als vd week Potverdikkie zal ik bellen of niet. Heb idee dat we weeeer naar zhuis moeten, aan de monitor en dan met de boodschap "doe het rustig aan" naar huis
Arri: toch even een CTG, wel verstandig! Dan heb je toch meer zekerheid. Ik vind dat ze sowieso niet moeilijk doen over dit soort dingen, alles wat ze kunnen onderzoeken wordt ook onderzocht! Hoop dat het goed is allemaal!
Ja....en? Als jij rare dingen voelt en onzeker bent, gewoon bellen! Daar zijn ze voor en ze roepen elke keer dat je niet moet schromen om te bellen. Beter een keer teveel dan te weinig.....
pfff in bad is vreselijk , zeer benauwd! Dus nu hang ik ff op de bank Net bericht van mijn buddy duster, gaat stuk beter en als ze nog last krijgt belt ze de vk nog een keer!
Net telefonische intake van de kraamzorg gehad. Ben blij dat ik weer dezelfde kraam krijg. Leuk mens! Ik krijg in ieder geval 49 uur. Kan zijn dat ze, als het erg druk is, een paar dagen 2 gezinnen op 1 dag doet. Alleen als dat bij ons past en dan krijgen we 10 dagen kraam ipv 8 zodat we wel gewoon de 49 uur krijgen.
sjudith gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd, daar zijn ze voor, je kan beter bellen als dat je jezelf ongerust zit te maken,
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) - petrabr - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho - joy72 - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit. - mik25 stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 11 mama's met stuitertjes Niet stuitertjes - Binnabinna - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) - lique80 - lauwie - Nair - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah - Rebbel - Jennifer70 - Willielien - tammie26 24 niet stuitertjes
Wil iemand mij op de lijst zetten. Wij hebben geen stuitertje. Bedankt, ikweet niet hoe dit moet. Bumba.