@ rebbel ja gaat nu weer iets beter, spreek de kleine meid ook elke avond toe dat ze mag komen omdat we haar super graag willen ontmoeten en bij ieder rommeltje in mijn buik hoop ik dat ze daar gehoor aan geeft maar tot nu toe nog niets...we zullen het zien! Hou jij het nog een beetje vol meis? @ noura fantastisch als je iets koopt en je komt er thuis achter dat het niet compleet is! ik haat dat! @ queenbee mooie buik hoor meis! @ sjudith wat heb je een schattig buikje! MOOI trouwens die tattoo! @ arri idd als je je zorgen maakt gewoon bellen! @ kiki wat blijf je toch een mooi bescheiden buikje houden! @ kim hopelijk draait ze nog terug meis! @ monique wow dat is heftig! ik ga duimen voor je! p.s. die ijstik heb ik ook de raketjes zijn niet aan te slepen hier hahahaha! @ cynthia zonder het te weten heb ik altijd gedacht dat je de linker was...stom he! @ duster veel succes meis! @ sjudith ben je zo druk dan? ik heb ook zoveel harde buiken gehad maar inderdaad ik kreeg ook het advies rust, rust en nog eens rust! @ arri hoe is het gegaan meis? xxx
judith idd gewoon bellen als je je zorgen maakt beter te veel dan te weinig haha wie zei dat tegen mij dat het geen stuitertje maar een sterrenkijkertje is hihi zal eens vragen aan mijn man of hij daar geen arabische naam van kan maken zijn we gelijk klaar heb vanmiddag en vanavond flink gepoetst we krijgen morgen onverwacht bezoek uit marokko dus het huis moest helemaal in orde gemaakt worden. ben toch wel benieuwd het is een vriend van mijn man met zijn vrouw; niet dat ik er veel aan heb want ik spreek geen marokkaans en hun geen nederlands dus kijken hoe de communicatie gaat
heey meiden ik ben van de lijst afgehaald... ik heb een niet stuitertje.. Voor de rest moet ik morgen naar de vk.. heb trouwens ook een nieuwe buikfoto in mijn album neergezet .. ben benieuwd naar jullie reacties! Groetjes
@ austin, thnx En nee ben juist niet druk aangezien we eergisteren avond ook al in het zhuis zaten met zelfde probleem Dus ik weet het niet hoor Heb nog niet gebeld!
@ austin: fijn dat het wat beter gaat meid! ja hier gaat het ook nog wel, maar van mij mogen de weken nu voorbij vliegen, ben ook wel klaar met zwanger zijn... liefs rebbel
@ monique Ben je niet helemaal op van dat poetsen? Als ik de was in de machine gedaan heb moet ik eerst een half uur bijkomen @ Rebbel, ik ben het ook meer dan zat! Heb ook idee dat mijn ribben links gekneusd zijn
Hi meis, Lief van je hoor, dat je aan me denkt. Zoalang ik nog aan die medicijnen zit zal ik me klote blijven voelen, omdat er gewoon bijwerkingen aan zitten, waar je gewoon niet onderuit kan! Dus het probleem is dat ik de vrijdag en zaterdag meestal helemaal op ben. Meis ik heb al 14 behandelingen achter de rug, dus die laatse 5 kan ik er wel bij hebben..pfffffffff Meid denk je ook een beetje aan je zelf? hoe hoog is je bloeddruk op dit moment? sterkte.
Ik hoop dat ik over een paar weken ook voel dat ik er wel klaar mee ben. Nu bevalt het me nog prima! Voel me goed (eigenlijk beter dan een paar weken geleden), kan nog veel, kindje heeft het ook lekker naar de zin, en ben heel bewust aan het 'afscheid nemen' van het 'vrije leventje' dat we nu hebben. En zwanger-zijn op zich vind ik ook echt super bijzonder. Heel intiem en iedereen doet alsof je heel speciaal bent (stiekem ook wel eens fijn ) Maar over een paar weekjes hoop ik dat ik ook kan zeggen dat ik er klaar voor / mee ben.
Hi meiden, Ook allemaal een beetje richting je bedje? Ik ga er ook zo in, moet morgen weer vroeg richting de bajes. @Philly: dankje wel meid, vind het ook lief van je. En idd nog 5 behandelingen dan ben ik er vanaf! Wat heerlijk dat de vrijdag dan weer terug komt in mn leven, nu kan ik nooit iets doen of afspreken op vrijdag..... @Sjudith: meid gewoon bellen als je iets niet vertrouwd, beter teveel dan te weinig bellen... @moniquekenitra: veel plezier met je gasten uit Marokko. Lijkt me wel moeilijk als je er bij zit en begrijpt niet waar ze het over hebben, maar je vriend die vertaalt hoop ik. En de rest van de meiden, welte rusten voor straks! En tot het weekend! Liefs
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) - petrabr - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho - joy72 - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit. - mik25 stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 11 mama's met stuitertjes Niet stuitertjes - Binnabinna - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) - lique80 - lauwie - Nair - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah - Rebbel - Jennifer70 - Willielien - tammie26 - Bumba - Schatje1 26 niet stuitertjes
@ schatje mooie buik hoor! en veel plezier bij de vk morgen! @ ik heb toen na een tijd te veel doen ook twee weken continue harde buiken gehad terwijl ik plat in bed lag, na al die rust is het weer weggezakt....misschien heb je te veel gedaan voor deze periode of maak je je onbewust ergens druk om? @ rebbel ja stom he zo kan je niet wachten tot je zwanger bent en dan tot je eerste echo's en daarna tot je niet meer zwanger bent haha! ook al is 't ff doorbijten we krijgen er zoiets speciaals voor terug! @ jennifer & my angel jullie ook nog ff volhouden dames we zijn er bijna en samen komen we er doorheen! welterusten dames! xxx
Nou, even een ego berichtje. Heb net alles weer bijgelezen en hoop voor alle waar het zo onrustig bij is, dat het weer wat af gaat nemen en jullie nog even die laatste weken lekker kunnen genieten. Na een erge lange, zware dag, val ik dus gewoon weer niet in slaap, echt vreselijk. Hopelijk helpt het na het bekijken van mijn nieuwe aanwinsten en het lezen van deze topic Vanmorgen zijn we dus gaan shoppen.....Wauw, heerlijk hoor. Ik kon niet meer, maar zo geweldig, bijna alles kunnen kopen. Op een babyfoon en wipstoeltje na. O ja en ik wil heeeeel graag zo'n schommelstoel. Mijn voeten, benen en handen zijn wel helemaal dik en ook is mijn lichaam doodop, maar slapen ho maar. Vanavond nog een verjaardag gehad dus de kinderen gingen veel te laat naar bed, hopelijk zijn ze morgen wel een beetje fit. Nou, iedereen slaapse en tot morgen dan maar weer.
Queen, lekker toch ijdeltuitjes, haha! Maar wel mooie buik! Kiki ook, zo klein maar mooi 5 uur uit bed en kon niet meer slapen. Me vriend is naar zijn werk, schoonouders en Myrna slapen nu. Myrna heeft muggenbetenallergie, zo grote bulten en op haar oog, heel erg vervelend, veel koud water gebruikt en zalf enzovoort. Ze heeft nu zomer vakantie, heerlijk!
Joepie, wel 5 hele uren geslapen. Ok, niet achter elkaar maar het ging best goed. Mocht ook wel want ik was helemaal kapot (met alle gevolgen van dien.. bijna het hoofd van manlief eraf gebeten.... ) Myrna heeft haar A diploma! Wat goed zeg. GEFELICITEERD. Oja, voor iedereen die vroeger ook braaf z'n ABC gedaan heeft... het systeem is drastisch gewijzigd en dus is A niet meer te vergelijken met A vroeger. Voor al die stuitertjes (en dus ook die van mij... maar ik wil niet op de lijst)... nog even geduld en dan zullen we zien hoeveel er nog draaien. Ik merk dat mijn beebje nog grootste draaibewegingen maakt... word er helemaal misselijk van. Iedereen een heel fijne dag vandaag. Ik ga kijken of ik nog een paar uurtjes slaap kan pakken. Aiden is thuis dus die kan de entertainment van Chris verzorgen (jaja, vakantie is begonnen). Elle
Hallo, Eerst even snel een ego-berichtje, voordat ik ga proberen alles terug te lezen. Hier gaat het nog niet zo best, hoewel ik gelukkig wel redelijk geslapen heb. Ik ga straks maar even mijn urine laten testen op 'n blaasontsteking (alhoewel ik niet geloof dat ik daar last van heb) en als dat het niet is en ik heb nog last dan bel ik gewoon weer de VK. Ze zei wel dat ik me geen zorgen moet maken zolang ik constant harde buiken heb, want het zijn pas weeën als ze met regelmaat komen. @Judith; Goedemorgen Buddy, BEDANKT! Hoe gaat 't nu met jou? Groetjes Silvia
duster; succes straks, probeer je niet teveel ongerust te maken, anders gewoon de vk bellen hoor,beter een keer teveel bellen dan te weinig! in het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat die harde buiken ook kunnen komen doordat je het te druk hebt of (onbewust)last hebt van stress, daar schijnt de buik heel erg op te reageren, de ellende is ,dat als je er last van hebt je zorgen gaat maken en daardoor wordt de buik weer hard. ik moet zeggen dat het bij mij iets beter gaat sinds gisteren, maar ik heb nog wel steeds harde buiken maar kan geen kwaad zei de gyn ,ik wist niet dat die harde buiken en voorweeen zo pijnlijk kunnen zijn, ik dacht dat het een beetje trekkend gevoel zou zijn meer niet. maar de kleine is zo ontzettend druk echt niet normaal terwijl je toch zou denken dat omdat de ruimte minder wordt ze niet zoveel meer kunnen bewegen? wel heb ik tot gisteren goed kunnen voelen hoe de baby ligt want voelde duidelijk het hoofdje bovenin maar vannacht lag ik op bed en was aan het voelen en kan nu helemaal geen hoofdje meer vinden bovenin,dus misschien toch gedraaid? zou geweldig zijn, ze hebben wel gezegd dat het eigenlijk niet meer kon omdat er geen ruimte meer voor is maar ik ga nu toch twijfelen hoor. om half 12 moet ik voor de liggingecho dus we zullen het zien.
Goedemorgen meiden! Alles goed met jullie? Hopelijk hebben jullie allemaal lekker kunnen slapen! Ik wel in ieder geval... Ik ben inmiddels op mijn werk en zie op de kalender dat ik nog maar 5 dagen hoef te werken