Fijne dag allemaal! Zijn er zeker weer een paar die stoppen vandaag? Lekker hoor. Ik zou ook mogen stoppen en met verlof gaan maar ben zo bang dat ik me ga vervelen dat ik heb afgesproken het per dag te bekijken. Meiden die naar de vk gaan, veel plezier/succes! Ik moet er ook om 9:15 zijn,... Doeiii
owh kan ik ook op de lijst dat me kleine al helemaal goed leg cVibi stond er op me kaart heb opgezocht wat het betekende en dan legt de kleine met de hoofd naar beneden vast in het bekken. DANKJE ! even bij lezen en dan reageer ik weer ik ben pas op blz. 967 duurt eventjes
Grappig is dat, dat je soms ergens vanuit gaat, en dat maakt dan als het ware je beeld van iemand. Maarre...nee, da's dus m'n zusje van 17, beetje te jong voor een beeb
Hebben jullie ook een Arabische naam voor jullie kindje uitgekozen? Ik wel iig (2) en bij Noura wordt het ook een Arabische naam volgens mij. Leuk toch, visite uit Marokko? Waar komen ze vandaan? Ik vond het altijd heel gezellig als er familie van mijn (nu ex) man op bezoek kwam, vooral als het hun eerste keer in Nederland was, hihi... Ik spreek zelf redelijk Berbers en een beetje Arabisch, maar geloof mij, met handen en voeten kom je een eind hoor!
Hallo allemaal! Al een paar weken lees ik hier op het forum over alle kindjes die al dan niet in stuit liggen en ik was ontzettend benieuwd hoe de mijne ligt. Afgelopen woensdag naar de VK geweest en beeb ligt met het ruggetje rechts, voetjes omhoog en hoofdje naar beneden. Het viel de VK op dat beeb zelfs al een klein beetje aan het zakken is. Die harde buiken zijn heel herkenbaar. Ook ik heb te horen gekregen dat ik het rustiger aan moet doen, maar dat is zo moeilijk! Ik voel me af en toe zo een nietsnut die een hele dag nix uitvoert, maar volgens mijn manneke doe ik alsnog teveel. Tsjah.... oefenen met nixen dus. Hele fijne dag vandaag allemaal!
Even heeeeeeeel snel bijgelezen. Onrustige buiken, ctg-tje hier en daar, maar niks "dramatisch". Raar he, we komen in de fase dat er toch echt (beetje vroege, maar gezonde) beebjes geboren kunnen gaan worden. Na een ontzettende rotnacht met harde buiken en een veel te drukke beeb heb ik vanacht weer heeeeerlijk geslapen. Manlief wilde voetbal kijken, en het werd niet uitgezonden op TV, dus hij moest naar de kroeg. Hij ongerust, vragen of hij wel kon gaan... Nou, de kroeg is 10 min hier vandaan, ik red me wel hoor, bellen kan alti...zzzzzz. Toen hoorde ik de sleutel in het slot van de deur en dat was toen ie alweer thuis kwam. Vanmorgen voelde ik me gewoon uitgeslapen! WOW Mn buik en ribben zijn nog wel beurs van de nacht ervoor, maar ja, die krijgen ook amper rust: beebje gaat zo enorm tekeer. pffff Moet ook steeds bij een beeb-move ineens super nodig plassen dat ik het bijna moet mn hand tegen moet houden, hihihi. Ik heb gister trouwens mn tuintje gewied! Echt even de tijd voor genomen, kan NIKS zien, hier en daar gesneden, maar eigenlijk niet slecht hoor het resultaat (zei de spiegel). Lekkende boobs, minimaal, soms, tenzij ik erin knijp inderdaad. Wel voel ik aan de zijkanten allemaal knobbels en bobbels die er eerst niet zaten en mn boobs voelen soms gespannen aan, dus er wordt aan de fabriek gewerkt geloof ik
Goedemorgen allemaal! Het is weer vrijdag.....lekker mijn laatste vrijdag in 18 weken, hihi, ben er zó blij mee! Maar eerst maar weer eens de dag zien door te komen... Vanavond lekker uit eten bij de Griek, mijn stiefvader en zijn vrouw vieren hun trouwdag, dus dat is gezellig. K heb m'n zusje opdracht gegeven om in mijn huisje te gaan werken vandaag, dus ik hoop dat ze gehoorzaam is, hihi. Alles goed hier?
@schatje, gaat hard hè je buikie? super nesteldrang: volgens mij hebben een boel poetsneigingen, ik nooit zo gehad en nu ook zeker nog niet haha mijn lieve mannetje is de poetsmiep in huis haha maar ja krijg dan natuurlijk wel eens op mijn flikker dat ik niet veel gedaan heb oeps lekkende boobs: al 10 weken, weet al niet beter meer 36 weken echo: niets over gehoord zal is vragen ben benieuwd of ik die ook krijg. Hb moeten boven 6.3 maar dat is de grens, dus niet zo goed nog kraamzorg eigen bijdragen: las ik gister pas over op mijn verzekeringssite, wisten jullie dat al? of ben ik gewoon een beetje stom nu haha. dacht dat alles vergoed werd, maar je krijgt dus achteraf toch een rekening geloof 3,75 per uur en heb mijn buikie zo weer in mijn album oja weer eindelijk vrij vandaag joepie, nog vier weken werken. liefs jenny
Pff...Jenny, knap van je hoor, dat je pas bij 36 weken gaat stoppen met werken..ik ben heel blij dat ik volgende week met verlof kan. Dat van die kraamzorg, dat wist ik wel ja. Maar daar lees je idd makkelijk overheen.
Grappig zie nu dat mijn buik niet veel groter is geworden in 4 weken, alleen wat boller, vind het prima hihi daarom kan ik gewoon alles nog
moet zeggen dat ik het ook niet had verwacht, maar voel me goed. heb wel een hele drukke baan, loop veel van afdeling naar afdeling maar als ik het zat ben zoek ik mijn buro weer op en doe mijn administratie. maar doe tegenwoordig wel weer een tukkie na het eten hoor haha
Hier krijg je trouwens ook standaard de 36 weken echo, of nog later (zo laat mogelijk). Ik stop komende week met werken. Moet zeggen dat het best ok met me gaat (minder pijntjes dan een aantal weken terug) maar hele dagen werken wordt echt zwaar, en vooral het op en neer rijden (slechte wegen dus kom met harde buiken op werk en thuis). En slechte nachten komen steeds vaker voor, ben dan echt niks waard overdag.
Ik wil ook nog een keer een echo op het laatst maar zie niet dat dat standaard is bij mijn vk?! Lijkt me wel prettig om zeker te weten dat hij/zij ligt zoals ze denken te voelen!
het ligt wel aan je verzekering geloof ik, want wij hebben Gezin en Zeker (vgz) en daar wordt de eigen bijdrage ook volledig vergoed. Wat een mooie buik zeg! p.s. Vandaag 35 weken en nog 35 dagen te gaan
Goedemorgen meiden, Over de kraamzorg dat eigen bijdragen wist ook al een tijdje. Ik heb eens uitgerekend hoeveel je dan moet betalen einde van die kraamweek. 183,75 euro dat is toch best wel veel. Maar kan je dat niet bij de belasting terug vragen zijn toch byzondere kosten of heb ik dat verkeerd? Had ook gehoort ziekenhuis kost 400 euro word niet vergoed als je geen medische indicatie heb nou eigenlijk he vind ik dat ze dat ook moeten vergoeden. Je doet dat voor de zekerheid zodat als er iets mis gaat dat je meteen daar bent en niet nog een ambulance nodig zou moeten hebben. Vind ik erg raar maar ook dat kan je een deel terug van krijgen van de belasting is mij gezegt. is toch eventjes 583,75 euro wat ik dan moet betalen :S hoop dat ze wachten met die rekening opsturen tot ergens volgens jaar ofzo dat ze er ERUG langzaam mee zijn..... * zucht* Weg gespaard geld......
Over die eigen bijdrage, iedereen zegt dat je het toch bij je verzekering moet indienen er zijn er veel die alles of een gedeelte hebben terug gekregen alsnog!
@ Cynthia, ik dacht ook de linker @ Jenny, supermooi buikje (ook al) @ Duster buddy, gewoonbellen als het niet gaat! (hoor wie het zegt ) Meiden een wonder vandaag ik werd om 10 uur!!! wakker!!! hahhahaha