Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ sjudith, ohhhhhhhh ik ben jaloers! 06.15 uur ging mijn wekker :(

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

@Alle,gefeliciteerd met weer een week verder,schiet op zeg! :D

@Linka,gefeliciteerd met Myrna's diploma A,supergoed! :thumup:

@Jenny,wat een prachtige buik zeg!
    Ik ga vandaag echt ook nog een foto maken,wie weet is het de laatste!

@Arri,hoe gaat het met je?

@Esprit,Mik,Miranda en Austin,ik mis jullie,waar zijn jullie?

Hier gaat het wel weer,nog steeds harde buiken maar geen steken meer.
    Heb net naar Maxi Cosi gebeld en ze vonden het raar dat het niet past,JA ik ook ;)
    Er zit niks anders op dan of een nieuwe gordel of zo'n base dus al met al het gaat weer geld kosten,zo'n base is €109 en dat maal 2,een nieuwe gordel kost €300 vertelde ze mij maar dat ga ik tuurlijk ff eerst navragen.
    Koop je een dure Maxi Cosi,ben je er nog niet,ik vind het te gek voor woorden hoor!
    Dat zoiets ook niet van te voren gezegd wordt?

Mn forumdinnetje is vannacht bevallen van een zoon KARSTEN,alles goed met moeder en kind!
    OOk hier nog een dikke proficiat LINDA EN NIELS!
    Ik ben er vandoor,krijg zo weer bezoek!

Fijne dag!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey dames!

Poeh ik wilde even jullie bevallingslijst erbij halen, maar ben tot pagina 950 teruggegaan en geen lijst! Ben benieuwd hoe ver jullie allemaal zijn. Nog geen kindjes te vroeg geboren hoop ik?

Succes met de laatste weekjes! Verlof is voor velen al dichtbij of bezig zeker!

Groetjes Ingeltje
    Septembermama

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh die ziekenhuiskosten zijn ook nieuw voor mij, wat flauw zeg

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Dat mag je zeker vragen.
    Vorig jaar zijn wij ons dochtertje verloren na 28 weken zwangerschap.
    Ze is toen onverwachts in mijn buik overleden.
    Dat brengt héél veel extra spanning mee tijdens deze zwangerschap.
    De spanning loopt de laatste weken heel erg op, en daarom wil de gyn. mij niet onnodig lang door laten lopen.
    Je krijgt die angst gewoon niet uit je hoofd ondanks alle super goede echo's.
    Dat is dus kort het achterliggende verhaal. ;)

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey,

my angel, ik denk aan je vandaag in de bajes!
    sjorsje, vervelend dat het weer slechter gaat met je vader. hoe is het nu?

meiden met onrust in de buik: succes! en probeer te ontspannen ook al is het moeilijk. ook als ze nu geboren worden, komt het goed!

kraamzorg: ik ben aanvullend verzekerd. ook voor de eigen bijdrage van de kraamzorg. zelfs voor 200€ voor zwangerschapscursus.
    als je wel eigen bijdrage moet betalen, scheelt het weer dat ze vaak minder uren komen ;)

ik ga vandaag heerlijk een dagje met mijn moeder shoppen. ff de laatste dingetjes halen. morgen komen mijn ouders het wiegje ophangen en dan zijn we met het kamertje en de benodigheden ongeveer klaar. (nog wel laatste hand aan geboortekaartje, adreslijst, tas voor zh, kdv)

fijne dag en sterkte voor de meiden die het nodig hebben! liefs, lauwie

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 31 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN (geplande Keizersnee)

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*02-08-2008:
    # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje/ Denkt zelf: meisje / Wordt: MEISJE

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN
    # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Nair 32 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje / Wordt: JONGEN

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy

*16-08-2008:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 68 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 23
    :baby: JONGENS: 13
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 6
    :baby: ONBEKEND: 26 :(:

Wie gaat er als eerste bevallen? :(:
    * .............................?

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Tammie<-----> Binnabinna
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * Duster2000 <-----> Sjudith
    * Jennifer70 <-----> Joy72

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh, wat vreselijk! Ik snap dat je dan een hoop extra spanning hebt! Gelukkig gaat het tot nu toe dus allemaal goed! Waarschijnlijk ben je pas echt gerust als je kleintje op je armen ligt!

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bedankt voor de lijst! ;)

Wauw 16 juli de eerste dus al! Leuk hoor!

Inge

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihihi wat lief dat je het vraagd :oops: ik ben er wel hoor en lees trouw mee maar ze schrijven nu zo snel dat ik het niet red om op iedereen te reageren. plus dat ik nog steeds werk dus nog druk heb. :) maar ik ben er wel hoor hihihihiihih

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zag het trouwens bij de juli mama's gefeliciteerd !

en die easybase is inderdaad veel geld. maar met een tweeling lijkt het me geen overbodige luxe hoor

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Wat zijn wij augustus mama's inderdaad netjes zeg, nog helemaal geen te vroege bevallingen en nu is iedereen wel zo'n beetje in de 'veilige zone' toch? Denk het over een week of 3 wel gaat komen, maar dat is ook wel weer spannend toch?

Zolang iedereen maar een gezond kindje krijgt!

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey Dais, ik ben er ook wel hoor.
    Maar mijn hoofd staat er niet zo naar om steeds te reageren.
    Mijn meiden zijn ook lekker thuis dus die vragen ook de nodige aandacht. :thumup:
    Maar ik lees wel iedere keer even mee hoor, anders kom ik zo achter te liggen.

Gefeliciteerd met je vriending trouwens.

14. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ linka het zit Myrna ook niet mee he eerst die uitslag nu die allergie...hopelijk gaat het snel beter!

@ rebecca veel succes bij de groeiecho!

@ cynthia ik bedoel ook links van deze kant uit he niet vanuit de foto gezien. jij bent toch het meisje met de spaghettibandjes aan?
    je stiefvader en zijn vrouw, is dat dan niet je moeder? iig gefeliciteerd!

@ philly leuke mijlpaal is dat he! gefeli!

@ daisy lieverd ik heb gisteren nog gepost hier ben ik hier ben ik!
    gelukkig voel je je weer wat beter! oh en als je gaat kijken voor zo'n easy base zoek dan ff goed op Internet zag 'm nl. ergens al voorbij komen voor € 90.-
    gefeli met je vriendin!

@ he ingeltje meis ik had je laatst nog een berichtje gestuurd hoe is het met je?
    hier nog 19 daagjes te gaan!

@ miranda hoe gaat het met je meis? alles goed?

Word net gebeld door een meisje bij mij op de zwangerschapsgym zij is nu 35 weken zwanger en vroeg me hoe oefeweeen voelde, ja zegt ze ze komen om de 3 minuten....heb haar maar even sterk geadviseerd de VK te bellen want volgens mij gaat ze gewoon bevallen, spannend hoor!

xxx

15. Niet meer actief

volgens mij zitten we inderdaad in de veilige zone nu,longetjes zijn rijp enz enz. als de baby nu geboren zou worden, maar volgens mij moeten ze dan nog wel tot ongeveer 37 wkn in ZH blijven, toch?
    maar we gaan ervan uit dat ze nog eventjes blijven zitten zeker nog t/m de 37 week ;)
    ik ga nu vlug weg, voor de liggingecho, ben benieuwd!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Austin, neej zit ook niet mee idd :( Vorige jaar ook ook allergie voor soort antibiotica omdat ze teek heeft gehad, zucht!

Zit ook niet mee op dit moment, 2 nachten slecht geslapen en ben onwijs moe en warm, ach gaat wel weer over.

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Oh wat is er weer een hoop bij geschreven. Kan het echt niet bij houden allemaal. Als je even een middagje niet mee leest, moet je meteen 5 pagina's bij lezen.

Dus op iedereen reageren gaat echt niet lukken.

Wil wel My Angel weer succes wensen voor vandaag en morgen. Na vandaag nog maar 4 dagen!

Verder las ik van mensen waarbij de kleine minder bewoog en veel harde en pijnlijke buiken. Succes jullie. En doe rustig aan.

Ik vind trouwens ook dat wij het goed doen. Geen veel te vroeg geboren kindjes.

Iedereen een fijne dag verder! En alvast een fijn weekend.

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja hoor hier is alles goed.
    Alleen ERG veel last van de laatste loodjes.
    Zere rug, zere benen, moe en totaal geen conditie meer. :(
    Gisteren weer een CTG gehad en dat zag er keurig uit.
    Zeer bewegelijk en tevreden meisie hebben we hier.
    Alvast een voorproefje op de bevalling gehad, ik lag op een verloskamer voor de CTG.
    Dan begint het wel te kriebelen hoor. ;)
    Mijn moeder was mee en we hebben ons prima vermaakt in die verloskamer. ha ha.

Kan jij de dagen nog een beetje doorkomen?

Liefs Miranda

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ allemaal, ben ook wel trots op ons hoor!
    Allemaal een mooie buik, nog niemand bevallen :)
    Alleen wat stuiters , maar daar zal zeker de helft goed van draaien ;)

20. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ben zo blij om te horen dat alles zo goed gaat met jullie meisje!
    is dat wat zo'n verloskamer? heb dat nog nooit gezien.
    Nog even volhouden meis we zijn er zo!
    Hier nog steeds veel last van krampen en pijnlijke ribben...weet het ook niet hoor krijg er geen hoogte van mag van mij nu wel gedaan zijn!

dikke xxx

Deel Deze Pagina