@ Mik ik zou het niet doen, heb het er ook uitgebreid met mijn mannetje over gehad maar inderdaad je krijgt geen "ja" of "nee" je krijgt alleen een percentage..... @ Miranda ik snap wat je bedoelt meid dus doe maar lekker rustig aan en hou ons zo af en toe op de hoogte dikke x en knuffel! @ alle nieuwe meiden gefeliciteerd! @ Subke ik ben zo'n type die dan totaal de verkeerde kant uit opslaat je weet wel ik zou super boos worden en duidelijk zeggen dat ik er echt absoluut niet van gedient ben hahahaha ik ben soms zo'n druktemaker, heb ook alleen maar ruzie met mijn collega's de laatste tijd! dikke xxx
Hey Diana81, Ik snap precies wat je bedoelt. Je moet zo machtig veel bijlezen telkens en soms schrijf je wat, wat voor jezelf heel belangrijk is en daar komt dan helemaal geen reactie op....Denk idd, dat wanneer je met wat minder personen aan de "babbel" bent het allemaal wat persoonlijker is... Liefs
Ik bedoel natuurlijk niet dat de 1 belangrijker is dan de ander....wil ook niemand voor t koppie stoten, maar het is gewoon onmogelijk om alles bij te houden en overal op te reageren voor mij....
ja meiden het is ook moeilijk om van iedereen alles bij te houden! maar probeer het gewoon en niemand zal je stom aan staan kijken als het niet lukt. ik werk ook zes dagen per week. ik heb het geluk dat er meiden van mijn andere topic waar ik was mee zijn gegaan naar hier , dus die ken (?) ik al een beetje voor zover je iemand echt kent op een forum. gr mik
Hallo allemaal, ik ben even niet op het forum geweest, omdat ik de laatste tijd meer last heb van misselijkheid. Gisteren was weer zo'n dagje dat ik alleen maar kon liggen. Toen ik begon te koken, was het helemaal om zeep. Ik kan niet meer tegen geuren. Het kan bij mij soms een hele dag duren ... Vandaag is het dragelijker, hopelijk blijft het zo. Wie heeft ook vaak last van misselijkheid? Wat doe je er dan aan? Groetjes en een dikke proficiat voor degenen die bij zijn gekomen x x x zibella
Hallo zibella, Ik heb er zelf gelukkig geen last van maar ik heb uit meerdere boeken en forums gehaald dat het helpt als je een cracker of iets anders kleins eet VOOR je opstaat. Verder door de dag heen steeds kleine beetjes eten en niet te vet. Ik weet van de zwangerschap van mijn zusje dat ze overdag ook niets kon verdragen maar als ze eenmaal 's nachts in bed lag kon ze eten wat ze wilde ( dit bleef ook binnen ) Probeer het anders eens... alles is beter dan misselijkheid!
@diana81, Het nu ook wel even druk maar als je dadelijk verlof hebt dan lees je misschien wat meer mee en nu is het ook helemaal niet erg hoor als je een keer niet op iemand reageerd. Ik heb nu toevallig vakantie maar goed normaal heb ik ook geen tijd om overal op te reageren. @zibella, ik heb alleen vlagen van misselijkheid. Ik eet in kleine (ahum) porties de hele dag door.
@Diana81 Ja het is nu idd druk, maar wel met meiden die allemaal ongeveer het zelfde mee maken. Ik vind dat we nu niet minder moeten gaan schrijven of ons moeten gaan opsplitsen. We hebben genoeg tijd om elkaar beter te leren kennen. Maar dat is mijn mening. @Zibella ik het wel eens iets gelezen over lolly's die zouden helpen tegen misselijkheid. kijk maar even op www.bellypops.nl Hoop dat het wat voor je is. En aan alle nieuwe zwangere; Gefeliciteerd en van harte welkom. Liefs Zoe
@ Zoë Dat zijn precies de neutraliserende of overheersende smaken die je ook in gewone verpakkingen zou kunnen kopen zonder er 3x zoveel voor te betalen Het is net even uitzoeken welke smaak het beste bij je past. De één kan geen mandarijnen meer zien terwijl de ander bij de gedachte van pepermunt al misselijk wordt. Als ik het goed heb begrepen zit er in zo'n zakje lolly's 7 smaken dus er zullen er altijd een aantal zijn die je niet kunt verdragen. Misschien is het een idee om deze voedingsmiddelen gewoon in je boodschappenmandje te leggen als je voor de wekelijkse boodschappen gaat... Oh bijna vergeten... de extra vitaminen e.d. die krijg je al voldoende binnen als je een combinatie tablet neemt waar o.a. foliumzuur in zit. Over het algemeen heb je dan niets anders meer nodig behalve een gevariërde voeding
Hallo meiden, Ben nou toch wel heel verdrietig. Ik heb vanmorgen weer mijn bloedsuiker laten opmeten en die was nog steeds te hoog. Morgen heeft de huisarts contact met een gynacoloog. Misschien moet ik verder onder behandeling van een gynacoloog komen te staan i.v.m. zwangerschapsdiabetes. Weet iemand hoe dat dan verder gaat als je onder behandeling komt te staan? Je gaat dan toch niet meer naar de verloskundige toch? Je bevalt dan toch ook altijd in het ziekenhuis? Wie weet dat? Blehhh, ben al de hele ochtend aan het janken, zullen de hormonen ook wel zijn maar dit nieuws had ik ook niet verwacht , dus dubbel op!
Ach lieve Puck wat balen voor je. Maar het komt allemaal wel goed hoor. Mijn moeder had ook zwangerschapssuiker bij mij en dat is ook goed gekomen. Ze had alleen een dieet waar ze zich aan moest houden. En bedenk wel dat dit al 30 jaar geleden was, kan er alleen maar beter op geworden zijn. Ben zelf ook wel bang dat ik ook zwangerschapssuiker krijg schijnt wel erfelijk te zijn. Maar ja we zullen wel zien. Puck voor nu veel sterkte en een dikke knuffel. Liefs Zoe
Dank je Zoe! Krijg net weer een rottelefoontje....nee, het is mijn dag niet vandaag! En door die hormonen blijf ik brullen Ben wel echt zwanger zo
@ Puck dat is dan tenminste nog een voordeel na deze ellende... Maar aan de andere kant ( niet verkeerd opvatten het is 1000% goed bedoeld ) na regen komt altijd zonneschijn zeggen ze
*Zoe geeft een hele doos met tissues aan Puck* Hier huil maar lekker uit hoor en kruip gewoon lekker onder een dekentje met een kopje thee op de bank of zo. Ook deze dag gaat weer voorbij. En je krijgt gewoon nog een hele dikke knuffel van mij. *Zoe geeft Puck een knuffel* Liefs Zoe
Bedankt meiden! Traantjes zijn alweer over (voor nu). Als het goed is belt mijn man zo ook even, ik heb hem een sms gestuurd, maar hij zit in bespreking. Kon het in elk geval al even bij jullie kwijt, dat is heel fijn! Ik wacht morgen het telefoontje af van de HA en dan zien we wel weer verder... Nogmaals bedankt en dikke knuffel terug voor jullie!
he meissie kop op hoor! je kan het! en voordeel van de gyn is weer dat je veel echo's krijg. dus jippie. positieve ervan inzien. ik zit ook bij de gyn. komt goed gr mik
Hey Puck, probeer het een ''beetje'' positief in te zien. Meer Echo's. En het kan in het ziekenhuis voor sommige een veiliger gevoel geven! Succes.