@Daisy: veel sterkte op deze voor jullie zo bijzondere dag. Dat het maar een mooie herinnering aan Merel* mag worden.
Hoi meiden, Wat erg van levi, ik wens haar ouders en familie veel sterkte toe. @Daisy: een knuf vanaf hier en wat een mooi idee van die ballonnen. Voor de lijst Beeb ligt nu goed volgens de echo, nu maar hopen, ik beval zowieso in het ziekenhuis.
Oh wat erg van levi, ik wens iedereen van de familie veel sterkte toe. @Daisy: veel sterkte vandaag, en die balonnen is inderdaad een mooi idee. Wij hebben dat voor mijn vader ook gedaan dit jaar (zijn eerste verjaardag zonder hem zeg maar). Verder hoop ik zeker dat alle beebjes rustig blijven zitten tot minimaal 37 weken. Ben wel heel blij dat we bijna allemaal uit de 'gevarenzone' zijn. Tenminste dat hopen we dan maar. Las net in de krant dat babyboom van vorig jaar gaat terugblikken hoe het nu gaat met de paren. Lijkt me wel leuk. Is weer op donderdag en duurt 6 weken. Eindelijk weer eens wat te kijken. 6 weken, misschien is mijn kleintje er dan al.. wat een raar idee, haha! Omdat Sam op de uitgerekende datum is geboren, reken ik daar nu weer een beetje op... Hoop maar niet dat ik dan nog 2 weken moet wachten.. we zullen zien.. Vandaag iig alweer 35 weken.... Prettig weekend allemaal! Nog even aanpassen, zie net mijn banner, nog 35 dagen.... whoehoe
Memory is like a golden bridge that keeps our hearts in touch with all the long past yesterdays and things we loved so much Dit heb ik net aan een vriendin gestuurd omdat het vandaag de sterfdag van haar moeder is (2006). Nu zet ik 'm hier voor Daisy en alle anderen die er vandaag behoefte aan hebben. Elle
@daisy, wat een prachtige buik, maar goed dat er twee in zitten hè haha en maak er een mooie dag van vandaag ondanks jullie verdiet @sjudith ik toevallig ook gordijnen opgehangen, was al een bevalling opzich haha klere dingen waren natuurlijk te lang dus moest ze eerst inkorten enz enz bleh, maar ben nu helemaal blij @ellen mooi gedicht en inderdaad toepasbaar voor meerdere nou meiden shopse vandaag, ga straks ook met mijn mannetje shoppen kan nog wel wat gebruiken oja klopt het dat je als voedingsBH beter een cup groter kan nemen?
@Daisy: ik moest meteen aan je denken vanmorgen toen ik wakker werd. Veel sterkte voor jullie. liefs Philly
Oh meis dat is verschrikkelijk! ik wens de ouders en de familie heel veel sterkte toe! voor jou een dikke knuffel en nog even en dan kan je gaan genieten van je verlof! xxx
Lieverd ik wil jou, Lars en jullie familie ontzettend veel sterkte toewensen op deze dag! Ik weet dat niets wat ik of iemand hier kan zeggen het verdriet weg kan nemen wat jullie voelen maar ik hoop dat jullie weten dat we allemaal aan jullie denken! Een hele dikke knuffel en kus!
nog snel een berichtje er achteraan, ik weet niet wat er allemaal is geschreven sinds gisteren ochtend maar ik hou het niet meer bij....er zijn alweer 10 nieuwe pagina's bij en dat is toch wel erg veel! ik hoop dat het met iedereen goed gaat naast de gewoonlijke kwaaltjes. het meisje van mijn gym had idd al ontsluiting en moest meteen naar het ziekenhuis, hoop dat alles goed is gegaan! verders zijn mijn man en ik gisteren door een achterlijke automobilist bedreigt met de dood dus ga ik direct aangifte doen van bedreiging...was leuk zo na de diplomauitreiking van mijn schoonzusje! fijne dag meiden! xxx
Lieve Daisy en Lars, vandaag is het zover. Vandaag is het precies één jaar geleden dat jullie mooie meid Merel* is geboren. Ik hoop dat jullie van deze moeilijke dag een hele mooie dag kunnen maken. Ik zal aan jullie denken vandaag. Dikke knuffel van Miranda
@Daisy, veel sterkte vandaag. @Rebecca, hier ook veel krampen en misselijkheid door (denk ik door jouw verhalen) draaipogingen van de baby. Ook al zou het te vroeg zijn, van mij mag die komen. Alhoewel het kamertje van Lianna nog niet klaar is, oftewel z'n bedje is nu nog bezet.
lieve daisy en lars ik wil jullie sterkte wensen voor deze moeilijke maar bijzondere dag. liefs sabrina
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik ziekenhuis - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) -> ziekenhuis - petrabr - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit -> ziekenhuis - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik, billen vast in bekken 27-06 liggingecho ziekenhuis - joy72 - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit. - mik25 stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas 10 mama's met stuitertjes Niet stuitertjes - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 Sterrekijkertje. - Binnabinna -> ziekenhuis - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) ziekenhuis - lique80 - lauwie - Nair - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) ziekenhuis - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah -> Thuis - Rebbel - Jennifer70 - Willielien - tammie26 - Bumba - Schatje1 - Duha - Denicepino - Alieke -> thuis - Rachel1984 -> ziekenhuis - Maxi -> ziekenhuis 32 niet stuitertjes
Heb de lijst aangepast. Moest er iets niet juist zijn laat je het maar weten. Voor zij die de komende dagen moeilijke periodes tegemoed gaan heel veel sterkte. Groetjes Aykietje
@Daisy en Lars; Heel veel sterkte gewenst. @Rebecca; bedankt, ik ben zelf ook niet zo crea, maar ik doe het rekenwerk en mijn mannetje het tekenwerk! Gelukkig kunnen wij heel goed samenwerken @Queenbee; Ja, die vlaggetjes kan eigenlijk echt niet meer hè. Ik heb vorige week al tegen mijn vriend gezegd dat hij de ladder op moet om ze er af te halen, maar hij schiet niet echt op. Dit weekend gaan ze er eindelijk af want ik wil echt niet dat ze er met onze bruiloft nog hangen @Lique80: Gefeliciteerd met je 35 weken @Tammie; Wat lekker, eindelijk je laatste werkdag. Geniet van je verlof! Groetjes Silvia
Vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld omdat ik sinds gisteren de baby niet meer gevoeld had, zij heeft me gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis waar een CTG (hartfilmpje) gemaakt is, waar gelukkig een prachtige hartslag op te zien was. Ook zag je veel bewegingen die ik allemaal niet voel. Wel even spannende momenten gehad, ook voor Andy, die gelukkig binnen 1 minuut thuis was. Ook is er een echo gemaakt om te kijken hoe het met het vruchtwater was en ook dat is prima. Al met al gaat het dus hartstikke goed en moet ik dinsdag voor de zekerheid weer langs komen. Wat een ongelovelijke opluchting pffff
Daisy, heel veel sterkte vandaag. Ook voor je man. Maak er een speciale dag van. Petra, wat schrikken! Gelukkig is alles goed. Hier geregeld last van een soort 'menstruatiekrampen'. Mijn baby is ook al wat aan het indalen, lijkt me dat het dat is. Maak me er ook geen zorgen om.