Daisy, heel veel sterkte op deze moeilijke dag! Dat het toch ook wel mooie herinneringen aan jullie oudste dochter mag ophalen. En dat jullie haar op een mooie manier kunnen herdenken samen met alle dierbaren! Petra, wat schrikken zeg! Gelukkig is alles goed Voor de rest ben ik alweer vergeten *shame* Heb net even het bed verschoond, was opgevouwen en was in de wasmachine gedaan en eruit en opgehangen enzo en even mezelf onder de douche gedaan. Ben nu alweer kapot. De kleine wordt ondertussen ook wakker en schopt ergens tegenaan wat ook pijnlijk is. Elke keer een scheut naar mijn been op het moment dat ie schopt! Wordt weer een leuk dagje dus :S
Een vriendin van me die net een kindje heeft gekregen drukt me steeds op het hart om in m'n verlof alleen maar te niksen en een leuk boek te lezen ofzo, want daarna kom je nergens meer aan toe. Misschien dat we onszelf nu wat extra rust mogen gunnen ter compensatie van de extra inzet die we na (en tijdens!) de bevalling mogen leveren. Maar ik vind het ook moeilijk... Same here: mijn buik was wat puntiger en begint nu aan de zijkanten wat op te vullen. Inderdaad, het is vooral het fietsen van en naar mn werk waar ik last van kreeg. En dat de wekker ging, ook als ik heel veel wakker had gelegen s nachts. Maar gisteren was mn laatste dag, dus nu kan ik heerlijk uitslapen zo lang ik nodig heb! Op onze lijst lijkt de chinese geslachtskalender het trouwens vaker fout dan goed te hebben ! Miranda, wat fijn dat je de lijst wat overzichtelijker hebt gemaakt! Kunnen daar de stuitertjes en zh/thuisbevallingen enzo niet achter, ipv twee lijsten? Arri, sterkte meid. Lieve Daisy, ik denk aan jullie op deze verdrietige dag. En dan het nieuws over Levi ontzettend verdrietig Hup kleine van Rebecca: koppeltje duikelen en ondersteboven blijven liggen! En de rest van de stuitbabies ook! Jullie kunnen het! En superspannend Rebecca, wat de vk zei over binnenkort geboren worden En wie het te snel vindt gaan om overal op te reageren: schrijf vooral alleen iets over jezelf hoor! Vind ik in ieder geval echt leuk om te lezen! Oh, enne . 34 weken! Betekent dat dat, mocht de bevalling zich nu voortijdig aandienen, ze niet meer gaan remmen? Ik kan het bijna niet bevatten dat ik over drie weken al thuis zou mogen bevallen ! Mijn gewicht lijkt trouwens ook een eindspurt ingezet te hebben t gaat opeens hard op de weegschaal
Hihi! Nee, das ook geen gezicht denk ik! Ben vanmorgen even in ons nieuwe huis geweest, en zo zeg, wat zijn ze opgeschoten! Het is al zo'n verschil met een dikke week geleden! Haantje zei net nog tegen mij dat we hoe dan ook volgend weekend gaan verhuizen! De kleine dingen halen we dan gewoon volgende week op, als het belangrijkste er eerst maar staat! Er hangt in de gang een supermooie lamp, die lijkt zo gaaf! Zal kijken of hubbie daar ook een foto van maakt, plaats ik die hier ff. Ik zal verder gaan met inpakken..pff... ach, nog eventjes en ik zit lekker in mijn nieuwe huisje! Xx
chantico: hij/zij duikelt en beweegt genoeg maar ligt nog steeds met hoofdje boven hoor, doet dat nou bij jullie ook soms zo'n pijn die bewegingen?echt niet fijn vooral onderin is het erg.soms breekt het zweet me uit. als je weeen krijgt rond de 34 weken gaan ze die niet meer afremmen, dat zei de gyn ook tegen mij vd week, want babys zijn helemaal klaar dan,ook de longetjes zijn rijp, alleen zijn ze nog wat aan de lichte kant dus zullen dan nog wel ev. in zk moeten blijven maar beter is natuurlijk dat ze nog 3 weekjes langer blijven zitten, maar helaas hebben we het niet voor het zeggen, als ze eruit willen ja dan komen ze.
meiden, wij hebben onze auto te koop staan! Wie wil hem kopen haha? Heb hem op marktplaats gezet omdat ik een andere auto wil 5 deurs.. Ik heb hem ook in rubriek te koop aangeboden neergezet! Foto staat in album! Groetjes
daisy heel veel sterkte op deze dag vol emoties. ik zal vandaag een kaarsje branden voor jullie kleine meisje
bij mij klopte en de kalender en mijn gevoel Vanaf dat ik wist dat ik zwanger was zei ik het is een meid!
hi chantico, ik heb het een keer uitgerekend. zie mijn vorige mail. vandaag met mijn ouders het wiegje opgehangen en de gordijnen. het is zo leuk geworden! morgen plaats ik wat foto's, want ik ga me nu snel omkleden en weg. daisy, ik hoop dat jullie met de opa's en oma's een goeie avond hebben met mooie herinneringen aan jullie lieve merel! liefs, lauwie
schatje succes met de verkoop rebecca hier worden ook wel eens bewegingen gemaakt die niet erg lief voor mama zijn. af en toe zijn ze ons aan het plagen queen bee wat fijn dat het zo is opgeschoten in jullie nieuwe huis succes met inpakken chantico je vriendin heeft wel gelijk. de laatste weken is voor sommigen best zwaar en sommigen vervelen zich en hebben genoeg van de buik. paar weken na de bevalling lees je wel eens dat mensen hun buik missen. petra fijn dat alles goed was zeg hier zitten de gordijnen in de was, mannetje heeft de ramen voor helemaal gedaan. super gisteravond mocht ik voor de ctg komen, na ruim een uur was het weer goedgekeurd. ze kijken normaal een half uur maar het kindje is wat rustig en dan willen ze eerst nog wat meer zien. op de gang liep een vrouw heel moeizaam weeen weg te puffen. raar idee vond ik het dat dat ook niet zo lang meer duren gaat
Nee, eigenlijk niet meer. Een paar weken geleden wel soms een klein beetje, maar nu is het rustiger in m'n buik. De kleine ligt ook heel mooi zo dat de bewegingen niet tegen m'n ribben of ingewanden aankomen. Maar nu ga ik me weer zorgen maken of mijn kindje niet te weinig / te zacht beweegt... Of zijn er meer bij wie de bewegingen geen pijn doen en het kindje minder hard trapt dan een tijdje terug?
@ Rebecca, nou bij mij wel hoor Ze zit met haar hoofd tussen mijn ribben en ze trapt enorm hard in mijn blaas!
Hi meiden, Even wat van me laten horen, voel me niet goed genoeg om alles terug te lezen sinds donderdag, maar zal dit zeker morgen doen. Gisteren ging de behandeling erg vermoeiend, omdat ik een bloeddruk daling kreeg(80/45) waardoor het vat waar het infuus in zat dichtklapte....in een woord VRESELIJK! Moest voor dat laatse uurtje alsnog een nieuwe infuus hebben... Maar ja heb het weer overleefd... Wens jullie een fijne avond. en tot morgen En nogmaals sorry dat ik nu niet kan reageren Liefs My Angel.
hee girlies! ik was druk aan het bijlezen toen mijn kleine meiske wakker werd en ik nu niet verder kan helaas! ik probeer later weer! jullie kletsen veel te veel! fijn weekend en sterkte iedereen met harde buiken etc! jen.
my angel....shit voor je...veel pijn gehad? ben je ok? nog 4 keer bajes nu? ik vind dat je er laconiek onder blijft...we denken aan je hiero....rust lekker uit ok?
Laatste nieuws van Rebel: ik ben vrijdagmiddag met 34 weken en 1 dag om 15:35 bevallen van onze zoon. We noemen hem Milan. Hij weegt 2600 gram en ligt in de couveuse omdat hij wat hulp nodig heeft met ademen, maar verder gaat het goed. Liefs, Rebel.
@Daisy - veel sterkte meis. @Austin - jeetje, bedreigt. @Buddy, petra - dat was schrikken, gelukkig was alles goed
wauw rebbel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! De eerste augustusbaby heeft zich aangediend, ik kan het bijna niet bevatten, nu wordt het nog "echter" voor iedereen!
OOOO de 1e augustusmamma en gelukkig gaat het goed! FIJN! Moeten zeker een lijstje maken nu? Leuke naam ook Milan