Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb nog iets meer info op de lijst gezet bij Rebbel, als jullie dat goed vinden.

En is het misschien een idee om buddynieuws met grote rode letters aan te kondigen, zoals geloof ik bij de julimama's? Lekker duidelijk :D

Sjorsje, fijn dat jij het nieuws van Rebbel kon posten! Hoe is het met jou na dit nieuws? En met je vader en familie?

2. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    En ik had zo gehoopt dat vandaag m'n laatste werkdag zou zijn . . . . maar ik heb m'n werk niet helemaal afgekregen. Ik moet dinsdag dus nog terug. Trouwens ook omdat m'n zus dan naar een begrafenis moet.
    Maar dinsdag is dan toch echt m'n laatste dag!

3. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Rebbel van harte gefeliciteerd met jullie zoon Milan

4. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    @Rebbel VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van Milan. We hopen dat alles goed gaat en dat jullie hem snel mee naar huis kunnen nemen!

Hier verder alles goed! Ik ben klaar met werken, vakantie is begonnen in het onderwijs. Heb eerst ruim 2 weken vakantie voordat officieel mijn verlof in gaat! Hoop dat ik nu ook wat meer tijd heb om te reageren op t forum. Was blij als ik het tijdens de laatste drukke weken kon bijlezen... Op zich gaat zwangerschap prima, heb alleen enorme dikke voeten waardoor ik geen schoenen meer aankan... gelukkig is het warm waardoor ik lekker op slippers kan lopen. verder wat rugklachten maar door veel rusten gaat dit nu al een stuk beter. Maandag weer controle, ben benieuwd of hij/zij nog steeds met het kopje naar beneden ligt... jullie horen van me!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Is idd wel een goed idee, zo valt het niet zo op. Mijn man was trouwens zo lief om dit te posten. Ik was bij mijn ouders toen ik het smsje kreeg.
    En ik ben er na dit nieuws al helemaal klaar voor dat ie komt, alhoewel het voor beeb beter zou zijn als ie wat langer blijft zitten. Vandaag ging het weer redelijk met mijn vader. Hij vond zelfs dat ik morgen gerust thuis kon blijven om flink te rusten. Zelfs nu is ie nog bezorgd om mij en de baby.

6. Eimat

Eimat Niet meer actief

Rebbel van harte proficiat met de geboorte van jullie zoon!

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    van mij mag het nu wel gebeuren...iedereen om me heen bevalt....

xxx

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    jaaaa van mij ook :(

9. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik hoop niet dat ik tot 40 weken loop , heb al sinds week 35 buikpijn en krampen!

en ze mag komen nu is helemaal klaar...elke avond hoop ik weer dat het gaat beginnen...

sorry moest het ff kwijt!

xxx

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oh Austin, ik kan het me heel goed voorstellen! Kop op meid, binnenkort kan ook jij je kleine meisje in je armen houden!

11. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Rebbel: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

12. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    we moeten gewoon nog even volhouden he meis!
    wat duren de dagen lang als je aftelt zeg!

dikke knuffel!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi rebbel,
    GEFELICITEERD! een zoon! leuke naam ook, Milan!
    het zat er al een tijdje aan te komen he? jammer dat hij niet wat langer bleef zitten, maar fijn dat jullie de 34 weken nog gehaald hebben!
    ben net als de rest heel benieuwd naar jullie kleine knulletje en naar hoe de bevalling ging en hoe het nu met jou gaat!
    liefs, lauwie

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    austin, voor jou hoop ik dat je baby snel komt!
    voor de rest hoop ik dat de babietjes nog even blijven zitten tot in ieder geval 37 weken!

my angel, balen dat het ook nog mis ging met je infuus. zonder gedoe is het al vervelend genoeg!

sjorsje, fijn dat het redelijk met je vader gaat. dank aan je man voor het plaatsen van rebbels bericht!

slaap lekker allemaal, liefs, lauwie

15. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Wow Rebbel, gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Ik hoop dat hij vlug mee naar huis mag en dan lekker aan zijn papa en mama kan wennen.

Groetjes van Kiki

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Rebbel, gefeliciteerd met jullie zoon Milan, hopelijk mag hij snel uit conveuse om heerlijk naar huis te gaan!

17. Niet meer actief

ik krijg sinds vanavond 9 uur, iedere 10 min een harde buik,
    dat is toch wel erg vaak?

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebecca, zou maar ff vk bellen :O

19. Niet meer actief

de eerste augustus mamma!
    van harte gefeliciteerd rebbel met je zoon, dat hij maar heel gauw uit de couveuse mag!

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja, dat is idd teveel, 10 keer per dag is voldoende, maar elke 10 minuten is idd niet goed, zou maar VK bellen ;)

Deel Deze Pagina