@austin: ik kan ook wel heel hevig uit de hoek komen, maar heb ook al de hele tijd ruzie met m'n collega's en wou 't niet nog erger maken.. (erg hè.. klinkt zo seutig ) @Puck: hier in België moeten we altijd naar de gyn.. dat werkt hier anders als bij jullie, dus nu ben je gewoon lekker op z'n Belgisch zwanger (en meer echo's ) Maar begrijp dat je 't je kan aantrekken hoor.. die hormonen ook
Hallo annastaande mama's! Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom! Happy: Ik heb net MvM gehad en bij mij hetzelfde, direct een teststreep! Erg blij want ik voel niet zoveel en was dus erg bang dat ik te weinig hormonen had. Niet dus! Nogmaals een cadeautje mogen uitzoeken. Wat heb jij uitgezocht? Vorige keer had ik de dvd en nu het bestekje. Voo iedereen: doen jullie ook mee met Moeders voor Moeders? Ik heb enorm veel last van hormonen, had ik bij mijn vorige zwangerschap niet echt. Mijn vriend heeft het op dit moment erg zwaar met mij, ik vat alles serieus op en kan overal om huilen. Ik ben blij met alles wat op de zwangerschap duidt! Puck: kan me jouw traantjes wel voorstellen. Je wilt net als ieder ander de mogelijkheid hebben om te kiezen. Sterkte meid!
He meis, Ik zou me niet te veel zorgen maken hoor! Mijn schoonzus heeft ook zwangerschapssuiker en die spuit nu elke dag maar verders gaat het super goed hoor met haar! ook zij staat onder behandeling bij de gyneacoloog maar dat komt ook omdat zij al 38 is. Komt allemaal goed hoor meis! Dikke xxx en knuffel!
oh dames ik heb trouwens een super idee bedacht voor het meedelen aan de familie! bij mij is het momenteel in de maak: Een puzzel van de foto van de echo, deze haal ik helemaal uit elkaar en laat ik de familie in elkaar zetten d.m.v. nummertjes die ik op de achterkant ga schrijven! als ze de puzzel dan omdraaien dan zien ze de echo! dikke xxx
@Austin, dat is echt een leuk idee. Gaaf hoor. @Anoul Ja ik doe ook mee aan MvM. En ik doe het heel graag want mijn beste vriendin gaat nu aan de Clomid (geloof dat je dat zo schrijft) en zo heb ik het idee dat ik haar zo ook een beetje kan helpen. Maar mijn hemel wat stinken die flessen, doe hier het handdoekje van de wc voor mijn neus als de fles open moet. Ik heb net weer een nieuwe buikfoto in mijn album gezet, ga proberen er elke week 1 te maken, leuk voor later. Verder heb ik het zooooo koud hier. Zou bijna met handschoenen achter de computer willen zitten Brrr. Liefs Zoe
Nou maar even een kopje thee zetten hier We hebben al 100 bladzijdes volgeschreven, misschien schrijven we wel een beetje veel maar blijft gezellig
Poeh wat een geklets. Hier heeft de vermoeidheid in alle hevigheid toegeslagen. We zitten beiden nog in pyjama. Zo aankleden en boodschapjes doen. Ik lees dat sommigen begin januari een termijnecho hebben. Dat lijkt me erg sterk. Een termijnecho is rond de 12 weken. Rond de 8 weken is een vroege echo maar dan is er veel minder zekerheid te geven over je uitgerekende datum. En wat Diana zegt over het aantal meiden hier, herken ik ook heel erg. Bij de februarimama's was het wat overzichtelijker waardoor je veel makkelijker contact had. Dit gaat mij ook te snel. Een nadeel van de groeiende populariteit van het forum.
Hè, hè, na een uur bijlezen weer even een reactie van mij. Afgelopen maandag naar het AMC geweest en helaas (nog?) geen hartje. Het kan zijn dat het nog te vroeg is, dus moet aankomende maandag terugkomen. Dus of een hele leuke kerst of niet...
Dames, Ik probeer een goedkope vlucht te boeken naar Alicante voor volgend jaar september, jullie nog tips? Kost allemaal een godsvermogen!
@ ppa, spannend meid, maar komt vast goed... het is nog vroeg he... succes maandag! @ Puck, niet te druk maken over een te hoge suiker hoor meid! Hier is vanmorgen MvM ook geweest, de test was weer hartstikke vet positief! Ik heb nu ook het bestekje besteld bij het serviesje, superlief!
hihihih nou meiden ik heb het toch een partijtje druk hierzo! heb een eigen zaak (kapsalonnetje) en het is bijna kerst dus druk druk druk. vandaag van half negen tot half zes en dan weer van zeven tot half tien. vrijdag ook van half negen tot zes en zaterdag zelfd rideltje en dan werk ik ook nog bij de thuiszorg drie dagen per week! dus zes daagjes per eek buffelen. en straks met de kleine maar drie. heerlijk! WAT DOET IEDEREEN EIGENLIJK VOOR WERK? leuk om te weten gr mik
Heb me net ook opgegeven bij MvM, heb ik met de vorige zwangerschap toen ook gedaan, je helpt er altijd mensen mee vind ik met weinig moeite
Heb net effe een paar leuke foto's in mijn album gezet van mijn dochter, mijn man en natuurlijk mezelf Niet schrikken hoor
Ik krijg hier ook niet meer alles bijgelezen, en het onthouden is al helemaal een uitdaging. Ik was de spanning naar morgen toe natuurlijk al vreselijk aan het opbouwen (please niet weer slecht nieuws!)...... heb ik sinds gisteravond bruinverlies erbij gekregen. Heel weinig, maar toch. Nou weet ik rationeel wel dat dit niets hoeft te betekenen. Maar ik loop al weken op m'n tenen, zo niet maanden, en probeer de hele tijd al zo min mogelijk op van alles te letten omdat het niets hoeft te zeggen. Maar dit kan ik er nu even moeilijk bij hebben.
Hey meiden, hier ben ik even weer. @ Mik: bedankt meid, is altijd goed om even van een ander te horen dat ik me geen zorgen moet maken. @ Natas: kop op meid, ik duim voor je dat je morgen goed nieuws te horen krijgt! Hier nog iemand die alleen maar bij de gyn. voor controle mag (heb ook geen keus). Ik heb een chronische ziekte, waardoor ik streng onder controle sta. Volgens mij staan er ook meiden op de lijst die niks meer hebben gepost. Geeft denk ik ook een beetje verkeerd beeld. Hier is alles goed, nog steeds nergens last van. Buikje begint een beetje te groeien waardor onze oudste vroeg of ik toevallig een baby kreeg. Moest erg lachen en heb gezegd dat ik daar nog niks over gehoord had. We willen ze nog niks vertellen, duurt allemaal nog zo lang. Ze moeten nog even geduld hebben.