@ Mik: ik vind het helemaal niet raar hoor dat je een stuitbevalling wilt proberen. Overleg goed met je arts, die kan je goed informeren over de ins en outs. Als het op bevallingen aankomt krijg je van andere mensen toch meestal de slechte ervaringen te horen, de goede hoor je bijna nooit. @MyAngels: nou dat valt weer mee dan toch? Je mag trots op jezelf zijn, je hebt er al 16 gehad! @ Cybthia, succes met klussen, doe rustig aan. Ik vind het goed van je dat je het belangrijk vind dat je ex een rol speelt in het leven van je kindje. Al neemt het inderdaad niet weg dat het heel erg is wat hij jou heeft aangedaan. ik ga even de stad in, koopzondag! groetjes,
Pagina 999! Wie zou de eerste post op 1000 zetten? Rebecca, hoe is het nu? Je kan altijd nog een keer bellen en hopen dat er nu iemand anders dienst heeft! Daisy, hoe was het gisteren? En hoe is het nu met je? Sjorsje, ik durf juist niet meer op m'n rug te liggen. Vorige week een ctg gehad en toen was het kindje zo rustig dat ze zeiden 'ga maar even op je zij liggen, want het kindje slaapt waarschijnlijk omdat het minder bloed krijgt'... Nu probeer ik telkens op m'n zij te liggen of op de bank goed rechtop te zitten ipv lekker onderuit. Meiden die gaan verhuizen, veel plezier en doe voorzichtig met je lichaam! Meiden met slaapproblemen, balen hoor! Hoop dat jullie overdag wat bij kunnen slapen, of vannacht toch opeens een hele nacht heerlijk dromen! Ik slaap gelukkig nog best goed, mijn slaapproblemen beperken zich tot zo'n twee keer er uit om te plassen (met krakende heupen de trap af) en moeilijk omdraaien. Draaien op een uitademing (ipv m'n adem vastzetten) maakt het wel makkelijker, heb ik deze week ontdekt. Ik vind ook dat het nu wel erg dichtbij komt, maar dat is vooral omdat ik besef hoe anders m'n leven binnenkort gaat worden en omdat ik nog zoveel wil doen voor het zover is. De to-do-list voor tijdens m'n verlof is natuurlijk onrealistisch lang, met allemaal klusjes die al járen zijn blijven liggen. Maar ik hoop niet dat ik ver over de 40 weken ga... Gisteren Amadeus gekeken en de kleine was echt druk in m'n buik. Zou hij/zij van Mozart houden, of juist niet? En nu druk het hele huis aan het poetsen want woensdag komt de kraamhulp en dan moet het natuurlijk wel lijken of we hele nette mensen zijn
My Angel: Is het niet zo dat als je zwanger bent dat dan je aderen al dunner zijn en brozer? kan me helemaal voorstellen dat jij dan geen aders meer heel hebt nu! je maakt wat mee! Na vrijdag nog 3 keer bajes! CynthiaB&Queenbee: wat een geklus en verhuis gedoe! vrouwen gaan altijd maar door! sterkte ermee en genoeg rusten! geen harde buiken meer ok?! Sjudith: Hier ook regelmatig emotionele buien, huilen alsof er geen einde aan komt! ik leef met je mee! Rebbel: GEFELICITEERD MET MILAN! Hopen dat hij goed zelfstandig gaat ademen en gezond naar huis mee kan zometeen! wat een rijkdom!
Nou dat vind ik zeker heel erg... Maar weet zeker dat je, ondanks alles dolgelukkig bent met je wondertje Maar heb absoluut bewondering voor je dat je dan zo positief blijft... Het gaat je zeker lukken met alles, alle hulp gewoon aannemen. Nou rustig aan he.. xxx
[quote="jennifer70"]My Angel: Is het niet zo dat als je zwanger bent dat dan je aderen al dunner zijn en brozer? kan me helemaal voorstellen dat jij dan geen aders meer heel hebt nu! je maakt wat mee! Na vrijdag nog 3 keer bajes! CynthiaB&Queenbee: wat een geklus en verhuis gedoe! vrouwen gaan altijd maar door! sterkte ermee en genoeg rusten! geen harde buiken meer ok?! Sjudith: Hier ook regelmatig emotionele buien, huilen alsof er geen einde aan komt! ik leef met je mee! Rebbel: GEFELICITEERD MET MILAN! Hopen dat hij goed zelfstandig gaat ademen en gezond naar huis mee kan zometeen! wat een rijkdom![/quote] Ik heb op zich prima vaten. maar ben nu al 16 keer geprikt waarvan 7 keer in totaal al misgeprikt. Ik probeer elke keer te switchen, de ene keer de rechter arm/hand de andere keer de linker. En het is best een zwaar en diks spul wat er door je vaten heen vloeit, dus die vaten worden het ook wel zat. En daarnaast gebruiken ze een dikkere naald... maar ja nog 4 behandelingen, en dan nog het infuus voor de keizersnede dus het gaat wel opschieten. Blijf positief iig. liefs
@Rebbel: gefeliciteerd met de geboorte van Milan! Geniet ervan. @ElleNY: heb precies hetzelfde als jij. Nu al beginnen met aftellen is mij ook veel te vroeg. Baby zit uitstekend waar ie zit op dit moment, laat nog maar lekker zo blijven!
Zij die op hun rug willen slapen een Tip: Er werd door de vroedvrouw aangeraden om tijdens het slapen op de rug onder je rug een kussen te leggen zodat de rug ondersteund wordt en dan best het kussen langs de rechterkant zodat je een beetje op de linkerzij ligt. Begin me ook te beseffen dat het nu heel erg dicht bij komt, Rebbel was op de zelfde dag uitgerekend als ik en zij heeft haar Milan al. Ik heb mijn ventje alvast gewaarschuwd dat gij nu dringend alle karweitjes dient af te werken. Voor de rest deze nacht heel slecht geslapen, hadden gisteren een Tappaz avond en dat is me niet goed bekomen niettegenstaande ze heel lekker waren. Deze nacht om 5 uur alles er uit gespuwd nadat ik daarvoor een hele nacht het zuur had. Seffens maar even de bank op om wat bij te slapen... groetjes
Hey lieve meiden! Kwilde ff gauw wat van me laten horen...zitten al een paar dagen zonder internet, dus ff gauw bij mn schoonouders ff vertellen dat alles goed gaat met me....op de zwaardere dagen na en alle klachtjes en pijntjes...maar goed dat hoort er bij hè! Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en dat ik snel weer mee kan babbelen! Liefs Esprit
fijn esprit dat het goed gaat met je weet je wat ik zo lastig vind als ik lekker lig met een kussen onder mijn benen of waar dan ook, ik wil altijd draaien en dan moet dat kussen dus ook mee en alles weer op zijn plek. wat een gedraai. soms ga ik maar op het logeerbed dan kan ik draaien wat ik wil my angel, hoop dat de laatste 4 snel voorbij zijn. gelukkig is het einde in zicht het precieze weet ik niet van de doppler, ik weet wel dat ze gekeken heeft of de baby wel genoeg voeding enzo kreeg. maar verder was ik wat te overdonderd op dat moment om overal op in te gaan. ze was ook van alles aan het berekenen en bedenken waardoor ikwat schrok. maar zal morgen wel meer weten. daisy hoe is het met je? veel sterkte deze dagen chantico dat is wel schrikken als ze dat gezegd hebben. hebben ze je verder ook afgeraden om op je rug te liggen? mik ik vind het ook niet raar dat je een stuitbevalling wil proberen, veel mensen hebben er een eng idee bij, maar denk dat maar weinig mensen precies weten hoe en wat het inhoud. als artsen toch stuitbevallingen doen zal het wel te doen zijn denk ik. cynthia, kan me best voorstellen dat je toch wel blij bent dat je ex betrokken is, het is natuurlijk wel de vader van je kindje. veel sterkte, en succes met klussen ga hier maar eens onder de douche, zit nog in pyjama ohja, het word deze week 30 graden! ik kan nu niet zo goed tegen hitte, dus zie er wel wat tegen op.
Hoi! 1000 pagina's hebben we al vol gekletst! Gaat lekker zo! Vannacht weer een keer lekker geslapen, was er ook laat uit vanmorgen. Beetje bij kunnen slapen gelukkig. Zal Klaas Vaak vanavond bij de dames die erg slecht slapen langs sturen, misschien helpt het! @ Elle: ik snap wat je bedoeld. Rebbel was op dezelfde dag als ik uitgerekend en wat Aykietje ook al schreef....dan komt het wel heel dichtbij! Wat bij mij en sommige andere meiden ook meespeelt is dat we idd over een week of 2/ 3 ingeleid worden of een geplande keizersnede krijgen. Dus dan weet je dat het niet meer zo heel lang duurt. Het is hier af en toe lekker aan het rommelen in mijn buik. Soms kan ik niet meer rechtop staan van de pijn in mijn rug en in mijn onderbuik De kleine is ook lekker druk. @ Rebecca: Hoe voel je je nu? Vind het maar een raar verhaal van de VK, anders ga je maar mooi naar het ziekenhuis als je er geen vertrouwen in hebt! Sterkte! Fijne middag iedereen! Liefs, Puck
@Chantico & Jennifer70; Komt goed hoor! Heb mjin lesje wel geleerd van de week! Ga nu alleen maar zittend op een stoel dozen inpakken en ik ga er niet mee aan de sjouw, laat ik lekker aan mijn mannetje over! Zal even de kamer opruimen en dan in de keuken wat kastjes leegpakken, de kamerkasten zijn al leeg.. Xx
mik, vind het helemaal niet raar dat je een stuitbevalling wil doen. een vriendin van mij heeft het ook gedaan. is ook prima gegaan. een keizersnede is echt niet niks. ik ben blij dat het bestaat voor als het nodig blijkt. en natuurlijk knap je ook daar weer van op. maar ik begrijp best als je de keus hebt, dat je voor de stuitbevalling kiest. elle, ik ben het ook helemaal met je eens. ik heb wel de drang om alles klaar te hebben omdat dat rust geeft, maar ik weet dat het nog 10 weken kan duren. ik wil ook graag dat het nog minstens 5 weken duurt. een vriendin van mij heeft 2 kinderen te vroeg gekregen (6 en 7 weken te vroeg) en zij heeft het daar nog best wel eens moeilijk mee. ik geniet nu van het zwanger zijn, de bewegingen in mijn buik, de voorpret. en straks hoop ik ook nog te kunnen genieten van mijn verlof. kunnen luieren, in bad liggen en de tijd voor mezelf. het wordt nog druk genoeg! ik snap wel dat ik makkelijk praten heb omdat ik geen erge kwaaltjes heb, alleen slechte weerstand (al maanden snotverkouden), af en toe rugpijn, en verder alleen dingetjes als maagzuur enzo. ik begrijp wel dat je niet kunt wachten tot de 37 weken en dan wilt bevallen als je nu vervelende klachten hebt!
@ schatje gefeli met je moeder en met de nieuwe auto! @ petra gefeli met je 36 weken! nog een weekje en jullie beepje mag thuis geboren worden! @ queenbee veel sterkte met het inpakken van de dozen, doe je het wel een beetje rustig aan? @ cynthia dat is nog eens een leuk vooruitzicht veel plezier! @ silvia jeetje wat een heftig verhaal, ik blijf het ook steeds zeggen hoor, gewoon bellen als je het niet vertrouwd! misschien toch maar aankaarten met je vk ik bedoel waarom ons onnodig laten lijden als het kindje volledig volgroeid is met 40 weken? @ rebecca ben benieuwd meis veel sterkte! @ noura is je zoontje niet lekker? gefeli met je 35 weken! @ mik gefeli met je 35 weken meis! @ chantico ze zeggen wel dat als je tijdens je zwangerschap naar klassieke muziek luisterd je een intelligente baby krijgt! 1000 pagina's al weer! wat zijn we toch een stel kletskousen! Hier flink aan 't poetsen en af en toe even zitten. fijne dag dames! xxx
Ik wilde ook iets op blz 1000 zetten, hihi. Ik ga eens even bijlezen. heb ik vanaf vrijdagmorgen niet gedaan,...dus is best een bergje. Gisteren in een flits even gezien dat Milan geboren is, vandaag even alles bijlezen. Doeii
Nee, ze deden er verder niet dramatisch over. Het was meer dat ik het zelf een onprettig idee vind... Hihi, ik heb nu Johnny Cash opstaan, wat krijg je daarvan?