Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hey meisjes...

Kort berichtje van sjudith:
    De verloskundige is bij haar langs gekomen ze had steeds last van harde buiken. Nu op dit moment gaat ze naar het ziekenhuis.Ik weet even niet precies wat ze gaan doen ik denk even aan de CTG.

Hoop dat ze snel weer naar huis mag.

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Gelukkig dat de spanjaarden hebben gewonnen anders had ik hier weer niet kunnen slapen vand e herrie wat de duitsers maken. ( woon vlak bij de grens van duitsland zeg maar 10 meter ervanaf)

Ik ga nu eventjes proberen te slapen, ik laat het jullie weten hoe het met judith gaat als ik weer een sms krijg of ik gebelt word.

welterusten allemaal!

3. Niet meer actief

meiden: de vk is langsgeweest hoor, ik had nu een andere aan de tel en die zij ik kom gelijk,ik was zo blij!

ze heeft hier zeker een uur gezeten om de harde buiken in de gaten te houden en kreeg om de 7 min harde buiken, dus zij iedere keer luisteren naar het hartje en dat klinkt perfect hoor :)

ik heb gelukkig nog geen ontsluiting, daar ben ik toch wel blij om , ze zei :iedere dag dat kleintje nog kan blijven zitten is meegenomen, het zijn flinke oefenweeen die wel ineens over kunnen gaan in echte weeen,de kans is groot, want harde buiken is normaal rond deze tijd vd zwangerschap maar niet zo vaak natuurlijk,
    dus in de gaten blijven houden, het is dus wel flink aan het rommelen.
    Ik voel me een stuk rustiger, nu ben ik zo blij dat zij de moeite nam om te komen en heb dat ook gezegd hoor dat die andere vk nogal vreemde opmerkingen maakte, moest het toch even kwijt.

ik zie dat sjudith naar het ZH is, ben heel benieuwd want zij had er ook zoveel last van hé.
    ik hoop dat het allemaal meevalt!

4. Niet meer actief

o ja en ik had een afspraak staan voor dinsdag controle vk maar mag morgen al komen.

5. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ passiepaard nee hier ook niet gehad. p.s. woon jij in zevenbergen? dat is dichtbij ik kom oorspronkelijk uit etten-leur en woon nu in Halsteren.

@ myangel dat is nog eens een medische misser zeg!

@ duster fijne trouwdag morgen meis! geniet er van!

@ sjudith ik hoop dat alles goed gaat met je meis!

@ rebecca jeetje meis maar even goed plat gaan! veel sterkte! wel super fijn dat deze vk je wel serieus nam!

aan alle dames alvast welterusten en hopelijk kunnen we allemaal een beetje goed slapen!

xxx

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

't is weer veels te laat...!

Sjudith en Rebecca, heel veel sterkte vannacht! Spannend hoor! Fijn dat jullie goed in de gaten worden gehouden en ik duim dat jullie kleintjes nog wat langer blijven zitten!

Slaap lekker allemaal (ook ElleNY en andere slapelozen voor de verandering eens? Ik hoop het!)

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej :D
    Ben weer terug....idd veeeel harde buiken :(
    Ukkie doet het wel prima! (ligt nog in stuit dat wel)
    En alles goed in de gaten houden!
    Baarmoedermond was week maar geen ontsluiting.

Morgenochtend terug, om baarmoedermond te meten.
    En daarna waarschijnlijk bedrust :S

Meiden ik ga wat slapen!

@ Rebecca, zelfde schuitje he meid :)
    We houden vol ;)

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb weer eens lekker slecht geslapen. En ik moet nog zo'n lange dag. Om 8u15 is de eerste visite er al en we zullen vanavond pas rond 20u30 weer thuis zijn.... Ik hoop dat ik het allemaal vol ga houden en dat ons kindje vandaag een beetje rustig is.

Bedankt voor de gelukswensen!

@Buddy Judith; ik heb je 'n PB gestuurd

Groetjes Silvia

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Rebbel en partner: Gefeliciteerd met Milan!

@Sjudith & Rebecca doe rustig aan meiden!

@ De rest *zwaai zwaai*

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

jeetje jullie maken het wel spannend hier hoor..

@Sjudith en Rebecca,doe maar lekker rustig aan hoor,laat jullie beebje nog maar even zitten.

@Duster,het ziet er heerlijk uit buiten,een hele fijne dag gewenst!

@Rachel,zwaai zwaai,hoe gaat het met je?

Nou hier ook weer bijna geen oog dicht gedaan,heb al alle was weggestreken(kan maar gebeurd zijn heh),zo lekker douchen en vanmiddag ff stad in,de laatste spulletjes kopen.
    Hier wordt manlief zoetjesaan gek van mij,dit nog doen dat nog doen,hahah.. :)
    Hebben jullie gezien dat het woensdag 32 gr wordt? :confused:
    Ow my god!

Ow ja,woensdag komen ze het bedje omruilen,we hadden toch 1 verkeerd bedje,gelukkig nog best snel...
    Morgen gaat de auto weg voor een goede nakijkbeurt en dan zijn wij er helemaal klaar voor!

En we hebbne 2 easy base gekocht,zo he,das echt makkelijk,geen gedoe met gordels maar 1 klik en de maxi cosi zit vast!Ideaal!
    Het kost wel wat maar we zetten m naderhand gewoon op marktplaats..
    Ff een vraagje nog,asl er al wat gaande is zeg maar voel je dan je beeb nog wel bewegen?

Nou ik ga ff douchen...

xxxDais..

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Daisy,
    Hoi :)
    Hier voel ik ukkie goed hoor, schopt lekker door :S
    Alleen die harde buiken, dat voel je, alsof er steeds een luchtballon wordt opgeblazen :)

Ik moet om 9.30 wee rin het zhuis zijn, ben benieuwd wat ze zeggen!

En vannacht heb het hele scenario gedroomd!
    Dat ik een ks kreeg, en ik was in paniek want ik had maar 1 joggingbroek om aan te doen :)

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, fijne dag vandaag!

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Volgens mij is mijn lijf me aan het voorbereiden op de babyslaaptijden van dadelijk, want ik wordt elke paar uur klaarwakker. Verder gaat het eigenlijk wel goed

@ daisy ik zal het doorgeven aan mijn moeder, wat een onwijze lieverd is het hè. Ze zegt wel vaker dat ze ook wel is op iets of iemand wil reageren, dus ik heb gezegt dat ik denk dat iedereen dat alleen maar leuk vind. Ze wil (volgens mij) geen eigen account maar doet het nu dus onder mijn naam, helemaal prima natuurlijk.

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Je blijft normaal gesproken je baby de hele bevalling door voelen, maar wel veel minder dan normaal.
    Voor de baby's is zo'n bevalling ook héél hard werken.
    Daarom word tijdens de bevalling de hartslag ook zo goed in de gaten gehouden.
    In het ziekenhuis lig je van begin tot eind aan het CTG, eerst via buik later via een dingetje op het hoofdje van de baby.

@ Duster: hele fijne dag vandaag.

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Duster: fijne dag vandaag!

@ Rebecca: fijn dat de VK geweest is en dat alles verder goed is.

@ Sjudith: gelukkig dat het bij jou ook verder goed was. Succes zo om 9.30 in het zh.

Ik heb wederom goed geslapen vannacht. Alleen heeft beebje nu een andere houding bedacht, hij ligt met z'n kontje (hoop ik) links onder mijn ribben, auw, auw, auw! Ik kan dus nu alleen nog op mijn rechterzij lekker liggen :(

Donderdag hebben we weer controle bij de gyn., ben benieuwd hoeveel hij nu weer gegroeid is in 2 weken, zou dat weer zo'n 850 gram zijn? :confused:

Nog even een vraagje omdat ik een "bolletje" voel onder mijn ribben: kunnen ze nu nog helemaal omdraaien? Hij lag de vorige keer met z'n hoofdje naar beneden en was al aan het indalen. Hij kan dan nu toch niet meer in een stuit gaan liggen, toch?

Fijne dag allemaal!

Liefs, Puck

16. Niet meer actief

sjudith:
    gelukkig dat je weer thuis bent, we zitten idd in hetzelfde schuitje.
    veel succes in het ziekenhuis zo meteen, hopelijk bliijft ukkie nog wat zitten hoor.

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Sjudith,ja ik bedoel idd zoals Miranda het omschrijft,ik weet hoe harde buiken voelen maar ik dacht dat ALS de bevalling begint dat je je beebje niet meer zo goed voelt..
    Succes zo in het ziekenhuis!

@Linka,how are you today?

@Petra,ja ik vond het echt heel erg lief van je moeder! :D
    Mama van Petra,maak een eigen account en klets gezllig mee hier op het forum ;)

@Miranda,dank je voor je antwoord.
    Hoe issie?
    AFTELLUHH!

@Puck,misschien het kontje?
    Ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten...
    Jij ook een fijne dag!

@Buddy,waar ben je?Alles goed?

Nou net heerlijk gedouched,NOT!
    Mn pootjes willen niet meer,had harde buiken,maar ach we hebben het weer gered.. :D
    Nu even opruimen en dan wachten tot de winkels open gaan....

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ow enne vandaag 35 weken! \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

@Linka,gefeliciteerd met je 32 weken! \:D/ :whistle: :whistle:

19. Niet meer actief

puck:
    dat bolletje kunnen ook zijn billen zijn toch?

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je meis, jij ook gefeliciteerd :whistle: !

Met mij gaat goed hoor ;)

Deel Deze Pagina