Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    goedemorgen meiden !

hoop dat jullie allemaal een beetje goed geslapen hebben. Ik hier pas nadat judith een berichtje gestuurd had dat alles goed was :D gelukkig zeg.... babytje van judith nog wel eventjes blijven zitten hoor !

Nou verders beetje draai nacht gehad heel vaak naar de wc en geen idee waar al dat water vandaan komt omdat ik snachts 1 slokje water neem nadat ik naar de wc ben geweest. het word zooo spannend gewoon he. Me buik staat constant strak hier van de spanning, moet misschien NOG rustiger aan doen. Heb alleen nu al last van de warmte. Is zo benauwd hier net alsof het moet gaan onweren. Zo plakkerig ik ga me echt bergen in de kelder ( is lekker koel daar) onder het flat want denk dat ik het anders niet haal woensdag 32 graden ! :(

Moet nog eventjes gaan afwassen maar of me been ook mee wil werken beetje kramp in me rechter bil en me heup doet echt zeer dan maar ja die afwas gaat niet vanzelf afgewassen worden en zeker ook niet zelf afgedroogt en op zijn plaats gelegt worden.

Ik ga eerst maar even paar pagina's terug lezen, ik dacht ik stuur eerst een berichtje dat ik wakker ben :D niet teveel kletsen nu eventjes he hihi anders schiet het bijlezen niet op...

Gefeliciteerd voor de mensen die een week er bij hebben he ! joepiejjjjjjjj

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

@puck ik heb dat ook ik voel ook een bolletje maar dat zijn toch echt de billen van mijn jochie haha..

Voor de rest is dit mijn op 1 na mijn laatste werkdag moet hierna alleen woensdag nog! :D HEERLIJK

Voor de rest niet zoveel meegemaakt

Ik spreek jullie misschien vanavond nog wel even!

Groetjes

3. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    goedemorgen!

Duster: hele fijne dag vandaag!

Rebecca: Wat fijn dat ze metteen gekomen is, en dat alles goed is. Succes bij de vk

Sjudith: Gelukkig, alles goed. Hopelijk blijft dat nog even zo.

Deze week laatste werkweek, drie dagen werken. Vrijdagmiddag begint mijn verlof, heb er eigenlijk wel zin in. Zo komt het allemaal steeds dichterbij, he.

Ook ik heb zo'n bolletje onder mijn ribben, het voelt echt als een kontje. Ik voel beneden ook duidelijk vingertjes. Ik hoop dat hij zo blijft liggen. Woe weer naar VK

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @duster fijne trouwdag meissie

@rebecca goed dat je gebeld hebt hoor. het zal vaak niets zijn. maar je bent toch wel een stuk rustiger als er iemand naar gekeken heeft die er verstand van heeft he?

@sjudith lekker dat alles goed is meis

@buddy daisy heerlijk meis dat ze het bedje om komen ruilen. inderdaad het word woensdag 30 graden . en dit is de een na laatste dag dat ik moet werken. van 9 tot 6 :confused: gatverdamme in die hitte. en dan worden die voeten ook drie keer zo dik en kan ik bijna niet meer staan. gelukkigporbeer ik zo vaak mogelijk te gaan zitten tijdens het knippen.

@puck die van mij heeft ook ronde billen misschien die van jou ook?

gr kim

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik denk idd toch ook dat het z'n kontje is. Kan me niet voorstellen dat hij gedraaid zou zijn zonder dat ik het gemerkt zou hebben. 2 Weken geleden was hij al bijna 6 pond, dus als hij nu gaat schuiven zou ik dat toch voelen denk ik :(

Dus ik houd het er maar op dat hij lekkere ronde billen heeft, net als die van jou Kim :) (al heeft hij die dan niet van mij.....)

Bedankt meiden!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mijn kleintje heeft het wel van mama :oops:

7. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Hij kan in principe tot 36 weken nog draaien, maar soms is het verschil tussen een kontje en een hoofdje moeilijk te voelen. Het voelt beide als een hard rond bolletje. Hoofdje schijnt wat "losser" te voelen als je het bolletje probeert te bewegen ze maar. Maar hij was al behoorlijk gegroeid toch? Lijkt me sterk dat hij dan nog gedraaid is. Laat ze donderdag maar eens goed voelen hoe hij ligt!

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hoe komen jullie de dag door als jullie vrij/verlof hebben?

ik weet niet wat ik nou moet gaan zitten doen verveel me heel erg. Heb al de afwas gedaan, gewassen, gestreken, opgevouwen, alles weg gelegt, wc schoongemaakt en gestoft. Nu alleen nog stofzuigen en dweilen .... maar ja als k dat af heb heb ik weer niks te doen. Phoe hey... om nu al te gaan leggen slapen om de dag door te komen is ook niks.

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Sjudith, fijn dat je weer thuis was. Hoe was het in het zk?

Rebecca, met jou ook alles redelijk?

Duster, ik hoop dat het een prachtdag voor jullie wordt!

Elle, heb je eindelijk een beetje geslapen? Zag dat de vk op het forum hier je had ontraden een slaapmiddel te gebruiken...

Daisy, fijn dat ze het bedje komen omruilen. Maar op de foto lijken het toch echt twee dezelfde bedjes. Zoek te verschillen :D
    En misschien is een plastic stoeltje of krukje onder de douche handig? (Ook voor tijdens de bevalling!)

Hihi, waar je je in zulke dromen druk om maakt hè?! :D

Ik dacht dat wanneer ze eenmaal met indalen begonnen waren, ze niet meer gingen draaien. De arts die mij van de week onderzocht zei in ieder geval dat het hoofdje al iets ingedaald was en het kindje dus niet meer zou draaien. Ik hoop het, want ik maak me er ook nog steeds zorgen om…

Als je het met heet water afspoelt, kun je het desnoods voor een keertje wel op het rek laten drogen hoor. Wordt niet heel mooi, maar scheelt wel veel werk!

Ik heb gisteren ook een hele afwas weggewerkt, maar met moeite: kan door m’n buik niet meer goed voor het aanrecht staan en krijg dus nog sneller last van m’n rug. Was echt trots op mezelf (en een beetje boos…) toen ie af was. Heb daarna plat op de bank liggen bijkomen…

Maak er een lekkere dag van meiden!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Alles goed hier? Ik las dat er nog meer meiden zijn die deze week voor het laatst werken, ik ook :D lekker idee maar vind het ook een beetje vreemd het komt ineens zo dichtbij voor mij gaat het allemaal veel te snel ineens :D

11. Niet meer actief

chantico,
    met mij gaat het redelijk, mag straks weer naar vk om half 12,
    heb nog steeds veel harde buiken,ze komen wat onregelmatiger, ik heb het een uurtje bijgehouden vannacht en was om de:12,15,7,5,2,15 minuten dus ik weet niet meer wat dat nu betekent hoor.
    vanochtend toen ik uit bed kwam nog een uurtje bijgehouden en toen was het constant om de 7 min.
    betekent dit nou dat het bezig is (al bijna een week?)of zijn dit allemaal oefen/voorweeen?

wel heb ik nog steeds barstende koppijn maar gisteravond was mijn bloeddruk goed , dus zullen de spanningen zijn(denk ik), ik probeer een beetje te ontspannen want anders wordt ik helemaal gek van het steeds opletten om de hoeveel tijd de harde buiken komen, ze zeggen wel hou het goed in de gaten maar ik wordt er zo nerveus van.
    maar zal het straks wel horen

12. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Duster hele fijne dag vandaag. Het ziet er goed uit buiten. Geniet er van!

@Rebecca fijn dat de VK toch nog gekomen is. Kan me goed voorstellen dat je je gewoon heel veel zorgen maakt. Succes straks bij de VK.

@Judith jij ook al naar het ziekenhuis. Het is flink aan het rommelen bij sommige zeg. Hopelijk blijven de kleintjes nog even zitten!

@My Angel wat erg wat er gebeurd is zeg. Gelukkig gaat nu alles goed met je zoon. En mag je nu lekker onder CO van de GYN. Maar hoe doe je dat in je kraamtijd dan? Of moet je die in het ziekenhuis doorbrengen?

@denicepino ik zit inmiddels al 8 weken volledig thuis. En ik vermaak me nog goed. Slaap lekker uit. Zit veel achter de computer. Doe alles rustig aan. En kijk wat tv. Ga soms de stad in of lekker een eindje fietsen. En geniet van de tijd die ik heb. Heerlijk!

Vannacht niet zo goed geslapen. Kreeg opeens echt zweetaanvallen enz. Niet prettig. Maar even uit bed gegaan en wat rond gelopen. Voelde me ook heel erg misselijk. Nu gaat het gelukkig weer goed!

13. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Het lijkt wel op oefenweeen, ik herken het van mijn vorige zwangerschap. Als had ik ze toen in dezelfde mate in week 38, maar ik geloof dat de vk jou al voorspeld had dat je kindje wellicht wat eerder gaat komen? (of was dat eimand anders?) Proberen te ontspannen is wel beter, maar ik begrijp dat het lastig is en spannend allemaal. Dus lekker een kruik tegen je buik, of even in bad/ onder de douche. desnoods pak je er een stoel bij onder de douche.

Misschien kun je straks aan de vk vragen voor de zekerheid je urine even te checken op eiwitten.

succes!

14. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Je moet je taken een beetje verspreiden over de dagen die je hebt!
    het is even wennen om alles een tandje lager te doen dan normaal, maar het went vanzelf. :D

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Als ik me verveel dan ga ik lopen schoonmaken, en heb ik zo alles af. en dan om de volgende dag weer het zelfde te doen dat is ook denk ik onzin. eens houd het wasgoed op he als je die net gewassen heb en om nou 2 handdoeken in de wasmachine te doen hihi denk dat dat niet erg opschiet. Vind het moeilijk om alles te verdelen over een paar dagen. Dan voel ik me schuldig als me mannetje thuis komt en de afwas is niet gedaan ( paar borden en bekers) Dan lijkt het net alsof ik niks gedaan heb hele dag) Hij is hele dag hard aan het werk voor ons samen en dan ben ik nog te lui om de afwas te doen. Voel me zo nutteloos gewoon.
    Heb ook niet echt een hobbie ofzo. moet er gauw eentje zien te vinden maar ja je vind niet een hobbie op bestelling he :p zou mooi zijn. Mijn hobbie word straks me meisje.
    heb van de week kpn digitaal besteld tv en xs4all internet besteld ben benieuwd wanneer we daar iets te horen over krijgen. heb een bevestiging al binnen van kpn dat bestellng verwerkt word maar heb nog niks gehoort over het internet ik hoop zo dat het allemaal een beetje overloopt met de datums zeg maar dat ik niet een week zonder internet zit anders kan ik hier niet meer kletsen. En mis ik een hele boel natuurlijk !

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier al een poosje een tuinstoel in de douche staan. Heerlijk! Zo is douchen echt weer een plezier. Voor mij ook handig omdat ik vaak tegelijk met Jarissa douche. Ik kan haar dan zittend mooi wassen en tandenpoetsen.

17. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Goede morgen meiden.

Is het slapen ook zo een ramp bij veel van jullie?
    Niet normaal op je zij kunnen liggen etc...?
    word er zo moe van :(

@rebecca5: goed dat je gebeld hebt zeg! das even een geruststelling,
    We horen wel hoe het vandaag is gegaan in het zh.
    Denken aan je.

@Austin: ach meid, ik ben wel wat gewend, maar gelukkig hou ik het nu zelf STRIKT in de gaten, aangezien ik zelf ook in de gezondheidszorg zit, dus ze kunnen me niet veel wijsmaken...

@Sjudith: Fijn gelukkig nog geen onstsluiting, doe het rustig aan, heb het idee dat jij ook met van alles en nog wat bezig bent? of niet? ;)

@BUDDY VAN REBBEL: hoe is het met haar en Milan? ben wel beniuewd? was het trouwens een normale bevalling?

@Puck: als het goed is, groeit de baby nu ongv. 150 gram per week dus denk ong 300 gram zou het moeten zijn.
    (gemiddeld he, dus het zou iets meer of minder zijn) ben wel benieuwd!

@Daisy: gefeliciteerd met je 35 weken.
    @Linka; gefeliciteerd met je 32 weken.

@denicepino: Ik zou zeggen geniet nog lekker van je vrije tijd, straks als de baby er is,dan is het over met de pret,,hahahaha( positief bedoeld hoor)
    En bij een evt tweede zwangerschap heb je je handen vol aan de eerste..

@ Noura: hoe gaat het met je meid?

@happy80: Ik blijf zo iezo 5 dagen in het ziekenhuis, en daarna ga ik nog eens 4 dagen naar een kraamhotel..
    Heb niet gekozen voor kraamzorg thuis.

@CynthiaB: Hey meid, heb je nog lekker kunnen slapen vanacht, na al het hard werken?
    Doe je het vandaag wel rustig aan?
    Moet je nog veel doen, of ben je bijna klaar?

Nou meiden, fijna dag allen, Ik ga de proefafdruk van de geboorte kaartje terug brengen, zag er prima uit, dus daar zijn we ook al uit.

Liefs
    My angel

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ daisy he meis gefeli met je 35 weken! ik denk dat ik ook maar zo'n easybase ga halen voor in mijn auto! Enne de vraag die je stelt dat vroeg ik me nou ook net af! oh en for your enjoyment een nieuwe buikfoto, let niet op mijn pyama hahaha! af en toe een koude douche is trouwens wel lekker, ja natuurlijk niet ijskoud maar lekker lauw zeg maar hahaha!

@ sjudith wat kan je opeens raar dromen he zo tijdens je zwangerchap! hoe gaat het met je vandaag voel je nog wat? veel sterkte in het ziekenhuis!

@ Miranda en tijdens de weeen? als die beginnen word de baby dan drukker? of zoals je zegt dan word ze rustiger?

@ puck dat bolletje heb ik ook dat is haar kontje hihi!

@ linka gefeli met je 32 weken meis! met jou alles goed vandaag?

@ denice meis doe naar maar gewoon lekker rustig aan en die afwas die blijft echt wel staan dus als je het in etappes doet komt het ook helemaal goed! lees nu je volgende berichtje...heb je dat allemaal in de tussentijd gedaan? nou dan mag je bij mij komen helpen ik heb nog wel een aantal slaapkamers die een goede sopbeurt kunnen gebruiken hihi!

@ schatje jippie bijna verlof!

@ willelien jij ook al bijna verlof geniet ervan!

@ rebecca je bent nu bij de vk, ik hoop dat alles goed is en je nog niet hoeft te bevallen!

@ happy ja ik zit ook al bijna 11 weken thuis...je gaat je tijd vanzelf inplannen he, in het begin vond ik het ook pittig maar nu heb ik mijn eigen routine! zal straks wel weer wennen zijn om te werken na een half jaar thuis te hebben gezeten....

@ pendrag dat klinkt luxe!

Hier gisteren ook helemaal aan de poets geslagen, ramen gezeemd, gestofzuigt, gedweild, de babykamer, slaapkamer en badkamer volledig met Dettol uitgedaan, was gewassen en gestreken, voelde meer weer helemaal nuttig daarna hahaha!

straks nog ff boodschappen doen!
    denk dat ik maar gelijk beschuit en muisjes in ga slaan voor de zekerheid!

misschien ook nog ff kijken voor een ander fototoestel, mijn man heeft dat van ons laten vallen en nu is het beeldscherm gescheurd :confused: en hij maakte eerst nog foto's maar nu slaat hij de helft niet meer op, moet er niet aan denken dat alle foto's van de geboorte straks verloren gaan....!

ik denk maar zo nu heb ik er nog tijd voor dus dan nog maar ff snel afwerken!

fijne dag dames!

xxx

19. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    wel fijn dat ik niet de enige ben die zo opziet tegen het warme weer later deze week! Ik ga zo de stad even in, boodschappen halen. manlief is superhappy want spanje is gisteren kampioen geworden! hij sprong de hele kamer door, so funny! Voor het eerst in 44 jaar! hij is helemaal blij omdat zijn zoontje nu wordt geboren in het jaar dat spanje kampioen werd! ach...die mannen toch! dat krijg je ervan als je met een spanjaard bent getrouwd! heb trouwens een namen topic geopend op de babynamen site..was een tip van iemand hier, echt bedankt voor de tip! het helpt! kweet het nog steed sniet, maar toch!
    wie hebben er trouwens al klossen onder het bed staan? volgens mij moet dat binnekort?
    dit was mijn ego berichtje! sterkte iedereen met de hitte zometeen!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

ben vandaag vrij en dacht nou ga eens even een reageer poging doen maar jullie hebben sinds gisteren gewoon zo veel geschreven jeeteje zeg

@rebecca wat lekker dat er toch een vk bij je is geweest. en gewoon bellen als jij dat voelt hoor. neit je op je kop laten zitten.

@judith las dat je gisteren naar het ziekenhuis moets maar weer thuis bent. dat is wel even schrikken ben benieuwt hoe het vanmorgen in het ziekenhuis was.

@ alle meiden die weer een week veder zijn toppie :thumup:

wij hebben druk wiekend gehad. hebben het kamertje helemaal af gemaakt. en de box geschuurt. die ga ik vandaag voor een deel in de grond verf zetten.en daarna gaan we hem zwart verfe ben erg benieuwt. zal zo even de foto's van het kamertje plaatsen.

liefss sabrina

Deel Deze Pagina