Jaaaaa daar ben ik weer! De baarmoedermond was nog week, maar verder niks! En wel in de gaten houden! Eigenlijk zelfde als gisteren dus Nu wel 7 juli weer een groei-echo. Kijken hoe groot ukkepuk is en of ze nog steeeeeds in een stuit ligt Maar ja daar zit ik dan met mijn poetsdrang
@ binna wat een super schattig kamertje! @ jennifer hahaha die mannen he! p.s. ik wil nou al bijna 2 weken mijn bed klaar maken maar hier ook nog steeds geen klossen hoor hahaha! @ sjudith toch maar rustig aan meissie, beepje moet echt nog even blijven zitten! xxx
Goeeeeede morgen! Nou, ik ben bezig met mijn één na laatste werkdag, en we gaan zo lekker buiten lunchen met z'n allen als afscheid, en vanmiddag hebben we taart vanwege een ander afscheid, om vervolgens om half zes een borrel te hebben vanwege weer een ander afscheid (deze week gaan er veel mensen weg, voornamelijk stagiaires). Ik zal v/d week even foto's nemen van de kinderkamer, ik vind m echt leuk geworden! Nog voetbal gekeken? Leuk voor Spanje vond ik wel hoor. Hee ik vroeg me af he, als je nou veel harde buiken hebt of je maakt je veel druk, voel je de kleine dan ook minder bewegen? Want ik heb mijn kleintje dit weekend niet zo veel als normaal gevoeld, en vanochtend was ze wel weer direct aanwezig... Sjudith, fijn dat je geen ontsluiting had, en nog maar even een paar weekjes vasthouden hoor! Rebecca, doe rustig aan meid, klinkt alsof er toch al het één en ander rommelt bij jou. Buddy: alles goed? Weer een beetje bijgekomen van afgelopen vrijdag? Het valt me wel op dat er steeds meer meiden "last" krijgen van oefenweeën, harde buiken, enz. Allemaal voorbodes van de naderende bevalling. Wel spannend he? Het komt echt zo dichtbij nu....
Hey allemaal, Zoals ik hier lees zijn er veel meiden die last hebben van harde buiken, daar heb ik momenteel geen last van. Zij die er last van hebben, doe het maar rustig aan. Wat betreft het minder voelen van de baby kan ik u zeggen dat de mijne zich heel goed laat voelen. Misschien het voordeel van een stuitertje omdat het heefdje dan bovenaan licht. Het gaat echt van links naar rechts. Zij die met verlof zijn geniet ervan. Voor de rest besef ik dat het begint te korten, morgen is het juli en tegen het einde van de maand is onze spruit er. Ik heb zo een onzeker gevoel of ik wel goed genoeg voor de baby ga kunnen zorgen, zijn er nog die dit hebben. Durf er met niemand echt over te praten. groetjes
sjudith: gelukkig houden ze je in de gaten! jij en austin ook, take it easy! vasthouden in je buik die babes! enneh, poetsdrang heb ik ook, maar kan ik ook niets mee helaas, ik leef met je mee! leuk al die kinderkamertjes die afkomen nu! en blij dat ik niet de enige ben zonder klossen!
Mooie buik Austin! Leuke pyjama, ik heb ook zoiets Judith, fijn dat alles in orde is. Nu wel kalm doen idd, is behoorlijk frustrerend, maar zo weet ik alles al 5 weken uit te stellen! Sterkte! Hier heeft weer iemand de hik Is natuurlijk weer veel te gulzig, net z'n vader! Hahaha....
@jennifer: hier ook nog geen klossen en die komen er ook niet. Omdat ons bed echt niet omhoog kan (zit tussen 3 muren en aan de 4e kant is een schuine balk) en ik in het kraamhotel ga bevallen mocht ik het zo laten. Ik zei gister nog tegen m'n man dat ik hoopte dat Spanje zou winnen omdat jij een Spaanse man hebt. @Aykietje: Die onzekerheid hoort erbij hoor, het is een grote verantwoordelijkheid die je soms naar de keel kan vliegen. Dat zijn echt geen rare gevoelens hoor. @ Linka: hopelijk gaat het echt goed met je, ik mis je wel hier! @ austin, mooie buik meid! (en niks mis met die pyama hoor ) Ik ga vanavond eten bij de Mexicaan met 2 vriendinnen, jummie, heb er echt al zin in vanaf dat ik wakker werd. \/ Verder net nog wat leuke kleertjes besteld en straks maar even aan de wandel als m'n ventje wakker is. Zie wel een beetje op tegen de hele warme dagen die we voor de boeg hebben. Gelukkig is mijn man vrij woensdag en kan hij een beetje bijspringen. Blaas ik het kleine zwembadje wel op (als ik daar nog in pas hihihihi) Fijne dag allemaal.
@ Austin, ik zou inderdaad ook maar zorgen dat je de boel in huis hebt! Aan je poetsdrang te horen duurt het niet meer zo lang @ CynthiaB, dat klinkt als een lekker dagje hier ook de laatste werkdagen moet tot donderdag nog! En uhhhh, ja heb wel voetbal gekeken, ben 3e geworden in de poule op het werk dus nog 23 euro kunnen verdienen ook Veel plezier je laatste werkdagen! @ aykietje, volgens mij is het helemaal niet gek dat je een beetje onzeker wordt! Ik vind het ook heel spannend nu, vind de tijd ook zo snel gaan! Maar het komt vast helemaal goed als die kleine er eenmaal is voel je je meteen moeder en loopt het vast allemaal goed!
Hihi, nutteloos en lui... JE BENT EEN HEEL KIND AAN HET LATEN GROEIEN! Dat doet hij je niet na Nee, maar het is inderdaad moeilijk om rustiger aan te doen dan je gewend bent. Maar als je je steeds bedenkt dat je het doet voor je kindje, hoef je je hopelijk minder schuldig te voelen. Binna, een kamertje om trots op te zijn! Sjudith, fijn dat je weer wat geruster en vrolijker overkomt! Sterkte met het onderdrukken van je poetsdrang Ik heb ook nog geen last van harde buiken of oefenweeën. Gelukkig maar, het klinkt allemaal heel naar en onzeker... Over het minder voelen: ik maakte me de laatste tijd ook wat zorgen over dat de bewegingen minder hard zijn. Wel 's avonds telkens lekker druk, maar overdag vaak wat rustiger. Ik had zelf bedacht dat dat misschien kwam omdat de kleine minder ruimte heeft, maar nu las ik gisteren ergens dat het ook kon komen omdat de kleine zijn/haar energie gaat sparen voor de geboorte straks. Morgen maar eens aan de vk vragen of dat waar zou kunnen zijn en of het voldoende is om je kindje 's avonds goed te voelen en overdag ook regelmatig, maar niet meer zo hard als een paar weken terug... Volgens mij is dat heel gewoon om te denken. Ik denk het ook wel eens. Ik hoor van vriendinnen dat ze daar ook bang voor waren, maar nu met alle liefde elke keer weer voor zorgen dat hun kindje het goed heeft. En meer dan warmte, liefde, eten en een veilig plekje heeft jouw kleine niet nodig. Ik ben er van overtuigd dat we dat allemaal van nature straks in overvloed gaan geven! Maar ik zou er zeker over praten met je man of een goede vriendin of je moeder ofzo. Dan hoor je vast dat het écht heel normaal is!
Grrrr de 9e afwijzing van een kdv gehad Zoeken nu nog voor 2 dagen opvang! Die kdven hier in Rdam hebben wachtlijsten tot eind 2009
@Austin,wat een mooie buik heb je zeg! Je kijkt er wel gevaarlijk bij,waarom? Ik heb al beschuit en muisjes in huis,al 2 weken ongeveer,you never know.. Vind het zo sneu voor mn mannetje om m straks alle boodschappen te laten doen.. @Pendrag,wij moeten douchen in bad dus is niet zo makkelijk met een stoel of kruk... @Jennifer,ik heb geen klossen nodig,ons bed is 70cm normaal en als ik m verstel issie 80cm en hij moet 75cm zijn,dus komt mooi uit! Leuk voor je man hoor,zie het al helemaal voor me,mijn vriend is ook zo'n fanatiekeling(liever Nederland maarja...) @Binna,wat een schattig kamertje voor jullie meissie straks! Let maar op met verf hoor is niet goed als je al die lucht inademt! @Cynthia,ik ben benieuwd naar het kamertje.... Nog fftjes en dan verlof! @Aykietje,hier hetzelfde probleem,vraag me zoveel dingen af,maar geloof me uiteindelijk komt het allemaal goed,ik heb gelezen dat het normaal is dat as papa's en mama's zo denken net voor de bevalling! @Philly,alvast veel plezier vanavond,gezellig! @Linka,ik mis je ook Nou net ff geshopt en dan zo naar de stad om nog meer te shoppen,heb er zin an! Mn buik blijft ook behoorlijk hard,voel een behoorlijke druk en nu ik zit is het net of er al 1kindje op mn schoot ligt,hihi.... xxx
Ow en weet iemand dit: We hebben een combinatietest laten doen op aanraden door onze gyn,nu krijg ik inene een rekening thuis van 264,00. Ik dacht dat als het medisch gegrond was je het niet zelf hoefde te betalen? Zal straks ook ns VGZ bellen om navraag te doen,is toch een bal geld!
@ daisy wat? dat is ronduit schandalig! en we betalen al zo gruwelijk veel aan die klote zorg! ik moest trouwens dat tube creme ook zelf afrekenen gisteren dat werd ook niet vergoed...belachelijk! kijk ik gevaarlijk? hihi! dacht dat mijn gezicht toch niet goed te zien zou zijn hahaha! @ jeniffer moet ik de baby vasthouden meis? ik ben over 2 dagen al 38 weken, mag van mij nu wel gebeuren hihi! ach ja we shall see wanneer ze ons besluit te ontmoeten! ga nu ff boodschappen doen! xxx
volgens mij krijg je het alleen vergoedt als je boven de 36 bent ! maar ik weet het niet zeker ik zou inderdaad even je verzekering bellen! maar de gyn had tegen ons gezegd dat het pas vergoedt werd boven de 36 .
@sjudith, pff meen je niet. Hoe moet dat dan dadelijk? Ik neem ook aan dat de meeste ouders pas hun kindje aanmelden zodra ze zwanger zijn en niet er al een jaar voor @daisy, volgens mij gewoon opsturen naar je verzekering. Hier net even heerlijk geslapen. Onze zoon slaapt de laatste tijd weer erg goed. Nu is hij om half 11 gaan slapen en slaapt nog Dadelijk naar de vk toe en misschien nog even de stad in. Op maandagmiddag toch altijd wel lekker rustig vergeleken met de rest van de week.
Meiden hebben jullie nu ook al zo'n last van de warmte? En dan te bedenken dat het van de week nog een stuk warmer word
Nou ik dacht dat ik vandaag naar de vk moest, begin ik toch te twijfelen, ik bellen, moet ik morgen dus heen. tjonge jonge jonge