Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik zat nog even te wachten op een reactie van je,
    ;)
    wel heel lief dat ze nog even terugbelt!
    hou het goed in de gaten.
    hopelijk is het morgen weer een stuk beter.
    ik ga nu nog even wat eten want heb honger ;) en dan wat proberen te slapen.
    alvast welterusten!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zit mijn 2e liter melk van vandaag weg te drinken :) en dan ga ik lekker slapen!

Jij ook welterusten!
    (andere mamma's ook uiteraard) En hopen dat onze pukkies draaien ;)

Krijg jij nu een meisje of jongen?

3. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    goedemorgen dames!

Het is weer vroeg dag...blegh!
    kan niet slapen loop zo te denken en te doen dat ik alleen maar kan draaien in bed!
    vind dat zo sneu voor mij man want die word er ook steeds wakker van!

nou ga ik maar ff een spelletje spelen op zylom ofzo.

xxx

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik ben blij dat ik de enige ben die wakker is! hoop dat jullie allemaal lekker liggen te slapen!

xxx

5. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

Hier weer even een berichtje van mij. Ik volg jullie nog wel, maar het is teveel om te reageren. Dat komt omdat ik nog hele dagen werk. Eerst krijg ik nog de kans om tussen het werk door te reageren maar ik heb nu sinds een week of 2 iemand bij op kantoor en dat vergt VEEL energie en tijd om haar helemaal in te werken. Maar ik moet ook zeggen dat het mij innerlijk wel veel rust geeft om te weten dat zij het eventje's van mij overneemt. ik vind het wel moeilijk om straks alles (tijdelijk) los te moeten laten, het is en blijft toch je eigen bedrijfje. Maar m'n kindje gaat natuurlijk voor alles!

Maar voor nu, is het heel makkelijk. Ik ga bijna iedere middag 'n uurtje of anderhalf slapen, (soms 2 :oops: ) Heerlijk! En ik moet zeggen dat voor mij nu de dagen gewoon omvliegen.

Ik krijg vanavond weer een heerlijke (weekelijkse) rug massage van mijn Doela. voor degene die niet weten wat een doela is: Dat is een soort van zwangerschapsbegeleidster. En het is nog een nichtje van mij ook.

Austin vervelend dat je zo slecht slaapt meis, hopelijk kun je overdag nog wat slaap inhalen.

Rebecca, Sjudith En Angel. Rustig aan he meiden.

6. Niet meer actief

austin jij bent er ook al vroeg bij vanochtend. ;)
    je hebt toch nog wel wat geslapen vannacht hoop ik.
    het gaat echt al opschieten voor je zeg. spannend.!
    is dat de reden dat je niet kan slapen?

sjudith, hoe is het nou met je, is de pijn bij je ribben al wat minder geworden,en de harde buiken?
    we willen het geslacht niet weten maar ik denk dat we een meisje krijgen. :D
    ik heb ook niet al te best geslapen, ik bn me toch een partij nerveus, en ik weet niet waarom.
    met de harde buiken is het nog steeds hetzelfde, als dat zo nog zo'n 4 wkn doorgaat dan weet ik het niet hoor, pfff wat is dat vermoeiend.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Austin....nou jij hebt ook heerlijk geslapen...:rolleyes: ik hoop voor je dat je nu ligt te slapen :D

@ Rebecca, die pijn is er met vlagen steeds weer! De vk belt me straks weer en dan bespreek ik het. Heb vannacht geen harde buiken gehad (niet dat ik weet). Bekken doet wel zeer maar is mss ook wel van heel de dag zitten en niks doen. God wat voel ik me gammel en ook ik heb zoiets van dat trek ik niet nog 5 weken :(

8. Niet meer actief

sjudith:ik ben benieuwd wat ze zegt.
    is niks voor mij hoor om niks te doen., heb je ook teveel tijd om te denken en piekeren, ben liever een beetje aan het rommelen hier in huis gaat de dag ook wat sneller.

9. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Wauwie, ik heb vanacht geslapen. Heerlijk gewoon. Werd alleen de eerste keer heel eng wakker, echt misselijk en ik dacht dat ik goed ziek was. Gelukkig weer goed ingeslapen. Vanmorgen werd ik gewekt door een heftige kuitkramp. Auauauaua, dat deed pijn. Had echt even een steen in mijn kuit. Zo hard :(

sjudith: Heeft de paracetamol nog geholpen? Vervelend dat de pijn nog steeds niet helemaal weg is.
    Wat een fijn gevoel zeg dat ze je terug heeft gebeld. Dan voel je jezelf zeker serieus genomen.

Lauwie: He bah zeg, ook al zo'n infectie. De mijne is weer verholpen, maar hoop echt dat het nu ook weg blijft. Heb je ook capsules voor inwendig gekregen?
    Veel plezier en succes vandaag bij de vk

Austin: He bah zeg, dat je wakker lag vanacht. Ik moet echt zeggen dat het na zo'n lange tijd zonder nachtrust je aardig versleten raakt. Je moet zeker een beetje uitgerust zijn als het begint. Hopelijk kan je vandaag rustig aan doen.

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen,

@Rebecca en Sjudith,balen joh,doe maar rustig aan(heb je nog niet vaak genoeg gehoord heh ;) )
    Beebjes blijf nog even bij je mama in de buik!

@Austin jee wat balen dat je zo slecht slaapt meid!
    Hopelijk ben je het nu aan het inhalen!

@Bemy,kan me heel goed voorstellen dat het je rust geeft om te weten dat straks toch alles goed komt!
    Lekker heh s'middags ff pitten,ik doe het ook,heerlijk!
    Wanneer heb je verlof?
    Enne geniet er van vanavond! :D

@Nair,die krampen zijn iet echt prettig heh,ik heb vaak dat het wik beginnen maar toch niet doorzet,gelukkig!

Ik heb vannacht gedroomd dat mn beebjes er waren,de bevalling duurde errug lang maar verder weet ik er niks van,zou dit een voorteken zijn,hihi...

Ga ff opruimen boodschappen doen en dan krijg ik straks een vriendin op bezoek,gezellig ff beppen!

Geniet van het mooie weer,of beter gezegd,blijf lekker binnen die er niet tegen kunne!

Doeiii..
    xxx

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Nair, lekker he goed slapen! Alleen dat je wakker werd met kramp is minder :p

En de vk belt me straks ook nog, lief he?
    Ik heb 4 lieve meiden hoor!

@ Rebecca, ja ik wil ookliever rommelen en vooral opruimen :(
    Is een zooitje hier en mijn vriend doet al zoveel, en hij vind het netjes :( dus wil ik ook niet zeuren!

Hormonen he ;)

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!

Hier ook eentje die heel vroeg wakker was vandaag haha..
    Had een beetje buikkrampen.. onderhand elke morgen maar is maar heel even en dan is het weer weg dus zal wel goed zijn!

Het word een warme dag vandaag en morgen trouwens ook! :(

Ik moet vandaag om 12.00 uur bij internist zijn ivm suiker dus ben benieuwd wat ze te melden hebben!?

Groetjes

13. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    @ Rebecca; fijn dat je weer thuis bent en rustig aan doen!

@ my angel de visite was gezellig, niet vermoeiend heb alleen ontbijtjes verzorgd omdat mijn man met ze buiten is gaan eten.
    Ze waren erg lief en we hebben nog hele lieve kleding voor de kleine van hen gehad en ik heb een mooie marokkaanse jurk van hen gehad die nu zelfs lekker los zit :)

Houden jullie het een beetje vol met dit weer?
    Ik geloof dat het morgen het moeilijkste word, in deze regio (de kempen) gaat het warm maar bewolkt en kans op buien worden dus benauwd....

Fijne dag allemaal ik ga weer aan de gang!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Alles goed hier, geen hele gekke dingen?

Ik las dat er een hoop meiden slecht konden slapen, vervelend is dat he! Helemaal als je nog moet werken... Ik word ook regelmatig wakker 'snachts van de jeuk, grrrrrrrr om gek van te worden maar ja....

Nog een paar weekjes meiden maar dan worden we alsnog 'snachts wakker van onze beebs ;)

Gaan er nog dames genieten van het warme weer of blijven jullie net als ik zoveel mogelijk uit de zon? Ik had gister mega dikke vocht voetjes aan het eind van de avond, deed gewoon zeer! En vanmorgen zwelde ze al vrij snelw eer op dus doe vandaag maar rustig aan op mijn werk en ga niet de zon in :(

15. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Alweer over de 1000 pagina's! Ga niet alles teruglezen, maar las dat er (net als ik) een heleboel meiden slecht geslapen hadden van het weekend. Tot van het weekend kon ik prima slapen, maar van het weekend wist ik niet hoe ik moest liggen. Mijn heupen deden echt zeer, dus dan maar weer draaien. Heb ook een beetje last van pijn in mijn onderrug, maar dat is nog goed te houden. Heb het idee dat de beeb ook behoorlijk vast plekkie heeft gevonden. Gewoon door blijven lopen en bewegen en op tijd mijn rust nemen. Nog twee weekjes werken en dan verlof! Ben ik ook echt aan toe. Gelukkig hoef ik alleen te zitten en te computeren!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Austin, vervelend dat je niet kon slapen, maar hopelijk heb je wel wat bijgeslapen meis?

Rebecca, hopelijk blijft beebie in je buik!

De rest heb ik lekker geslapen.

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nog 1 dag werken en dan...
    tadadada.....VERLOFFFFF!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ CynthiaB, lekkerrrrrrrrrrrrrrr meis! :whistle:

Dan ben jij inmiddels de uurtjes aan het aftellen :D

19. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Een heerlijk idee hè. Afgelopen zaterdag was eigenlijk mijn laatste dag, maar ik had nog niet alles af en mijn zus (colega) moet vandaag naar een begrafenis, dus vandaag van 11 tot 6 de allerlaatste uurtjes!

En vanavond lekker met een stel vriendinnen een soort beautydag. Sauna, jacuzi, maskertje . . .heerlijk relaxen.

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Cynthia, lekker he bijna verlof!

Meiden wat gaat het hard allemaal!
    Nog even en dan hebben we een ukkie!

Ik verheug me er op te gaan zwemmen :D met ukkie!

Ik kan niet wachten op foto's van Rebbel :)

Deel Deze Pagina