Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja zo'n beetje is iedereen hier wel aan het aftellen of inmiddels al aan het genieten van d'r verlof!

Ik moet nog tot donderdag middag :whistle:

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Wat een heerlijk weer vandaag :D Ook al is het misschien een beetje warm. Vandaag dus wel naar de vk :)

Vanmorgen was ik met mijn zoon al beneden en manlief was zich aan het gereed maken om de deur uit te gaan. Komt hij van boven... vallen! Falling angel :) Was hij dus uitgegleden met een glas drinken in zijn hand, alles onder de sap :( Nu MOET ik wel dwijlen :D haha was ook wel nodig. gelukkig had mijn mannetje verder niks. Ik denk wel dat hij vanavond spierpijn aan zijn kont heeft. gossie.

Balen zeg voor de minder goede slapers onder ons. Ik heb er momenteel nog niet echt last van. Mijn vorige zwangerschap wel kan ik mij herinneren. Toen moest ik ook telkens s'nachts naar de w.c. Nu gelukkig geen last van.

3. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    jeeh al 35 weken en nog maar 35 dagen te gaan!ga zo heerlijk naar het strand!lekker relaxen.hier ook al best vaak krampjes onderin.....word wel spannend nu het zo dichtbij komt. iedereen die niet tegen de hitte kan veel sucses.

liefs nickyz

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    \:D/ \:D/ \:D/
    Vandaag ben ik ook 35 weken! Hihi, wel grappig, 35 weken zwanger en nog 35 dagen te gaan (tenminste als alles volgens het boekje verloopt ;)) !
    \:D/ \:D/ \:D/

@Iedereen die een weekje verder is; Ook van harte gefeliciteerd!
    @De slechte slapers; Balen zeg, gelukkig wordt ik elke nacht maar 1 keer wakker om te plassen, daar baal ik al van, maar dat jullie zo slecht slapen is ook niks hoor.

@Sjudith; Hoe gaat het nu met je? Rustig nachtje gehad?

Ben vandaag niet veel online, ga zo ff naar ons nieuwe huis even kijken of ik de gordijnen mee kan nemen om even te wassen. Daarna weer verder inpakken hier en verder niet te druk maken, het wordt vandaag warm genoeg.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Denk dat ik vanavond nog wel even langs kom!

Xx

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Queenbee,hoera hoera!

Sterkte met verhuizen in die hitte! Of kan je er wel tegen?

Ik ben veeeeel online aangezien ik moet zitten :)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queeniebuddykippie, van harte gefeliciteerd met je 35 weekies! :whistle: Doe maar lekker kalm aan meid!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Sjudith; Dit weekend gaan we verhuizen, maar de mannen doen het zware werk natuurlijk! ;) Ik pak alle dozen hier in en daar weer uit, hihi!
    @DeliBuddyKippie; Jij morgen ook! Nog 1 dagje..;)

En ik doe het rustig aan, beloofd! Heb mijn lesje afgelopen week wel geleerd met die rotrugpijn...

Xx

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Queenbee
    Nou is ook een klus dat gebuk :O

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Sjudith; ik pak er een stoel bij en ga daar op zitten en dan pak ik de dozen in en straks weer uit. Als ik idd steeds moet bukken, werkt dat ook niet, heb ik binnen no-time harde buiken...

10. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hey dames,
    Met iedereen voor zoverre alles wel goed las ik... Alles blijft nog steeds zitten gelukkig! Rustig aan doen he meiden.
    Ik heb me toch eens lekker geslapen vanacht! Ben er helemaal blij mee en dat terwijl ik gister overdag ook al de hele dag zowat heb geslapen. Mocht ook wel een keer na twee weken 's nachts ronddolen. Ik kan er weer even tegen.
    Trouwens nog een vraagje. Voelen jullie je beebje elke dag ongeveer evenveel en even hard? Ik heb hier namelijk het idee dat die van mij steeds een paar rustdagen incalculeert waarin ik hem/haar heel weinig en zacht voel, na een paar dagen is dat meestal over en dan doet ie weer op volle sterkte mee. Was benieuwd of meerdere dit hadden

11. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    pff, hier heeft beebje inderdaad een erg actief moment AU AU AU. gaat inderdaad met vlagen, dan weer es een dag verschrikkelijk energiek, dan weer wat rustiger (maar die 10 bewegingen per dag, daar kom ik altijd wel aan hoor, minstens het zoveelvoudige)

Haha: de energieuitspanning is afgestraft met de hik! behalve de hik is het nu even rustig...

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Volgens mij is het normaal als je je beebje minder voelt als je mee rrichting de bevallingsdatum gaat. Doro gebrek aan ruimte.
    Maar je moet wel minstens 10x voelen!

13. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    nou, de hik was van korte duur...

het is nu weer feest... pfff

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Sjudith en Rebecca: sterkte meiden. Gelukkig zet het allemaal nog niet echt door. Wat lief dat de vk zo nog even belt!

Schatje: succes bij de internist straks.

Austin: hopelijk ben je idd nu lekker aan het slapen! Ben zo blij dat ik vannacht weer lekker geslapen heb. Ik moet er wel standaard 2 x uit om naar het toilet te gaan maar dan slaap ik wel weer door.

Meiden die aan het aftellen zijn voor het verlof: succes nog even!

Meiden die weer een week verder zijn; gefeliciteerd!

QueenBee: succes met de verhuizing!

Eimat: Mijn beebje voel ik elke dag ongeveer evenveel. Wel de ene keer harder dan de andere keer. Als het met de voetjes naar achteren, richting je rug, ligt kan het zijn dat je het minder hard voelt.

Verder gaat hier alles ok en is het rustig. Tot nu toe kon ik heel goed tegen de hitte. Ben benieuwd hoe het nu gaat....

Fijne dag allemaal!

Liefs, Puck

15. fam

fam Actief lid

1 jul 2008
    219
    0
    0
    Gelderland
    Ik kan me nu ook nog even aanmelden op dit topic. Ik ben op 13 augustus uitgerekend. Moet nog 2 weken werken en mag dan aan mijn welverdiende verlof beginnen.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Fam welkom :D

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik voel mijn beebje ook wel ong. evenveel in ieder geval wel genoeg om me geen zorgen te maken vooral als ik te lang zit en aangezien ik nog werk en de hele dag achter mijn pc zit heb ik niks te klagen!

@ Puck2008, hopelijk blijf je weinig last van de warmte houden! Ik kan er op zich ook goed tegen op het vocht vasthouden na dan....

@ Fam, welkom hier!

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Nou meiden, of we nou geslapen hebben of niet en rommelende buiken hebben of niet, vandaag hoe dan ook weer één dagje dichter bij de bevalling!
    Meiden die nog werken, succes met de laatste loodjes!

De mijne is ook af en toe een dag wat rustiger en dan weer een dag wat drukker. Is 10 keer per dag echt genoeg? Daar komt hij/zij makkelijk aan. Maar als het nou vooral ’s avonds is en ’s ochtends en ’s middags minder, zou dat dan erg zijn? Ik ga het vanmiddag aan mijn vk vragen.

Ik moet elke nacht zo rond half 2 en half 5 plassen. Ben benieuwd of dat de tijden zijn dat de kleine straks ook wil drinken!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantico dat zijn ook mijn tijden :)

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Net terug uit het ziekenhuis voor de controle en de groeiecho.
    Baby groeit gestaag. Hij is nu ong. 1750 gram en dat was volgens hun nog gemiddeld. Ik heb her en der gelezen dat het gemiddelde 2200 gram is bij 32 weken, maar volgens hun was het goed zo.
    Bloeddruk was 120/80. 22 juli weer terugkomen.

Oja, en hij is gedraaid, ligt nu mooi met het hoofdje beneden.

Deel Deze Pagina