@Judith heeft de VK al weer gebeld? En gaat het nu al wat beter? @Rebecca wat naar allemaal. Maar gelukkig mocht je weer naar huis. Wel lief van je moeder dat ze even iets geschrevene heeft. Succes verder. De gene die slecht slapen. Verschrikkelijk is dat he. Heb er soms ook last van. Maar vannacht gelukkig weer heerlijk geslapen. Ben wel elke keer erg moe. Man moet het ontgelden de laatste paar dagen, kan niks hebben! @Queenbee succes met inpakken, wel rustig aan he! Ik heb gelukkig ook tot nu toe weinig last van de warmte gehad. Hopelijk blijft dat zo. Hou nou wel iets vocht vast, maar dat mag geen naam hebben! Allemaal een fijne dag verder.
Ik voel de kleine ook de ene dag veel actiever dan de andere dag. Maar niks om me zorgen te maken. Afgelopen nacht was ie weer een voetbalwedstrijd aan het houden en net weer eens de hik gehad. Het blijft bijzonder om de kleine zo te voelen. Vanmiddag weer voor controle naar de VK.
@ Happy, nee nog niet maar het is nog ochtend... Pfff ben ik dom! Heb ik eieren opgezet wilde lekker gekookt eitje, was ik ze vergeten! Nou ze zijn iig hard
Was ze helemaal vergeten hebben minstens 20 minuten gekookt! Nee niet gebeld nog! zal het wel druk hebben
@ rebecca ja dat is de reden ook wel een beetje dat ik toch best wel beledigt ben door het verzoek van mijn werk, achteraf gezien had vast iemand anders het ook wel uit kunnen leggen "is misschien ook wel goed voor je" wat een opmerking, die heb ik dan ook gelijk helemaal de grond ingeboort wat denken ze wel! sorry moest het even kwijt! Nog steeds om de zoveel minuten harde buiken meis? ik hoop voor je dat het over gaat, weet helaas hoe vervelend het is. maar ze houden jou en je beepje iig goed in de gaten dus dat is wel heel fijn! @ sjudith hoop dat je pijn snel wegtrekt meis het zit jou ook niet mee! ja heb nog 2.5 uur geslapen....ach ja heb toch geen plannen voor vandaag dus kan overdag lekker een dutje doen! @ nair auw kramp dat is zo pijnlijk zeker als je er wakker van word! @ daisy hihi dat zijn nog eens leuke dromen! veel plezier vandaag meis! @ delilah nee ik blijf lekker binnen, beetje aankloten en opruimen maar ga niet pal in de zon zitten, wilde eerst naar het buitenzwembad maar zie daar toch maar vanaf! @ linka goed om te horen dat jij iig wel lekker hebt geslapen! @ cynthia lekker hoor meis nu komt het lekker dichtbij! @ diana nou meis je hebt het dubbel en dwars verdient geniet er van! en onwijs veel plezier! @ babsie en je kan hard vallen van een trap, auw! hopelijk valt het mee! ja dat plassen daar word je helemaal akelig van! @ nickyz & qeeunbee gefeli met jullie 35 weken! @ eimat ons beepje is over het algemeen rustiger dan voorheen maar denk ook dat ze een stuk minder ruimte heeft daarbinnen, volgens mij kan ze zelfs niet meer om haar as draaien nu.... @ puck sterkte met het trotseren van de hitte vandaag meis! @ fam welkom en gefeli @ sjorsje dat is toch weer goed nieuws, gelukkig is beep goed ingedaalt en gaat het goed! veel sterkte met de hitte dames! ga hier eens lekker een lunch klaarmaken voor mijn mannetje en mezelf! xxx @
Fam, welkom Kan pas om 13.20 uur bij kapper terecht komen, dacht ik dat ik daar kon komen zonder afspraak, ja hoor, moet wel ff afspraak maken, misschien door drukte! Austin, in hoofddorp hebben ze geen buitenzwembad, balen, anders moeten wij helemaal naar Haarlem, is ook niet makkelijk. Maar hier hebben ze wel 2 meertjes!
@ElleNY: heb het idee dat je al een tijdje niet gepost hebt. Hoe is het met je? Heb je al wat kunnen slapen?
yoepi! En dan ga je lekker genieten van de laatste weekjes! heb je nu alles al, of moet je nog dingetjes kopen?
O ik verveel me 3 slagen in de rondte Ik moet nog dingetjes kopen, alle verzorgingsproducten voor ukkie. Een paar tenten voor mezelf :Lol: en nog wat kleine dingen!
zo he he goedemorgen ( nog net aan) meiden ikben er weer, haha krijg gelijk smsje van judith of alles goed gaat hahahahahaha...... wel lieve buddy ! alles gaat goed wilde eventjes allesbij lezen en dan pas reageren. Judith ? alles goed met jou lees dat je nogsteedsveel harde buiken heb? moet je gewoon bellen hoor al bel je iedere 5 minuten naar de VK kan jou dat schelen is hun werk en worden ze voor betaald hoor! hihi hoop dat het snel weg trek want dit is natuurlijk ook niks he steeds harde buiken is erg vervelend.... hier ook hier en daar een harde buik gelukkig niet alles achterelkaar.. ik ga denk straks even bij me moeder in het verwarmt zwembad ( bij gebrek aan badthuis moet je iets he) maar had gehoort ergens dat als je ontsluiting heb dat dat niet goed is in een bad zitten met je kont maar ja dan vraag ik me weer af heb ik ontsluiting ? en hoe doe je dat dan als je in een bad beval dan zit je toch ook met ontsluiting met je kont erin.... misschien klink ik heel dom ofzo...ik ga in ieder geval even me zwempak aan doen heel sexy al zeg ik het zelf.. groetjes denice
Grapjas, heb je er wel ruimte voor?hahaha Maar heb je verder alles al? Is het trouwens nog gelukt met de geboorte kaartjes?
ik ga een easy base kopen judith ! weet alleen nog niet wanneer en een boodschappennetje voor aan de kinderwagen en ook nog babyshampoo en de hele rate plan en dan ook nog paar tenten heb er maar 2 van die grote normale voor na bevalling en als k dan toch bezig ben doe ik nog even kijken voor wipstoeltje hahah ik ben koopziek aan het worden. zie zoveel dingen die ik gewoon MOET hebben geen idee of ik die nodig heb.... komt door me hormonen ( geef hunmaar de schuld ) hahahahaha
Heb een extra tas aangeschaft voor die tenten Ik heb verder alles al, en waarschijnlijk teveel Kan niet kiezen wat in de vluchtkoffer moet, heb er al 4 setjes in hahaha! We gaan een foto laten afdrukken. De tekst printen we uit en plakken we achterop de foto. Dan in een vloppie en klaar Is goedkoper!
Easybase? Ben ik dom? wat is dat? voor de maxi cosey? Wipstoeltje heb ik van mp heel netjes en gratis
Met ontsluiting in een zwembad geeft een verhoogd risico op infecties. Daarom kun je b.v. in lang niet alle ziekenhuizen in bad bevallen. En of je ontsluiting hebt, weet je pas na een inwendig onderzoek. Het grootste risico is trouwens pas als je vliezen gebroken zijn. En dat merk je gelukkig wel zelf!
volgens mij mag je alleen niet meer in bad als je water is gebroken. maar bij ontsluiting kan het volgens mij geen kwaad. maar zodra je vliezen zijn gebroken mag je in ieder geval niet in bad ivm infectiegevaar
Ja dat is ook een idee, die krengen zijn duur zeg! Ik heb dit keer besloten om niet iedereen een kaartje te sturen. Persoonlijk vind ik alleen de mensen waar ik een band mee heb, en de mensen die je nooit never zit,en dan ineens een kaart sturen... nee doe maar niet
een easy base is voor je maxi-cosi op vast te klikken op de achterbank is handig want ik heb een auto met 3 deuren inplaats van 5 en dan hoef ik niet helemaal in de auto te duiken om hem vast te maken. is 95 euro bij de baby-dump dus ga ikdaar halen... bedankt mik en pendrag ! heel stuk wijzer geworden ! ik ga in Zwembadje doei doei