Hallo dames alles goed? Hier weekendje centre parcs geweest wat vermoeiend zeg pffff. Vanmiddag naar de gyn eerst ctg en dan weer groei echo ben benieuwd hoe ze er bij ligt. Denk zelf nog steeds in een stuit . Blij dat me eigenste gyn weer terug is . Nou fijne dag dames (ook al is die dag veelste warm)
De vk heeft gebeld, ze had een bevalling tussendoor En is toch duidelijk het koppie tussen mijn ribben...erg vervelend maar kunnen er weinig aan doen! En billetjes zijn nu eenmaal zachter! Mag nu 6 x per dag een paracetamol! Dan doen we dat maar!
ik ga naar de vlos voor een liggingsecho, volgens mij ligt de baby helemaal goed maar even zekerheid is wel prettig! en daarna naar het ziekenhuis voor een ctg, willen ze graag doen omdat ik vrijdag en zaterdag minder leven voelde, heb dus vandaag even een algehele check. Alles zal wel prima in orde zijn, want voel de baby regelmatig en stevig. fijne dag voor allen
Ja das wel balen dat je alleen maar pcm mag hebben...en geen andere pijnstilling. @petra: Succes straks
en WEER de hik zou ze in de drankkast hebben gezeten of zo? volgende week of de week erna krijgen wij ook een liggingsecho. ben benieuwd. wil die kleine wel weer eens zien hoor, zoooo lang geleden (wk 19!). en sindsdien heb ik het hartje ook niet meer gehoord, want hier hebben ze niet van die dingen (weet niet eens hoe ze heten). zie je eigenlijk wel wat op een 36/37 weken echo? @Fam, lid van de augustus-mama's-bep-club op de valreep! welkom!
Wat een goed idee om zo de geboortekaartjes te maken Judith! Dus toch het koppie onder je ribben, auw! Sterkte! Denice: veel plezier in het zwembad, lekker afkoelen! We hebben zo'n kinderbadje voor de honden, als het me echt te gek wordt zet ik die wel neer Zit ik waarschijnlijk wel samen met de honden in bad, lijkt me ook niet zo handig , Ik zie wel voorlopig houd ik het nog goed vol. Joy: lekker zo'n weekend CP! Veel succes vanmiddag! Petra: ook jij veel succes vanmiddag! Ik heb me net ook even nuttig gemaakt, kon er niet meer tegen om stil te zitten. Afwasmachine ingeruimd, wc gedaan en was opgevouwen, heerlijk! Kon ik even toegeven aan mijn poetsdrang! Nu doe ik verder niets meer vandaag... Ik ga even lekker een broodje maken en Grey's Anatomy kijken. Dat neem ik nu elke avond op, heb het eerste seizoen nooit gezien, dan heb ik overdag wat te kijken. Toedeloe!
Debbie: Die van jou is dus ook al zo gulzig! Wat bij mij soms werkt als de kleine de hikt heeft: met een vlakke hand met de klok mee over mijn buik wrijven. Niet "aaien" , net iets meer druk uitoefenen op je hand. Kwam ik per toeval achter, een paar keer gedaan en het werkt meestal wel. Die van mij hikt echt met z'n hele lichaam en dan vooral met z'n koppie onder in mijn buik "beuken" Nee, da's niet fijn!
Hoi Linka, Er zit ook een fijn buitenbad in Aalsmeer (aan de Dreef: De Waterlelie). Het is net helemaal verbouwd. Ik heb het zelf nog niet gezien maar schijnt mooi geworden te zijn.
Zo dames, mijn verlof is begonnen en ik dacht fijn, dan kan ik de augustusmama's weer bijhouden...... zie nu dat er hier sinds gisteren 14 pagina's zijn volgeklept, hoe doen jullie dat!
Eimat: Als ik erge drukke dagen heb, dan heeft de baby weinig tijd om echt druk te zijn. Zodra ik dan ga ziiten wordt hij wakker. Voel dagelijks genoeg leven, soms kleine bonkjes en soms heel party's Bij mijn eerste twee zwangerschappen voelde ik het veeeeeel minder. Fam: Welkom! Spannend hoor... Wat een goede nachtrust wel niet kan doen. Heb echt heel de keuken schoongemaakt, nou ja..........niet in de kasten enz. maar de buiten en bovenkant. Bah....wordt altijd vet boven op de kasten..... Ga nu zitten en niks doen. Ik hoop dat ze vandaag de babyfoon en klamboe bezorgen....en niet net wanneer ik weg ben. Zal je zien.
hoi hoi, Ik ben er nog hoor. Ik slaap nog steeds bedonderd. Heb vandaag de VK maar eens gebeld maar ze moeten nog terug bellen... Ik probeer alles mee te lezen maar het gaat zo vaak over bevallen en harde buiken... ik kan gewoon niet echt mee praten (al voel ik wel met iedereen mee hoor! ) Mijn klachtenlijst? gezwollen handen en voeten, stevige hoge rugpijn waardoor ik nauwelijks kan zitten en last van mijn ribben aan de zelfde kant waar de rugpijn zit... oftewel... ik zit aardig in de shit... Het enige wat ik echt kan is.... LOPEN... (al wordt dat natuurlijk ook wel zwaarder) Door het slechte slapen snauw ik Aiden ook nog eens af... ZO... even van me af gepraat. @Judith en Rebecca veel sterkte. Kindje nog even bij je proberen te houden. Is er trouwens een reden voor deze vroege aankondigingen? @Fam: van harte welkom. Je komt in een warm nest hier. Tot snel Elle
Natas, fijn dat je er weer bent! Geniet van je verlof! Hoe is het verder met je? Elle, fijn dat jij ook even langs kwam. Balen dat je zulke klachten hebt. Gooi het er hier maar lekker uit hoor!
kom net terug van de liggingsecho, was ONWIJS gaaf, wat een vreselijk leuk kind krijgen we toch! lag keurig met het koppie naar beneden en draaide er even goed voor zodat we nu 2 prachtige en profile foto's erbij hebben. Alle metingen waren gemiddeld, behalve het buikje, dat is wat dikker van wie zou dat komen? maar dat zagen ze graag want dan heeft de baby gelijk wat reserve na de bevalling. het geschatte gewicht is 2932 gram oeioeioei wat was dit weer leuk
Bedankt allemaal voor het hartelijke welkom! Erg leuk om hier samen met andere aanstaande mama's op het forum te zitten. Zeker als je allemaal in dezelfde fase zit! Ik kom nog redelijk klachtvrij door de zwangerschap heen. Alleen moe maar dat hoort erbij. Nee hoor zo mag het van mij wel tot het einde doorgaan. Petra wat was de reden van jou liggingsecho? Ik had hier nog nooit van gehoord of loop je in het ziekenhuis? Wel onwijs gaaf om je kindje in deze fase nog te kunnen zien. Ik vond de 20weken echo al bijzonder.
hoi fam, gezellig hè hier Ik merk echt dat we heel erg met elkaar meeleven omdat we in dezelfde levensfase zitten, dus leuk dat je erbij bent gekomen. Ze konden verleden week niet zo goed voelen hoe de baby lag en 2 weken geleden lag het in stuit. Ze wilde voor de zekerheid dus even kijken of het goed lag, ik ging er eigenlijk wel vanuit want we krijgen/hebben een voorbeeldig kindje
@ linka dat is toch ook lekker? liever een meer dan een zwembad! zwemmen lijkt me op dit moment niet zo verstandig met mijn schimmelinfectie....wat zijn jouw plannen om koel te blijven? jij zit nu lekker bij de kapper, normaal gesproken doet mijn vriendin mijn haar maar dat doet ze thuis en kan nu echt niet over de badrand hangen.... @ denice zover ik weet mag je alleen niet meer in het zwembad/bad als je water is gebroken maar je nog geen weeen hebt anders wel. @ joy veel succes bij de gyn! @ petra wat onwijs leuk meis, heb je foto's mee gekregen anders wel plaatsen he! @ natas dat is lang geleden hoe is het met jou? @ elle we leven met je mee meis! alles komt goed, ben benieuwd wat je vk zegt! xxx word hier helemaal moe van mezelf heb steeds het idee dat ik vruchtwater verlies...ik verbeeld het me vast en zeker! xxx
@ Ellen fijn dat je ff wat laat horen...vervelend van die klachten En de vroege aankondiging...geen idee? In het begin van de zwangerschap dacht de vk dat ik 4 weken verder was, dit is weer teruggedraaid? Misschien dat het toch zo is en we gewoon een klein kindje krijgen, ben zelf ook erg tenger? Geen idee! @ Petra, fijn dat je uk goed ligt! Ik zie het volgende week Dat is dan weer een voordeel @ fam, fijn dat je eigenlijk geen klachten hebt! Ben jaloers op je hoor