Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Meis hoe gaat het met je?
    Hoe is het nu met je vader?

En heb je nog nieuws over Rebbel?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Veel moe en last van m'n buik en bekken. Ik doe het rustig aan, vooral met deze warmte. Met m'n vader gaat het op het moment erg goed. Hij ligt wel de hele dag in bed, maar volgens m'n moeder gaat het goed.

Ik zal Rebbel straks nog een sms'je sturen. Zodra ik meer weet zal ik het posten.

3. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Ons meisje woog bij 31 weken 1939 gram, maar er wordt ook wel telkens gezegd dat ik een flink kindje in mijn buik heb.

Probeer later nog bij te lezen, lukt me nu echt niet.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heb net mijn benen geschoren is nu een slagveld :confused:
    normaal scheer ik ze nooit open :(

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh ja, even voor de lijst: ik moet morgen op controle bij de gyn.

Ben benieuwd....ik voel mijn kindje zó hoog liggen in mijn buik, echt, het lijkt wel alsof ze helemaal tegen m'n ribben aanligt, en dat er onder niets ligt.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

jeetje wat een geklets.
    las dat er iemand bijna met verlof gaat. nog 1 dag moest werken ben jaloers wil ik ook.

en dat austin slecht had geslapen zag ik

en dat er iemand een eitjes 20 minutjes had gekookt. oepssss :oops: je bracht me wel op het idee om vanaf een eitje bij het eten te doen.

met mijn gaat het wel redelijk. erge last van me stuitje en moet gewoon blijven werken van de arbo maar mag niet tillen bukken of draagen. dus loop een beetje voor jan l*l op me werk. maar ja kost hun lekker duur. en ik zit in het zonnetje de kids te coriceren (hoe je het schrijft) en doe de afwas. ben nu al even thuis en dacht lees even wat jullie hebben geschreven dan ga ik slapen maar ben gewoon een uur veder.

nou ik ga even een tukie doen

kuss

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hallooo! Wat lief, al die knuffels. Helemaal fijn. Ik heb vandaag een redelijk goeie dag. Niet al teveel last van mijn rug (komt door veel afwisseling) en ik voel me wel redelijk. Aiden is zo lief ondanks al dat slechte slapen en dat gesnauw van mij! =D>

Goed, het duurt wel de hele dag maar de VK heeft me terug gebeld. Ik had zaterdag enorme steek in mijn onderbuik gehad die een minuut of 20 aanhield. Ik moest lopen op dat moment (om thuis te komen) en dat ging bijna niet. Normaal maak ik me helemaal niet snel zorgen maar toen had ik zoiets van... als ik thuis ben, ga ik gelijk bellen (12 uur 's nachts). Thuis aangekomen was het over en na een paar minuutjes voelde ik de baby gewoon bewegen. Toch maar niet gebeld. Maar ik was wel nieuwsgierig wat het nou geweest kon zijn dus vandaag maar even gebeld en gelijk gevraagd over het slapen. :rolleyes:

De VK was aardig. Zij denkt dat het kindje aan het indalen is (eerst gedraaid en nu aan het zakken en dat dat even zo'n pijn deed). Okay, kan een verklaring zijn. Wat betreft het slapen... helaas niet veel aan te doen. (ook omdat het probleem niet het inslapen is). Veel rust overdag nemen (kan nu bijna ivm verlof).
    Ik heb nu een hele verbouwing in mijn buik.. jeetje, wat een drukte. :)

Zingen jullie al liedjes voor je kindje? In de VS is dit heel populair en mijn amerikaanse vrienden hebben er veel goeie ervaringen mee. Ik zing nu onder de douche voor de baby... Ik weet niet of ie het juist heel leuk of heel irritant vindt maar bewegen doet ie! :D Na de geboorte schijnen ze het liedje ook gemakkelijk te herkennen... ben benieuwd.

Austin, kan je een beetje van het vocht opvangen? Als het doorzichtig is met vlokjes erin is het vruchtwater. Dat het sijpelt kan wel hoor... Als je kindje goed is ingedaald werkt ie als een soort stop. Wat je kan doen om het even te testen: 20 minuten op bed gaan liggen en daarna opstaan. Als het dan weer 'loopt' dan is het hoogst waarschijnlijk vruchtwater. Succes!

mmmm...wel een lang verhaal geworden.... :oops:

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @ mik: wat een verhaal zeg, ziek wijf al moet ik zeggen dat er in amerika wel heel veel leipoos wonen hoor haha

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    vreemd dat je moet werken van Arbo :rolleyes: Zou ik niet ervan pikken hoor :( ! Nou sterkte meis :(

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja op een of andere manier gebeuren dit soort dingen altijd in amerika he? :rolleyes: veel leipoos daar ;) nee hoor maar er wonen oo zoveel mensen daar dat het ook niet anders kan dan dat daar veel gekke mensen wonen.

11. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0

Sommige zijn ook best leuk hoor.... :confused: :D

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Tip: leg oude kranten op de kastjes, dan hoef je alleen om de zoveel tijd de kranten te vervangen en een doekje er langs te halen. Werkt bij mij al jaren,..Dat gesop en gepoets op de kasten werd ik zo gek van!

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihihihihihih :) gelukkig wel een heel land vol met leipoos zou niet goed komen denk ik whahahahahahahaha :( jij bent natuurlijk de leukste he? ;)

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Binna dat van die eieren was ik :(

Nou ik ga vanavond voor aangespoelde zeekoe spelen :) ik ga naar het strand :p

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Austin; het kan idd vruchtwater zijn wat de anderen ook al zeggen. Hopelijk kun je iets opvangen. Het kan zoetig ruiken of naar sperma heb ik gehoord en bij sommigen ruikt het helemaal niet...Dus veel wijzer wordt je er ook niet van :(

Het kan ook gewoon heel waterige afscheiding zijn, sommigen hebben zo erg dat het langs de benen sijpelt!

Het mooiste zou zijn als je iets op kan vangen!

Ik ga mijn mannetje even helpen met eten maken, we eten pasta. Vind ik zo lekker met dit weer!

Fijne avond!

16. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik heb dat al eens vaker gehoord, maar dan met vrouwen die verder zwanger waren en het kind dus gewoon gejat werd uit die buik. Tja die maakt het met 38 weken natuurlijk, prima. Jaa, dr zitten meer gekken buiten dan binnen, maar dat is in elk land!
    (je zal de man/vader zijn. je bent je vrouw en je kind kwijt door een gruweldrama, bah)

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Als je geluiden gaat maken, kun je het dan even filmen, hebben wij ook lol ;)

Have fun!

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @ElleNY: ook een dikke virtuele knuffel voor Aiden dat ie zo lief blijft!

Ik ga zo Jarissa ophalen, ze is op het KDV. Heeft ze heerlijk kunnen spelen. Hier helaas nog steeds niet buiten. Het terras is niet af. Balen.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Passiepaard, zal wel een foto plaatsen :p

Komt morgen op nu.nl....

zeekoe in de branding van de Noordzee

20. Pendrag