Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

:) :)

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka het enigsite wat ik op me werk doe is niksen dat is toch mooi makelijk geld verdienen. en heb nu nog een beetje contact met de ouders. en zo

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoihoi,

sow hey,ben net wakker,niet veel van het warme weer meegekregen,niet dat het perse hoeft hoor.. ;)

@Austin,nou das ook wat,waarom kaart je het niet aan bij je VK,daar zijn ze toch voor wat is dat nou?
    Vragen mag toch?
    Ik heb ook veel vochtverlies sinds vandaag,heb al 2x een schoon ondergoed aan moeten doen...

@Binna,nou raar hoor dat jij moet blijven werken van de arbo,als het niet gaat gaat het niet,punt!
    Slaap lekker meissie..

@Elle,hier ook een knuffel voor jou...
    Idd een applausje voor je man,het valt ook af en toe niet mee om samen met een zwangere te wonen.
    Over dat zingen,heb ik wel over nagedacht maar toch maar niet gedaan,ik doe wel een speeltje die op het kamertje stat regelmatig draaien zodat het herkenbaar voor ze wordt,ben benieuwd...

@Buddy,jah wat een verhaal zeg,wat heb je toch krankzinnige mensen op deze wereld!
    Aha,dus jij leest ook bij de Julimama's mee,ik ook,hihi...
    Spannend daar heh!

@Linka,ben benieuwd naar je kapsel... :D

@Passiepaard,dat is een goeie tip van jou zeg van die kranten! :thumup:
    We moeten het ons zo makkelijk mogelijk maken!

@Puck,wat voor pasta?
    Wij eten koude schotel met sateetjes en rauwkost en vla na,jammie....
    Smakelijk alvast!

Ik zou willen dat het Donderdag was,dan gaan we naar de gyn,ben zo benieuwd!
    Ik sta erop dat hij onze meiden weegt,das nu al 5 weken geleden,ik vind dat niet kunnen hoor :(
    Ze komen zo bij ons boven de horren hangen,wat zal ik blij zijn,kan ik heerlijk de ramen wagenwijd open zetten,het stikt hier van de insecten..
    En straks als de meiden er zijn lijkt het me ook wel fijn.

Nou ik moet sowieso wachten tot 18.00u,dan komen ze de auto halen voor een kleine beurt en tussen 18.00u/18.30u de horren dus we eten laat..
    Manlief zit boven te werken,gezellie! :(

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Binna,ow je bent alweer wakker?
    Niet kunnen slapen?

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihihihih ja stiekem lees ik mee met de juli mama's ze zijn goed op weg. ik krijg zowaar hoop. want er zijn er al een hoop voor de datum bevallen. ze lopen alleen zoveel te kletsen dat ik het niet altijd volg ;)

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ja die gaan idd errug hard ja!
    Maar ik vind het zo spannend,ik kijk ook alleen ff naar Buddynieuws,hihi...
    Ze zijn al goed onderweg iig!
    Hoe zou het ons vergaan?
    Ben zo benieuwd wie er volgt nu bij de Augustusmama's :)

Hoe gaattie met jou?

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    OOOOOOOO ik ga zo patatjes eten yeah yeah yeah yeah :D

@ Daisy, zo jij hebt ff lekker geslapen zeg!

Vannacht blijft het weer zo warm :(

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja nou ja jij hebt de tweeling en die komen vaak te vroeg toch? ;) dus jij eerst of austin want die heeft ook al haar best gedaan.

met mij gaat het rpima. deze week nog twee hele dagen werken woensdag en vrijdag en dan verlof . ik zal misschien nog wel werken maar alleen als ik zin heb. ik hoop alleen dat die kleine nog gaat draaien want een natuurlijke bevalling lijkt mij toch het lekkerst.

ik heb alleen vocht pantoffels aan. jeetje wat zijn ze dik en ik krijg er nu ook rode vlekken op. :cry: ze doen wel een beetje zeer!

nou wij gaa bbqen fijne avond meisjes

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ daisy ik heb kort geslapen maar dat is ook wel lekker slaap ik vanacht mischien. wel lekker dat jij zo lekker geslapen hebt.

mik dat is wel minder van je voeten. anders in de gaten houden als ze ook zo zeer doen. en voetjes om hoog he

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha het is wel te hopen haha

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ elle thanks! dat is nog eens duidelijk dat ga ik eens proberen!

@ jenny he he Elle en ik zijn ook Amerikanen weet je nog....

@ puck dank je voor je antwoord meis!

@ passiepaard ja daar moet je toch niet aan denken!

@ daisy omdat die vrouw wel zo'n ongelooflijke doos is, ze luisterd maar half! nu zei ze vandaag zelfs dat ze niet zeker weet of ze met 40 weken wel iets voor me kunnen doen dat is afhankelijk van de gyn. en of ik dan niet nog helemaal potdicht zit...kon haar wel vermoorden daarna kon ze van mij het schijt krijgen!
    wat lekker dat je zo goed geslapen hebt! zou het bij jou dan beginnen....ben zo benieuwd!

vandaag doe ik niets anders dan huilen! ik kan er niet meer tegen! belachelijk eigenlijk maar had zo gehoopt dat het zou beginnen dat ik er helemaal niet bij stil heb gestaan dat ik nog 2 weken moet!

xxx

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ach meissie.wat een ***wijf maar het komt wel goed.

dikke knuffel

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Nou fijne Vk zeg!
    Wat zei jij,dat hou ik niet langer meer vol zo!
    Volhouden meis dat je niet tot 40weken wil doorlopen!
    Ja meid,je bent er zo mee bezig,mag van mij wel komen en het liefst NU maar je hoopt idd zo erg dat je voor het gemak vergeet dat je ook nog langer kan doorlopen..
    Ik hoop voor jou dat jullie meissie zich snel aanmeldt om haar pappie en mammie te zien!

Gooi het er maar lekker uit hier iig og via pb!
    Dikke kus!

14. Niet meer actief

hallo,

even een korte update over Rebecca,
    ze ligt sinds 11 uur weer in het ziekenhuis met 1 cm ontsluiting en weeen om de 4 min, ze mag voorlopig niet naar huis. ze heeft ook wat slijm met bloed verloren.
    ik ga nu weer vlug naar haar toe en zal jullie vanavond als ik terug ben laten weten hoe het verder gaat.
    sorry voor het korte berichtje!

groetjes Ria, van (Moeder Rebecca)

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wat fijn dat jullie blij werden van mijn berichtje, ik gun jullie natuurlijk ook het allerleukste en allerliefste babytje maar als het goed is vind iedereen dat van haar kind maar ik denk dat het bij mij ook echt klopt!hahaha :) :) :)
    ben nu helemaal klaar met de baby apk, heb ter controle in het ziekenhuis nog ge-ctg't en dat zag er allemaal super uit.

@ rebecca en natuurlijk moeder van rebecca: wat fijn dat u ons zo op de hoogte houdt!
    Ik hoop dat je babytje nog lekker blijft zitten en dat je je redelijk voelt, heel veel succes in elk geval en gelukkig ben je over de 34 weken

over de bevallingslijst, zal rebecca na rebbel de volgende zijn?

16. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Oh Rabecca toch. Wat vervelend allemaal. Hopelijk blijft de kleine toch nog even zitten.
    Heel veel sterkte in ieder geval!
    En moeder Ria, wat lief dat U ons op de hoogte houd!

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :cry: ik ben niet naar het strand :(
    Die buik is zooooo hard, leek me niet verstandig!
    Balen zeg :(

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Dat ziet er naar uit dat eerdaags de volgende baby komt. Gelukkig is ze over de 34 weken heen.

Ik heb trouwens van Rebbel nog niks gehoord.

19. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Oh, Rebecca toch! Het ziet er inderdaad naar uit dat ze de volgende zal zijn, maar we hebben toch liever dat de baby nog even in Rebecca's buik blijft zitten. Sterkte meid!

20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Hm Jammer Sjorsje, we zouden allemaal graag weten hoe het met het kersverse gezinnetje gaat!

Misschien is het nu maar beter dat Rebecca bevalt, want dit getob is ook niet alles,...en de beeb red het zo wel, toch? Sterkte Rebecca!

Deel Deze Pagina