Wow, als je dat zo ziet dan komt het wel erg dichtbij he dames! Die meiden die zijn bevallen waren minder ver als ik en de meeste aug. mama's... Ben benieuwd hoelang onze ukkies blijven zitten
@PetraB: er klopt iets niets in de lijst. Volgens de lijst zijn zowel Rebbel als Cynthia op 7 augustus uitgerekend. Rebbel is op 27 juni bevallen, Cynthia op 1 juli. Dat scheelt 4 dagen. Dan kan het niet zo zijn dat Rebbel op 34 + 1 bevallen is en Cynthia op precies 34. Hier een rotdag. Met opstaan vanochtend ging het goed maar vanaf het ontbijt de ene harde buik naar de andere. En ook draaierig en beroerd. Bah. Om 11 uur staat al een afspraak met de VK. Ben benieuwd. Hoop dat mn bloeddruk niet weer begint. Dat zou ik toch echt een drama vinden. Kan ik weer naar de gyn terwijl ik er net weg ben!
Cynthia: van harte gefeliciteerd met de geboorte van dochter Leila Nora!!! Volgens mij gaat het nu spannen om Rebecca en Austin! (stiekem is Austin volgens mij al begonnen hoor ) Iedereen veel succes met de hitte vandaag. Ik ga zo de spulletjes inpakken om met zoonlief EN manlief (heeft vrije dag genomen) naar het zwembad te gaan! Er staat er nu één voor me te springen (doet ie altijd als ie blij is): POOL, POOL, POOL (op z'n Engels dan hè?)... Uh trouwens het is Chris maar als ik Aiden zo aankijk wil hij het liefst mee springen
@ Pendrag, hopelijk valt het mee meis en kun je gewoon bij de vk blijven! Ik zou zeggen probeer lekker rustig aan te doen helemaal met dit weer!
@CyntiaB: van harte gefeliciteerd met je dochter Leila! Hoop dat het met jou en je dochter goed gaat! Geniet ervan! Oef allemaal dames met een slechte nacht. Hoop dat jullie vandaag beetje kunnen rusten in dit mooie weer. Klaas Vaak komt hier nog steeds op de juiste tijden langs. Hoop dat dat zo blijft. Ga lekker inkopen doen om vanavond te bbq-en, nu wel hopen dat het droog blijft natuurlijk, haha!
Hihihi ik zie jullie al helemaal staan springen met z'n drietjes! Geniet er lekker van, het is de perfecte dag om lekker aan het water te liggen. Wie weet pik je nog wat slaap mee op je handdoekje/ligbedje!
Cynthia: Van harte gefeliciteerd met Leila Nora! De 2e baby al, het gaat nu echt beginnen voor ons lijkt het wel! Rebecca: Sterkte meis, dikke knuffel! Vannacht redelijk geslapen, mijn man had het warm en kon niet in slaap komen, dus dat was woelen geblazen. Nu ik het bed uit ben heb ik erge last van mijn onderrug, verkeerd gelegen denk ik. Ik wens jullie allemaal een fijne dag, lekker kalm aan doen met dit weer, morgen wordt het alweer minder..... Liefs!
Ooo zou zo graag naar het zwembad willen maar ik kan geen stap verzetten! Zit hier wel met de ventilator aan, dat is wel fijn!
Cyntia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Voor Rebecca sterkte en hopelijk blijft jullie kindje nog even op de plek waar het nog thuishoort! Ik heb vandaag gelukkig weinig last van de warmte. Zit heerlijk op kantoor in de airco te werken en kan avond met de auto met airco weer naar huis. Voor alle dames die nu liggen te zweten sterkte vandaag!
Ik zit gelukkig ook op mijn werk met de airco aan! En met de voetjes op een kratje want ze moeten omhoog moest verplicht mijn niet zo charmante, 2 maten te groot teenslippers aan naar mijn werk, de rest gaat niet echt op het moment!
Waaw! In nog geen 24 uur 13 pagina's erbij! Ik heb niet teruggelezen, maar zag toch wel even dat Cythia een dochter heeft gekregen: GEFELICITEERD! Ik heb gisteren met een stel vriendinnen een avondje gerelaxed bij mijn ouders. Sauna, jacuzi, lekker zwemmen (al vond ik het water veels te koud), maskertje. We hadden echt een superavondje. Ik denk dat ik dat zo iedere twee weken in m'n agenda ga plannen. Moeten we in ieder geval gewoon vaker doen. Ik heb dan ook heerlijk geslapen. Weinig pijn, en maar één keer wakker geweest voor naar de wc te gaan.
Chyntia van harte gefeliciteerd met de geboorte van jou dochter. Rebecca heel veel sterkte meis, hopen dat de kleine nog even wil blijven zitten. Weet iemand hoe het komt dat Chyntia zo vroeg met een spoedkeizersnede is bevallen? Heb even terug gezocht, maar kan er niks over vinden dacht ik. Hier verders alles goed, pfff erg warm vandaag, maar goed op het werk met airco best uit te houden. Ik probeer vanavond weer eens een beetje te reageren.
Kom snel ff spieken of er al nieuws was van Rebecca en Cynthia... Cynthia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Leila Nora! Rebecca, suc6 meis! We denken hier aan je! Zal vandaag niet veel online te vinden zijn, want mijn moeder komt straks om me te helpen met inpakken. Overdag kan ik alleen maar inpakken als Jamie slaapt, en dat is maar 2 uurtjes... dus als we het samen doen, kan Jamie gewoon rondhuppelen en houden we hem allebei in de gaten en kunnen we gewoon verder inpakken. Maar ik doe het wel rustig aan hoor, het wordt vandaag veel te warm om je druk te maken! Iedereen een hele fijne dag gewenst! Kom vanavond wel even weer kijken! Xx Oeioei, vergeet ik bijna DeliBuddyKippie te felciteren met haar 35 weken! \/ \/ \/ Dus bij deze Deli!
Gisteren zijn haar vliezen gebroken op het station. Als je veel vruchtwater hebt verloren moet het kindje komen! Vandaar. Wij gaan NU lekker naar het zwembad! DOEG
Queeniekippie, buddy meis! Dankjewel voor je felicitatie! Zeg je tegen je moeder dat ze ook een beetje jou in de gaten houdt! In ieder geval succes met inpakken, nog ff en dan kun je gaan genieten in je nieuwe huis van een welverdiende rust!
Oh heerlijk lijkt me dat. Heb echt zin om weer uitgebreid een dagje naar een sauna (incl massage en maskertjes ed) te gaan!