Hallo, ik heb alles gelezen (dat was een boel) Ik vind het wel een goed idee om het forum te splitsen in 4 weken hoor! Ik wil graag er voor iedereen zijn, met een woord van medeleven, begrip of plezier maar ik hou het echt niet bij zo,... Chantico: petje af voor jou, jij hebt echt heel netjes bijgelzen en geantwoord!
Niet lullig bedoeld maar waarom krijgen sommigen toch zo'n vroege echo? Er is vaak zo weinig te zien dat dat weer voor stress zorgt. Tuurlijk is de eerste periode spannend maar een echo voor 8, of desnoods 7 weken geeft in mijn ogen alleen maar meer onzekerheid.
Zoals ik het begrijp hebben ze eerst een uitwendige echo gedaan. Daar was niks op te zien. Daarna hebben ze een inwendige echo gedaan, maar daar was ook niks op te zien.
Ik ben de hele zwangerschap bij de gyn. en zodra je weet dat je zwanger bent kan je een afspraak maken. Meestal mag je dan rond de 6/7 weken komen voor de 1e contr. en een echo. Deze echo is om de zwangerschap te bevestigen, en om te kijken of het om 1, 2 of meer vruchtjes gaat. Meestal krijg je dan met 12 weken de termijn echo en met 20 weken nog een echo.
Hier hetzelfde alleen is de eerste echo met 8 weken. Met 6 weken zie je soms nog zo weinig. Maar goed, iedereen doet het natuurlijk op zn eigen manier. Voor mij voegt een echo voor 8 weken in ieder geval niets toe.
Heb ik gehad, je hebt 1 terug, wat kan de wereld toch klein zijn MvM belde me net en ze komen aankomende vrijdagmiddag langs hier thuis, even nogmaals testen (vind ik helemaal niet erg ) en dan kan ik gaan "leveren" Ben blij dat je op deze manier andere mensen kunt helpen...
Ik ben wel heel blij dat ik mijn echo al gehad heb, weet in ieder geval dat er een klein vruchtje zit met kloppend hartje. Veel meer dan dat zie je met 8 weken ook nog niet, dan is er ook nog geen kindje te zien. Maak ook niet uit, als iedereen maar tevreden.
Een vraagje, zijn jullie wel vaker vroeg uit de veren smorgesn? Ik wel in iedere geval, meestal rond 6 uur soms 5 uur of half 5 voor wc en daarna wil ik doorgaan slapen, maar lukt me meestal niet en lig vaak vroeg in bed rond half 10 a 10 uur.......
Ik moet om half 8 op om mijn dochter naar school te brengen maar daarna ga ik toch echt even weer onder de wol, ben ook zo moe en misselijk s'morgens Dan zet ik de wekker om 11 uur en dan ben ik op tijd om mijn dochter om 12 uur weer van school te halen, en ik heb wat slaap gehad, want dat wordt nu echt mijn hobby hoor maar s'nachts ga ik er wel 3 of 4 keer uit om naar het toilet te gaan, spook de hele nacht een beetje door
Ik lig soms al om half 9 in bed. En dat is echt niets voor mij. Maar ik kan niet anders. Ik slaap ook heel slecht en daar heb ik normaal ook geen last van. Hebben jullie meiden daar ook last van? Gr Bumba.
ik kreeg eerder echo's (drie srtuks) omdat ik erge krampen had e toen ik dit aan de huisarts vertelde zei hij dat hij dacht dat dit een bbz was dus vandaar. maar ik vind het wel gaaf hoor die echo's maar goed ik ben ook wel erg nuchter en ga altijd van het positieve uit.en dat helpt ant het was geen bbz en ik heb gisteren het hartje gezien. dus ik heb 15 januari mijn vierde echo joepie! hihihiihahahahahaha dikke knuf mik
Ik heb geen problemen met slapen. Moet er ook wel snachts vaak uit om te plassen, Laatst wel 5 keer op een nacht. Mijn man werd ook iedere keer wakken en zei 'sochtends: "die zullen wel blij zijn met jou, bij moeders voor moeders." 's avonds lig ik ook meestal om 10 uur al in bed (terwijl ik normaal om 1 uur ofzo pas naar bed ging). En 'smorgens . . . bah bah, ik wou dat ze de wekker nooit hadden uitgevonden, dan hoefde ik hem tenminste ook niet te zetten. Ik hoef pas om 8 uur op (om om 9 uur op mn werk te zijn). Maar op zondag en maandag (mijn weekend) slaap ik echt wel uit tot minstens 12 uur.
Vannacht had ik trouwens een hele nare droom. Ik droomde dat m'n borsten weer een stuk kleiner waren geworden en dat ze geen pijn meer deden, en dat later bleek dat ik niet meer zwanger was. Toen ik wakker werd deden m'n borsten ook inderdaad geen pijn meer. Ik werd ineens heel bang. Ik zei tegen mijn man: Kijk eens, voel eens, zijn ze soms kleiner geworden? Hij zei van niet en noemt het "dikke klûtse" (dialect?). Effe later toen ik opgestaan was, begonnen ze toch weer wat pijn te doen, en was ik weer gerustgesteld. Tsjonge jonge, ik kan ook af en toe zo maf dromen!
Heb je helemaal gelijk in, maar ik kan alleen voor mezelf spreken: Ik heb een bloedafwijking waardoor ik met bloedverdunners moet beginnen en wel op het juiste moment met de pillen en vervolgens op het juiste moment met de injecties
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(31-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Biancatje 30 jaar 1e kindje # roosje75 32 jaar ? *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje # Visjes 24 jaar 1e kindje # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # kiki 33 jaar 3e kindje *04-08-2008: # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen en meisje # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *06-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) # RmD 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf: jongen *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje *10-08-2008: # Misspiggle 25 jaar 1e kindje # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # debbie2007 30 jaar 1de kindje # Dootje24 ? jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Babsie 27 jaar 2e kindje *Kalender:jongen/ Denkt zelf:meisje *12-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # Ppa 32 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # wwjc19 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * kalender: jongen/ denkt zelf: jongen # subke 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ denkt zelf: jongen *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje *kalender: jongen denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje denkt zelf ??????? *20-08-2008: (# Noralien 29 jaar 1e kindje ) *21-08-2007: # aqua77 30 jaar *22-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje *25-08-2008: # Charlie01 ...jaar 2e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? *26-08-2008: # mystic sun 29 jaar 2e kindje *kalender: meisje denkt zelf: meisje Nog zonder datum: # AmyLee 30 jaar 2e kindje Als je op de lijst aangepast wil worden, even de missende informatie doorgeven aub. Hier de lijst even weer, anders is ie zo ver weg!
Nog één met andere slaapgewoontes! Ik lig elke avond rond 22.00 al in mn nestje en ben 's morgens rond 6.30 wakker. Moet dan vaak ook plassen en kan dan daarna niet meer in slaap komen....Mijn hele ritme is verstoord Maar WHOEHOE! Kan me helemaal niks schelen! Hoort er allemaal bij meiden! VOEL ME SUPERZWANGER! Vandaag nog meer familie op de hoogte gesteld van het aankomende neefje/nichtje....allemaal superblij en gaan duimen alsof hun leven er van af hangt dat de echo volgende week ons versteld doet staan over het wonder dat in mij groeit en leeft! Lief hè! Liefs
@ Pendrag, volgens mij krijgen meiden die bij een gyn lopen idd eerder een echo, om idd de zwangerschap te bevestigen. Ik ben zelf zwanger geraakt door Clomid en krijg dus bij 7 weken al een eerste echo. Het is inderdaad druk aan het worden hier bij de augustusmama's zeg.... De vrouw van MvM vertelde ook al dat ze het nu erg druk hadden! @ Visjes en AmyLee.... wat een hoop spanning heet het voor jullie met zich mee gebracht! Ik duim voor jullie dat jullie snel duidelijkheid krijgen!
Waaw! Als ik dit zo lees, wordt ik gewoon helemaal blij. Volgens mij is m'n zus trouwens jaloers ofzo. Ze doet heel raar. Reageert stom als ik wat zeg over de moeheid of de pijn in m'n borsten. Wordt er een beetje depri van. Net of ik er niet over mag praten met haar. Oh, mijn man is thuis van het werk, dus ik duik het bedje in. Welterusten!