Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Heb ik nog nooit eerder gehoord dat je mee moet/kan betalen voor parkeren van de kraamhulp, daar moet toch iets op bedacht zijn?
    duur grapje als je in een grote stad woont, kost je al gauw bij 50/50 1,5 euro per uur.

Oh wat hebben er al veel verlof, ik wil ook pfff

doet jullie casema (ziggo) digitale TV ook zo irritant, knipperd steeds uit en aan door het weer denk ik.

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    ElleNY, hopelijk lees je deze, hoe vond je dan de topic over achtbaan?

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hier ook Ziggo tv maar geen problemen ;)

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ik heb hem maar op analoog TV gezet, maar jemig wat een verschil zeg met digitaal

oh dilemma hè haha, wat ben ik toch zielig

5. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik heb ook geen problemen met Ziggo hoor,...

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    *dikke knuff*

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha dank je dank je

woon gewoon verkeerd, hoor het al

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    cynthia, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! ik hoop dat je snel opknapt van de operatie en dat de borstvoeding goed op gang komt!

rebecca en ria, veel sterkte! vervelend dat je zo in de put zit, rebecca. hoop dat je het snel weer ziet zitten en de blijdschap van jullie aankomende wonder overheerst over alle stress en rottigheid waar je nu in zit!

9. Licrys

Licrys Actief lid

10 sep 2007
    153
    0
    0
    Wat een spannende dingen allemaal...

@CynthiaB: Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je snel hersteld :)!

@Rebecca: sterkte meis, ik weet inmiddels helaas ook hoe vervelend en spannend tripjes naar het ziekenhuis zijn, ctg's en metingen, maar jij hebt er wel heel veel... Sterkte, ik denk aan je!

Verder hier dus ook nog altijd spannend: afgelopen vrijdag zou ik zijn opgenomen als ik zwanger was geweest van 1 kindje, vanwege de groeiachterstand. Omdat de rest er goed uit zag, doppler, vruchtwater, ctg en beweeglijkheid, mocht ik naar huis :)! Ook maandag en vandaag mocht ik gelukkig weer naar huis :)! Toch hoeft er maar één ding niet goed te zijn en ik word opgenomen - en dan word hoogstwaarschijnlijk ook de bevalling ingeleid... Heel raar idee dat "het" iedere dag (of nou ja, iedere twee dagen) kan gebeuren... Ik hoopte heel erg vrijdag te redden, dan ben ik 34 weken, dat gaat me lukken, zoals het er nu uitziet!

Merk dat het nu ook wel echt zwaarder wordt en ergens kan ik me voorstellen dat mensen het zat worden. Toch, als het ineens allemaal zó dichtbij komt, is iedere dag dat ze blijven zitten, een dagje dichterbij gezonde kindjes... Wordt vervolgd, vrijdag weer een echo+ctg en maandag weer alle metingen. Als blijkt dat de kleinste niet voldoende is gegroeid, gaat "het" gebeuren... Pfjoei!

Verder wordt het voor mij (voor de lijst) een ziekenhuisbevalling ivm twins. Beiden liggen op dit moment met het hoofdje naar beneden! Wordt vervolgd...

Fijne dag allemaal en ik hoop voor een ieder die last heeft van de warmte dat het snel gaat regenen en minder warm wordt!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lycris, fijn dat het er op lijkt dat je kleintjes de 34 weken gaan halen. wel een gedoe zo vaak naar het ziekenhuis! succes vrijdag!

lique, vervelend dat de levensechte dromen bij jou in de ochtend zo'n verdrietig effect hebben!

chantico, wat apart dat de kraamhulp dat zelf moet betalen! heel erg raar! dat zijn toch kosten van het werk. fijn dat ik het weet, want wij wonen ook in betaald parkeren gebied! kan ik me vast voorbereiden. zo hoorde ik ook dat iemand de vraag kreeg of alleen een stagiaire ook ok was. eigenlijk niet, maar durf je dat meteen te zeggen...

11. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Licrys, wat spannend, zeg. We hopen dat je 2 kindjes nog even mogen blijven zitten. Nog even volhouden. Maar in het ziekenhuis zullen ze wel weten wat het beste is. Sterkte!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lycris, hopelijk blijven beebies nog in buik zitten, maar ze weten wel wat ze moeten doen ;) Succes as vrijdag!

13. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Passiepaart, vind het wel een goed idee om een kaartje te sturen naar rebecca. Misschien kan Moeder Ria hier het adres neer zetten?

Licrys, spannend allemaal zeg. Wel fijn dat je weer naar huis mocht. Ik vind het wel raar hoor. Wij zijn op de zelfde dag uitgerekend. Maar bij jou komen ze dus binnenkort al. Ach hoop toch echt het kleintje nog even binnen te houden!

Even een vraagje, heb sinds gisteravond last van een pijnlijke buik bij het bukken en als ik iets til ofzo. Net of het een soort spierpijn is, maar dan net anders. Kent iemand dit?

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    passie paart dat vindt ik nou een supper idee. dan kunnen we haar toch steunen.

15. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Stuitertjes
    - Queenbee: ruggetje onderin in buik ziekenhuis
    - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) -> ziekenhuis ;)
    - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit -> ziekenhuis
    - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden
    - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle.
    - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik -> ziekenhuis
    - joy72 :hoofdje en de voetjes boven in de buik
    - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit.-> BEVALLEN
    - mik25: stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas
    - Arri: Hoofdje bovenin. Voetjes nog alle kanten op. -> hoopt Thuis

10 mama's met stuitertjes ;)

Niet stuitertjes
    - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 Sterrekijkertje.
    - Binnabinna -> ziekenhuis
    - JennyS
    - Austin
    - Passiepaard -> Thuis
    - Mariel77 -> Ziekenhuis
    - Happy1980
    - Debby2007 (laatste controle 19/6)
    - Diana81 -> Thuis
    - Puck2008
    - Naat80
    - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) ziekenhuis
    - lique80 (overgewicht) ziekenhuis
    - lauwie
    - Nair -> Thuis
    - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) ziekenhuis
    - Linka76
    - Nadje78
    - Pruts27
    - Miranda
    - Delilah -> Thuis
    - Rebbel -> BEVALLEN IN KLINIEK
    - Jennifer70
    - Willielien -> Thuis
    - tammie26 -> Thuis
    - Bumba
    - Schatje1
    - Duha
    - Denicepino
    - Alieke -> thuis
    - Rachel1984 -> ziekenhuis
    - Maxi -> ziekenhuis
    - petrabr (geen stuitertje meer)
    - Babsie
    - Natas1
    - Marleen83 -> Thuis
    - Philly -> Kraamhotel
    - Lyrics (tweeling) -> Ziekenhuis

36 mama's met niet stuitertjes

16. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Gefeliciteerd cynthia man/vriend natuurlijk ook.
    tranen sprongen me in de ogen toen ik het las hehehe, weer een mama erbij en we liepen tegelijk op. Ik wordt hier ook steeds ongeduldiger, maar hoop wel dat mijn kleintje nog blijft zitten tot 38 weken.

Rebecca veel sterkte.

Austin zal voor jou wel moeilijk zijn dat sommige bevallen terwijl jij het qua tijd eerst aan de beurt bent... hou er aan vast dat je kindje komt wanneer zij wil en in ieder geval voldragen is en dat is toch beter. Ik hoop wel dat jij de volgende bent.

Verder is alles goed hier wordt gek van de warmte en mijn bekken maar ja, het is vol te houden...

Groetjes Maxi

P.S kon sinds gistermiddag ff 14 pagina's bijlezen... oke ook heel leuk nieuws.... maar jemig wat kunnen jullie kletsen.

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wat attent van jou! ik vind t een leuk idee!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Kaartje sturen, ben helemaal voor, maar wie achterhaald het adres. En als er ergens geld naar overgemaakt moet worden, dan hoor ik het wel.

Chantico, bedankt voor de knuffel. En wat de kraamverzorgster betreft, inderdaad even gemeente bellen. Hebben jullie ook geen ontheffingskaart voor visite?
    Lauwie, tja het is toch weer een moment van werkelijkheid, wakker worden. We zullen zien hoe lang het aanhoud.

WE hebben toch gebbq-ed en ook nog in de zon, later regen helaas, dus verhuisd naar het afdak! Was weer heerlijk. Nu uitbuiken op de bank.

19. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ philly goed dat jullie beepje goed ligt!

@ sjudith kop op meissie probeer afleiding te vinden, misschien iets maken ofzo? dat hielp bij mij erg goed en het resultaat is zowel leuk als uniek!

@ marije heb net nog een paar uurtjes geslapen, was ook echt nodig had wallen tot aan mijn neusgaten!

@ chantico dat is wel apart zeg! ik weet niet wat de normale gang van zaken is...

@ licrys veel sterkte meis! en de 34 weken ga je zeer zeker halen!

@ maxi ik gun iedereen natuurlijk een volledige zwangerschap zodat haar kindje gelijk mee naar huis kan maar inderdaad het maakt het er soms niet makkelijker op.
    alles goed met jou?

mijn schoonouders zijn zojuist aangekomen om nog een laatste kijkje naar het kamertje te nemen nu ze bijna komt.

fijne avond!

xxx

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Marleen: als je ijzer laag is, heb je meestal last van vermoeidheid/geen energie.

Over raketten: hebben jullie de reclame van Ola ook gehoor? In een raket zitten minder calorieen dan in een plak ontbijtkoek. Hier ook een vriezer vol waterijs.

Arme bouwvakker. De jongens hadden het erg zwaar vandaag. Heb ze maar gezegd dat ze de vriezer leeg mochten eten. Hebben ze gretig gebruik van gemaakt!

Deel Deze Pagina