Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

oh jah en vandaag 34 weken :D \:D/

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ schatje hierperdepiep :p

Lekker genieten!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binnabinna & queenbee, dankjulliewel!
    volgens vk gaat het prima en is de baby eerder groter dan gemiddeld. hoor het alleen zó vaak!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    lauwie ik ken het helemaal ik hoor het ook steeds. wagel nu ook een beetej. en dan zeggen mensen nou jij wagelt ook al vroeg je moet nog maandennn en dan zeg ik nee hoor nog 8 weken en dan zie je ze echt kijken o maar zo groot is je buikje niet. maar ja dan zeg ik je moet het er ook weer aftrainen hoor

meiden ik ga proberen te slapen met deze warmte ben echt benieuwt of dit lukt. :( voor de rest slaap zacht als het lukt

liefs sabrina

5. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi meid,

ik ben haar Buddy, dus heb de sms ook geplaatst, maar het is heel goed mogelijk dat er een spoedsectio word vericht binnen 24 uur er kunnen heel veel oorzaken zijn, denk aan Foetale nood of meconium houdend vruchtwater. ;)

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    binna binna, wat een leuke commode heb je, die heb ik ook voor mijn dochter gekocht. De andere is nu doorgeschoven naar de babykamer!

Verder stuur ik Klaas Vaak graag naar iedereen die het nodig heeft deze nacht! Dat jullie allemaal maar goed mogen slapen.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    lique80 tis echt een supper kast/comoden alle kleertjes en luiers en laketjes ligen er in hele maal top

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    zo, kan niet slapen. heb zon pijn onderin mijn buik... af en toe enorme steken alsof het kindje ergens op gaat staan of zo... (het lag maandag nog in stuit). Ik twijfel ook een beetje of het kindje inmiddels is gedraaid... zou wel erg leuk zijn natuurlijk en misschien heb ik daardoor wel wat meer pijn.
    tis hier inmiddels wel rustig hoor! slaap lekker allemaal!

9. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Pff wij gingen vananvond even bij mijn schoonouders langs die net terug zijn van een maand amerika.
    Dus zien bij een flat 4 politie auto's staan,Nou zegt me vriend dan moet er wel heel wat gebeurd zijn.
    Zien we ineens iemand liggen en ze gingen er net een laken overheen leggen,Was dus iemand van de flat gesprongen :confused:
    Zit de hele tijd door mijn hoofd te spoken :(

10. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    @Austin, het gaat redelijk hier hoor, ik wil niet klagen met de beeb gaat t goed en dat is het belangrijkste, mama heeft last van het bekken en het niet kunnen slapen... maar ja dat hoort er wel een beetje bij he en die warmte helpt ook niet.

@Tammie: Bah wat een naar iets ja dat blijft ook wel spoken, helemaal nu. Probeer het van je af te zetten meid, denk aan je baby, das een beeld dat kan niet genoeg spoken.

Slaap lekker iedereen, hopen dat jullie het beter doen als ik.... @Elle ik neem het voor vanacht wel van je over meid, slaap jij maar eens voor twee.

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ queenbee nou dat schiet lekker op meis!

@ lauwie kei mooie buik meis!

@ sjorsje thanks meis!

@ rebbel super nieuws geniet van je mannetje!

@ sjudith verslavend he!

@ kelly goed om te horen dat jullie beepje het zo goed doet!

@ schatje jippie meis geniet er van! gefeli met je 34 weken!

@ binna gefeli met je 32 weken meis!

@ arri hopelijk voel je je snel beter , welterusten!

@ tammie bah! ben maar blij dat je niet eerder langs bent gegaan!

@ maxi uiteindelijk zal het het allemaal waard zijn meis!

ik ben zo stom geweest! ik had last van constipatie en dacht ik rijd naar de supermarkt om van alles te kopen met pruimen erin...nou heb ik er zoveel van gegeten dan ik praktisch op het toilet woon....word vast weer een zwaar nachtje! en dan morgen langs mijn werk , bah!

welterusten dames hopelijk kan iedereen gewoon slapen dus maxi en elle jullie ook!

xxx

12. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    volgens mij is de tijd van slag bericht om 10:14 nou het is hier toch echt twaalf uur geweest.
    Inmiddels 0:37

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    en weer kan ik niet slapen...word hier zo langzamerhand helemaal geschift van!

14. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Zullen we samen naar het gekkenhuis gaan? AAAAAH :evil: word er ook moedeloos van. Half 3 en wakker en pijn in mijn rug.. couldn't be better :(
    Ik zal morgen wel helemaal af zijn want vandaag heb ik eigenlijk nergens rust genomen. Morgen moet ik nog een paar uurtjes werken (allen volgende week nog even...) maar belangrijker daarna ga ik op bezoek bij een vriendin. Hartstikke leuk maar ik moet dan autorijden en dat gaat niet goed meer. Die rug begeeft het helemaal in de auto. Ik kan er nu al tegenop zien.

@Austin (again)
    Girl, hoe gaat het eigenlijk met je oefenweeën en andere krampen?

@Sjorsje. Volgens mij wordt bij gebroken vliezen ook de richtlijn 'binnen 24 uur weeën gehanteerd". Indien geen weeën: actie en in ieder geval naar het ziekenhuis.

@ alle anderen. Ik hoop dat jullie lekker slapen en geen last hebben van het broeierige weer zoals het hier in Amsterdam is. Bleh

15. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Oeps :oops: dubbele post

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Elle what a shitty night! jij ook al wakker, ik weet gewoon niet meer wat ik er mee aan moet ben het wel zo onwijs beu!

klote dat je zo'n last hebt van je rug en inderdaad met autorijden is dat niet echt handig nee!

heb nog steeds last van krampen!

ga toch nog proberen wat te slapen anders word het helemaal niets meer met mij en heb ik straks helemaal geen energie voor de bevalling!

try to get some rest! sweet dreams!

xxx

17. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik hoop dat het jou gelukt is om nog even te slapen.... Mij niet :(

18. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Zo te zien was ik dus niet de enige die slapeloze nacht achter de rug heeft gehad.
    Eruit geweest om 10 x te plassen en dan niet kunnen slapen van de pijn in me onderbuik dan weer me draai niet kunnen vinden en met draaien zo,n pijn aan me schaambotje grrrrrrr .
    Heb ik het niet eens over de hitte gehad helemaal wallie word ik er van

Sterkte dames hopelijk kunnen jullie overdag nog wat uitrusten.
    Laaste schooldag voor de kids vandaag dus hoop dat ik morge wat uit kan slapen (blijft natuurlijk alleen maar bij hopen ) :(

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames, Austin balen dat je niet kon slapen.

Queen, toch wel fijn dat je moeder heeft geholpen, heerlijk is toch ;)

Ik weet het niet meer wat ik moet reageren, sorry meiden!

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    ESPRITTTTTTTTTTTTTTTTT waar ben je meis! Ik mis je hier!

Deel Deze Pagina