Goedemorgen meiden, @Austin jee meid daar wordt je echt niet vrolijk van,slaap je overdag wel? Enne succes op je werk,niet te lang ehh! @Elle,jij ook alweeer? Tis om gek van te worden idd! En dan ook nog met de auto weg,moet er niet aan denken,is het ver? @Joy,ook jij niet geslapen? Nou hopen dat je in de vakantie wel een beetje tot rust kan komne... @Linka,goedemorgen meis! Jij wel goed geslapen? @maxi,is het nog gelukt om in slaap te komen? @Tammie,pffff das idd schrikken zeg,dat beeld gaat niet zo snle weg maar probeer je toch maar op iets leuks te richten zoals jullie beeb! Nou hier dus ook bijna geen oog dicht gedaan,zat nog te twijfelen,zal ik ns kijken wie er wakker is maar was toch iets teveel moeite,hihi... Straks weer controle,eindelijk! Ben zeer benieuwd! xxx
Daisy, lekker hoor controle, succes meis! en of ik lekker heb kunnen slapen, ja op bed van Myrna! Ze is bij haar vader
Hier ging het slapen redelijk. Manlief had de airco een paar uurtjes van tevoren aangezet, dus het was lekker afgekoeld. Alleen rond twee uur 's nachts vonden enkele kwajongens het nodig om de containers om te trappen, dus stonden we beiden klaarwakker naast ons bed (dachten dat iemand onze bus aan het vernielen was). Tja en toen was de koelte van de airco alweer weg, dus vanaf twee uur iets minder geslapen. Gelukkig ben ik vanmiddag vrij en kan ik nog lekker even een tukkie doen.
Hey dames goedemorgen! Ik zie dat er een aantal meiden een slapeloze nacht achter de rug hebben wat vervelend! Hopelijk kunnen jullie het vandaag een beetje inhalen want je moet wel een beetje kunnen bijkomen natuurlijk! Gelukkig is het niet meer zo warm! Vandaag mijn laatste werdag kan het nog niet bevatten het is maar goed dat ik een banner onder mijn berichten heb die kan me eraan herinneren dat ik toch echt al zo ver ben Gaat verder alles goed met iedereen?
daisy veel plezier. hier ook zometeen apk bij vk. kijken of die kleine nog zo eigenwijs is. hihihihhi ik voel niets anders dus ik denk van wel. fijne dag meisjes
Goedemorgen meiden! Warm was het vannacht he, pfff.... Heb op zich nog wel redelijk geslapen, niet zo wakker geweest als jullie Austin en Elle. Hopelijk kunnen jullie nu wat slapen.... 35 WEKEN VANDAAG! Ga me snel douchen en aankleden, zo afspraak bij de gynaecoloog. Fijne dag allemaal! Liefs!
@ Elle thank god, ik heb nog 2 uurtjes kunnen slapen, sorry te horen dat jij zelfs die nog wakker hebt gelegen! @ joy jouw nacht klinkt ook plezierig! we moeten er wel wat voor over hebben hoor pfffff @ linka ja helaas begint het normaal te worden...alles goed met jou? heb jij een beetje kunnen slapen desondanks de hitte? airco aangezet of uitgelaten ook al werd je gek van de wind op je voeten? @ daisy toevallig heb ik gisteren nog een paar uurtjes bij kunnen slapen overdag maar over het algemeen is het gewoon knudde helaas! hoe ik me op dit moment voel ben ik in staat hun koppen af te bijten hahahaha! ben zo benieuwd naar je controle laat je me weten hoe het gegaan is meis? veel plezier! @ delilah lekker hoor meis laatste werkdag! geniet van je verlof! hier maar eens proberen om onder de levende te komen...ben echt een wrak! xxx
@Heey Buddy,jij ook veel plezier met je apk! Nou spannend,wie weet is ze gedraaid,we horen het strakkies wel ehh! @Puck,gefeliciteerd met je 35 weken \/ \/ Enne succes bij de gyn! @Austin,ik laat je zeker weten hoe het gegaan is! Doe jij rustig aan? Anders bel je gewoon af en zeg dat je je zo voelt,dat moeten ze wel begrijpen.. Nou ik ben ff douchen! Douchen jullie nu ook vaker? Ik kan nu goed 2/3x in de douche gaan staan voor het geval de bevalling begint,hihi,dan ben ik iig heerlijk fris en fruitig Laters!
duimen jullie mee? hihihihihihih ik ben bang van niet want ik voel nog precies hetzelfde. dus................... 1+1= nou ja krijg ik een xtra echo is ook leuk toch? positieve overal van inzien hihihihihihih
@daisy veel succes bij de gyn.Ja het zoveelste slapeloze nachtje weer. Nou hoop het ook in de vakantie maar acht de kans zeer laag hihii @Delilah maar het plakt nog steeds het weer.Veel plezier met je verlof. @Puck2008 gefeliciteerd met de 35 weekjes en succes bij de gyn. @Austin nou heel veel alleen naar benenden gaan deed me wat te zeer. Dus heb maar met mezelf liggen vechten in bed. Hopelijk kun jij nog rusten vandaag anders sterkte .
Over gebroken vliezen: in principe mag je daarbij gewoon thuisblijven vanaf 37 weken maar moet je bevalling dan wel binnen 24 uur beginnen. Als na 24 uur er nog geen actie is, moet je naar het ziekenhuis. Ook als je vliezen eerder zijn gebroken dan 37 weken. In het ziekenhuis controleren ze je extra, mn. op ontstekingen want dat is het gevaar bij doorlopen met gebroken vliezen. Maar zolang de controles nog goed zijn, doen ze in het ziekenhuis nog niets. De spoedkeizersnee van CynthiaB kan dan ook niet alleen aan het breken van haar vliezen hebben gelegen. Daar is een andere reden voor geweest. Mijn god, wat is het hier nog benauwd zeg! Afgelopen nacht wel flink onweer en vooral regen gehad maar ik zweet helemaal weg vanachter mn pc. Bah.
Austin, Myrna is bij haar vader en ik heb op haar bed geslapen, ging prima! Hij was onrustig en wilde perse goed slapen voor zijn werk (begrijp ik het wel vrachtwagenchauffeur niet makkelijke beroep) en ik was onrustig en hij had airco aan en wilde perse hele nacht aanhouden terwijl ik niet wilde, gewoon eerste avond uurtjes aan en voordat wij gaan slapen uitdoen, maar dat heeft hij niet gedaan, dat hadden wij beloofd, dus dan maar op bed van Myrna en werd ik rustig en ging lekker slapen!
@ Puck, gefeliciteeeeeeeerd! weer een weekje om Succes vandaag! @ Mik, natuurlijk duim ik met je mee! Je weet maar nooit misschien is hijzij toch iets minder eigenwijs meid en anders idd positief dat je weer een echo hebt! Ik moet vanmiddag naar de vk voor het bevallingspraatje en wil eigenlijk ook wel graag een echo @ Joy, ja dat is waar, na zo'n onweersbui is het altijd erg benauwd he... Maar ja, ik vind het beter als in de volle zon! Mijn lieve man heeft gister mijn voetjes lekker ingesmeerd en gemasseerd ehennnnnnnnn; ik paste vanmorgen weer in schoenen waar je als zwangere al blij van kan worden he
hier ook zo een! ik douche minstens twee keer per dag. komt ook omdat ik het zo verschrikkelijk heet heb de hele dag. tegen niemand vertelle hoor maar ben het ondertussen wel zat aan het worden dat zwanger zijn. heb het zoooooo warm en vochtvoeten die zeer doen. bah bah bah. en die buik zit ook wel erg in de weg. het is dat ik zo geniet van die schoppen etc maar voor de rest zou ik mijn kadootje nu wel willen hebben. hihihihihihih
Ik wou dat ik tijd had om zovaak te douchen komt wel straks als ik verlof heb, dan ga ik mezelf ook eens flink onder handen nemen knip en scheerbeurtje hier en daar
hey goedemorgen meiden.. heb niet alles gelezen ben super moe geen oog dicht gehad hele dag gister en vannacht harde buiken gehad met afentoe hier en daar een ongesteld gevoel wat ook weer weg trekt. Had ik gisteravond de VK gebelt zeg hij dat ik gewoon moet proberen te slapen en morgen als het nog zo is dus vandaag kijken of het pijnlijke harde buiken zijn.... nou lijkt wel alsof me buik beurs is. Hebvannacht ook met opstaan kramp in me kuit gehad die niet weg ging die schoot er steeds in. Nou lijkt wel of die spier eruit geschoten is ofzo... en het blijft zo vies benauwd hier komt geen einde aan moet nog vanmiddag naar de fysio maar ik heb geen idee hoe ik daar gaat komen ..... sorry voor dit bericht..
Hahahhaa ik zie ook niks meer daarom ga ik er nu maar eens een dag voor uittrekken en er rustig voor zitten Mijn man zei al als het niet lukt doe ik het wel maar dat vind ik toch een onprettig idee