Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Het is bijna lullig om te zeggen, maar ik heb heerlijk geslapen vannacht, wordt pas net wakker en moet nu wel even mijn ledematen in beweging brengen want die zijn wat opgezwollen.
    Echt vreselijk voor diegene die wakker liggen :cry:
    Ook ik krijg vandaag het bevallingspraatje bij de verloskundige, ben benieuwd.

@ esprit, fijn dat je er weer bent
    @ iedereen die zijn ver "week" dag heeft, Van Harte
    succes bij alle controles

2. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik mag om 10 over 12 nog even bij de vk komen. Ik had gisteren gebeld omdat ik steeds steken en krampen onderin m'n buik kreeg. En ik had net als denice het gevoel ofdat heel m'n buik beurs was. Ben gelijk ook benieuwd ofdat ons meisje nog in een stuit ligt? draaien doet ze genoeg, nu alleen nog de goede kant op!

Groetjes,

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petrab, ik heb ook best lekker geslapen maar ik weet ook hoe het is om wakker te liggen helaas... Hopelijk krijgen we allemaal wel onze rust, succes bij de vk vandaag!

@ bemy, ik ben benieuwd of ze goed ligt nu! Veel plezier en succes straks!

4. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hey bemy

gezellig is dat he dat gevoel ? volgens mij kan ik ieder moment ontploffen zal geen prettig gezicht zijn.... * phffff * straks nog maar eens VK bellen ..... had net al geprobeert maar krijg voicemail moet je naam en telefoon in spreken bellen hun je terug ..... maar ja bel liever zelf nog wel tig keer...

5. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Verlof!
    Wat is dat genieten zeg!
    Heb me nog geen minuut verveeld.
    Zat wel even een dag zonder internet, maar ben er weer!

Mn man heeft toen hij naar bed kwam gisteren met de kleine gespeeld zei ie. Ze reageerde heel erg op zn hand, en ging er steeds tegen aan schoppen en duwen, en werd helemaal stil als hij over mn buik aaide. Hij kon alleen niet geloven dat ik er niks van gemerkt heb, omdat ze zo enorm te keer ging. Nou echt hoor, ik was in dromenland!

Werd wel halverwege de nacht wakker en mn buik voelde weer zo vol en gespannen. Poeh... Stel dat je de 40 wk voorbij gaat, dat KAN logischerwijs toch helemaal niet denk je dan. Dan ontplof je hoor...

Succes bij de vk en gyn meiden!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Debbie, dat heeft mijn man ook vaak :D dan hoor ik 'smorgens hele verhalen en ik heb er niks van mee gekregen, lekker toch!

Ik krijg op het moment weer een heerlijke massage van beebje :D druktemakertje...

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

En nu de hik er achter aan :D

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    hier kopstoten :( in mijn arme ribjes

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

plannen zijn hier gewijzigd ik ga vandaag om 15.00 uur naar de kapper!

Dus ben benieuwd! ik laat mezelf even lekker verwennen! :D hebben we verdient!

Voor de rest vannacht ook een paar keer wakker door die warmte! :(

Groetjes

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Passiepaard: ik geloof wel dat die olie werkt. Ik heb het mn vorige zwangerschap 2 keer geprobeerd. Vond het helemaal niets en ben dus weer gestopt. Heb toen wel trouw framboosbladthee gedronken. Dat ga ik nu vanaf week 37 weer doen. Ik begin daar nu iets later mee omdat ik al zo vroeg weeen heb gehad.

@Austin: hier ook geen bevallingspraatje hoor. Op mn afsprakenkaart staat precies wanneer ik moet bellen. Komt echt wel goed. Als je zelf wensen/eisen heb, zou ik die wel met ze bespreken.

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik wil trouwens ook nog een gipsbuik maken maar weet niet precies wanneer ik het moet doen haha.. welke week enz..

Groetjes

12. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik heb wel goed geslapen vannacht. Inmiddels is het hier lekker afgekoeld, dus ik kan er weer fris tegenaan.

@Austin & Elle: kunnen jullie in overleg met de vk niet iets krijgen om in ieder geval een nachtje goed te slapen? Bij mijn vorige zwangerschap sliep ik ook zo slecht (rond 39 weken) en toen heb ik een pilletje gekregen om te slapen (in alle eerlijkheid moet ik zeggen dat die toen ook niet hielp) Toen ik daarna nog niet kon slapen heb ik in het ziekenhuis een spuit gekregen om te slapen. Toeval wil dat de nacht de bevalling op gang is gekomen, dus had ik nog niet geslapen. Maar hou even in de gaten dat het heel vervelend is om zo vermoeid ene bevalling in te gaan. Ik was al uitgeput voor het was begonnen (sorry lang verhaal...)

@Mik: ik ben benieuwd hoe die kleine meid van jullie nu ligt!

@Puck: Buddy al 35 weken, het begint al lekker op te schieten voor je! Wanneer wordt er een datum geprikt?

@Daisy: ik douche ook meerdere keren op een dag als ik de kans krijg. Vooral met dat warme/benauwde weer zweet ik me een ongeluk (op van die rare plekken zoals onder m'n borsten...) Ach ja het hoort er allemaal bij....

@linka: ha ha dat scheren gaat hier ook op het gevoel. Maar ik heb het even gecheckt en het zag er best netjes uit, al zeg ik het zelf.

@passiepaard: ik heb bij mijn vorige zwangerschap een poging gedaan met de perineumolie, maar ik vond het niet echt prettig om te doen. Ben er maar mee opgehouden. Geen idee dus of het helpt.

@esprit/Vera: fijn dat je er weer bent meid, je werd wel gemist hier. Leuk die gipsen buik.

@lique: jij had het over die dromen, dat heb ik ook een tijd gehad. dan kwam ik m'n vader tegen of zat achterop de fiets bij hem. En dan helemaal in de war wakker worden. Nu hoop ik soms dat ik weer over 'm droom, want dan heb ik 'm toch weer even bij me.

@sjudith: doe je wel rustig aan meid. Ze moet nog even blijven zitten hoor.

@bemy: ben benieuwd, het klinkt als indalingspijn, en nu maar hopen dat ze inmiddels goed is gaan liggen!

Bij de echo vertelde ze me gister dat de kleine wel klein is voor de termijn Maar of ze te klein is dat wist ze niet, omdat ze de eerder metingen niet gezien heeft (ik was in een ander ziekenhuis) In eerste instantie dacht ze dat het hoofdje groot was, maar ze dacht dat ik 34 weken was hihi. Gelukkig, ik kreeg het al benauwd, ik heb nog een knip-trauma van de vorige bevalling. Ik zal het maandag wel horen hoe of wat.

Verder had ik gister nog wat leuke kleertjes binnen gehad, zo schattig. Een grijs shirtje waar opstaat " zusje" en een roze broekje erbij. Van imps&elfs, ik ben gek op dat merk (mijn bankrekening is er minder gek op ha ha ha) Dat wordt denk ik haar eerste pakje na de geboorte.

Nou dat was het wel met de mededelingen voor vandaag.
    Vanmiddag is zoonlief bij de opvang, dus ik waag me even de stad in, het is nu zo lekker koel, ik grijp m'n kans.

Fijne dag allemaal

liefs

Philly

p.s. nog 29 dagen klinkt wel erg dichtbij ineens....

13. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Goede morgen meiden,

Slapen is nu een ramp ben er vanacht wel 8 keer uitgeweest om te plassen..en harde buiken... :(

Ik lees hier dat er veel meiden zijn met veel harde buiken, en pijn in de onderbuik etc..
    Ik heb er ook heel veel last van, aan harde buiken ben ik nu wel gewend, maar heb ook veel steken en van die menstruatie achtige pijnen, wat komt en gaat.
    Alleen ben ik er mischien wel laks in, doe er verder niets mee, omdat ik denk ach de baby beweegt dus het is wel goed, dus het hoort er wel bij.... :(

even een update:

Ik had CynthiaB gsmsd ook met de vraag, waarom het een spoedkeizersnee was, en hoe met de kleine Leila ging.
    Kreeg de volgende sms:

De SPOEDkeizersnee was omdat de navelstreng eruit kwam....
    Met Leila gaat het goed,ze heeft alleen nog niet genoeg energie om alle voedingen zelf te drinken, vandaar dat ze nog een sonde heeft....

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Philly, klinkt in me oren dat pakje wel mooi is, maar heb je link voor me, ben wel nieuwsgierig ;)

15. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    goedemorgen meiden,
    Hier nog een die erg slecht geslapen heeft. gelukkig vrije dag vandaag dus kan lekker rustig aan doen....

en 32 weken vandaag! het is hier alweer zo warm en benauwd, dacht dat het zou regenen en wat minder warm zou zijn....

iedereen een fijne dag!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Philly...ja ik ga ook maar niet...ik ben al moe als ik 1 seconde gelopen heb :(
    Ga morgen samen met mijn mannetje, is wat veiliger!

@ angel, wens haar sterkte voor ons! En op zich gaat het dus niet slecht, gelukkig!

17. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    WAT!?
    Heb ik nou met 1 dag afwezigheid Cynthias bevalling gemist!? Lees dat het goed gaat met haar en dr dochtertje? LEUK!

En Rebbel, er staat iets over bevallen in de lijst...
    kan het niet vinden bij terugbladeren...

18. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
  19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal,

ik heb lekker geslapen vannacht, alleen dat werd weer abrupt verstoord door een hongerige Lianna om half acht. Op zich niet vroeg, maar wel als je nog moe bent. Maar daarna heerlijk terug naar bed om vervolgens om negen uur weer wakker gekrijst te worden.
    Leuk zo'n kleintje, maar moeders kan op het moment niet veel hebben. Na 'n uur krijsen ligt het nu lekker te spelen in de box.

Groetjes Joyce

20. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Meis je hebt idd wat gemist ja..... ;)

Deel Deze Pagina