Hoe voel je verder meis? Heb je ook zo een gevoel alsof de baby elke momnet eruit kan komen tijdens het lopen etc..? Vreselijk eng gevoel vind ik dat bah...
Zo heerlijk gedouched en over dat scheren,pfff wat een ellende! Ik doe ook maar iets hioor,en mn benen kan ik niet scheren want daar zitten kreukels in van al het vocht dus scheer ik alles kapot @Esprit,wat fijn dat je er weer bent meis! We hebben je gemist! Wat een buik heb je zeg,woow!Heel mooi! @Schatje,veel plezier bij de kapper! Enne die gipsbuik kan je al gerust doen hoor De mijne is van 5 wken geleden... @Philly,ik zla zo ook ns gaan kijken op die site!Thanks! Ik ben benieuwd wat ze Maandag te vertellen hebben dan. Enne veel plezier in de stad! @Bemy,laat je ff iets weten als je terug bent? @MyAngel,dank je voor het sms'n naar Cynthia,heel fijn om te horen dat het met Leila goed gaat! @Kelly,gefeliciteerd met je 32 wken! \/ \/ Wat is dat eigenlijk die perineumolie?En waarvoor dient het? Manlief heeft net voor me gestofzuigd,zo fijn! Hij is vandaag vrij omdat hij weer een keer mee wilde naar de gyn,wat een schatje heh! Misschien wel de laatste keer,wie weet.... Vandaag 1jaar geleden dat we definitief afscheid moesten nemen van ons meissie,ik dacht dat vandaag wel mee zou vallen maar toch ben ik best verdrietig..Alhoewel de crematie erg mooi en waardig is geweest en we er een heel goed gevoel over hebben is het toch best heavy.. Moest het ff kwijt.....
Ach lieverd, dat zal inderdaad niet meevallen. Nu er een jaar voorbij is heb je alle eerste keren gehad. Het blijven gewoon vervelende dagen. Wel fijn dat je man vrij is, dan ben je tenminste niet alleen. Jullie begrijpen elkaar toch het beste omdat je hetzelfde hebt meegemaakt. Dikke knuffel voor jullie!
@ Daisy, weet niet wat ik zeggen moet... Woorden schieten toch altijd te kort maar ik vind het goed dat je je gevoel uit en kan alleen maar zeggen sterkte vandaag!
Daisy: Sterkte voor vandaag, natuurlijk denk je aan haar. Ook al was het allemaal mooi en waardig, het was ook afscheid van jullie mooie meisje dat nu in jullie hart is. Over dat dromen over overledenen, ik heb ergens gelezen dat dat betekend dat je een tijdperk aan het afsluiten bent en een nieuw aan het inluiden. In dit geval zou dat natuurlijk kloppen. Wel heel sterkte want het doet wel zeer als je dierbaren levensecht weer aanwezig zijn,...
Daisy, heel begrijpelijk dat het heftig is. Geef jezelf maar lekker de ruimte om alles te voelen wat naar boven komt! Even een aanvulling: als je kindje in stuit ligt of nog niet goed is ingedaald, moet je na het breken van je vliezen wel meteen gaan liggen, geloof ik! Als het hoofdje niet als een mooie 'stop' voor de uitgang ligt kan de navelstreng er uit zakken en een bevalling onmogelijk maken of gevaar voor je kindje opleveren. Zie nu dat dat ook de reden is voor Cynthia's spoedkeizersnee, dus goed opletten! Nou, mijn nachten worden ook steeds wakkerder Vannacht denk ik zon drie uur wakker gelegen. Hoop dat het koeler wordt en ik dan weer beter slaap, want misschien komt het toch door de warmte. Ik wil ook gaan beginnen met die olie. Frambozenbladthee wilde ik kopen, maar hadden ze niet bij de biologische super Waar hebben jullie het gekocht? Meiden met harde buiken: jullie hebben het toch over harde buiken die pijn doen, of niet? Mijn buik wordt ook af en toe hard, maar dat voelt niet pijnlijk. Als ik mn handen niet toevallig op mn buik zou hebben gelegd, zou ik het misschien niet eens opgemerkt hebben. Zijn dat toch al de harde buiken waar je voor op moet letten dat je er niet te veel op één dag van hebt?
Jee meis heel veel sterkte vandaag zal niet mee vallen om daar aan terug te denken he . Dikke knuffel van mij
Hier staat alles goed op spanning en ik heb nog maar 1x echt een harde buik gehad (geloof ik). Heb ook het gevoel dat ik soms een harde buik heb (vooral met langdurig bukken), maar dat is zeker niet pijnlijk en ook zo weer over. Ik heb zoiets van zolang de beeb goed beweegt en het zo weer over is is er niets aan de hand.
hey meisjes volgens de vk ligt die kleine wel goed maar ze wil het zeker weten dus ik krijg dinsdag nog een echo. vind kim helemaal niet erg hihihhiihihihihiihihihihi bevallingsverhaaltje gehad. over wanneer ik moet bellen etc. en nu maar duimen dat die kleine toch wel goed ligt. want de vorige keer wist ze het ook niet zeker. ik ga ff lekker naar het winkelcentrum esprit vera meissie mooie foto's hoor., die kerel had je wel lekker onder gekliedert hihhiihiihiihihihih blij dat je er weer bent
@ Angel... Ik voel me klote.... Ik ben helemaal gaar...en die ukkepuk schopt zo hard in mijn blaas en daar beneden..heb idee dat alles los zit Jij voelt je ook niet helemaal jofel? KUS
Lieve Daisy1975, sterkte deze dag. En de komende tijd want ik kan me goed voorstellen dat na deze moeilijke week (eigenlijk jaar), en de laatste loodjes van je (tweeling) zwangerschap, je energielevel zeer laag is. Enige lichtpuntje: het duurt niet zo lang meer voor je beide meiden in je armen hebt. Nogmaals sterkte. Groetjes van Kiki
hemel wat was het warm vandaag, heb gelukkig wel kunnen slapen. heb een idiote nachtmerrie gehad. was wat minder. inmiddels word het hier nu helemaal grijs buiten. en heel langzaam komt er iets koelere lucht naar binnen. ik had al een paar keer gevraagd of iemand mij op de lijst niet stuit wou zetten, en thuisbevalling. maar zag dat het nog niet gebeurd is stomme ik , ik had een telefoon besteld en ging er van uit dat die vandaag geleverd werd tussen 11 en 15.00. zie ik nu op het formulier dat dat volgende week pas is. lekker slim
@ Esprit: heerlijk dat je weer internet hebt! Je voelt je dan zo onthand vind je niet? Wat ontzettend leuk die gipsbuik. Is dat lastig om te doen en moet je daarvoor lang zitten? Succes met poetsen! @ Kelly: gefeliciteerd met je 32 weken! Het is hier ook nog best warm jammer genoeg. Wel is het hartstikke bewolkt... @ Sjudith: ik ga ook net meer alleen naar de winkels hoor. Morgen gaat mijn man weer boodschappen doen en dan hobbel ik lekker mee achter het boodschappenkarretje. Dat is gewoon een uitje voor me, suf he? @ Debbie: lekker genieten van je verlof. Wat lief dat je man met de kleine gespeeld heeft. Mijn man had het laatst ook dat hij nog wakker was en mijn buik zag bewegen. Hij heeft dat toen ook even gedaan en snapte niet dat ik doorsliep hahaha... @ Philly, buddy: wat een lieve kleertjes! Ik heb de site bij favorieten gezet. Veel plezier met shoppen! @ Sjorsje: jammer dat Lianna zo vroeg wakker was, maar gelukkig heb je nog even verder kunnen slapen. Hopelijk is ze de rest van de dag rustig en vrolijk en kun jij lekker bijkomen. @ Daisy: veel sterkte vandaag meis! Kan me voorstellen dat je op zo'n dag als vandaag verdrietig bent. Geef er ook maar lekker aan over, het is niet niks. *dikke knuffel* Wij zijn net terug van de gynaecoloog. Het zag er allemaal goed uit. Bloeddruk mooi laag, echo goed, baby liet zich gewillig meten, etc. Hij is nu geschat op 3034 gram, groot genoeg dus. De 14e moeten we weer terug komen en dan gaan ze daarna kijken of ik inleidbaar ben, dan zit ik op 37 weken ongeveer. Spannend, spannend, spannend! Liefs!
@ Kim, fijn dat het eruit ziet dat je beebje goed ligt! En een echo is nooit vervelend! Ik wil ooooooook een echo
Nog een kwartiertje en dan lekker naar huis! Zie dat het zonnetje niet meer schijnt, dus lekker een beetje klungelen in huis! Heb dinsdag de boekenkast bij mijn schoonzus geplunderd (fijn toch van die mensen die alle DVD's en boeken kopen ), dus kan weer even voort. Werk ze voor diegenen die nog moeten werken en anders allemaal een prettige en hopelijk rustige dag! Lees vanavond wel weer even bij.
zeker lekker pruts philly het was nog erger als ik vanmiddag boos erover opgebeld had kim ben benieuwd naar hoe het kindje ligt. met onze echo was nog maar weinig te zien van een kindje. het is nu zo groot spannend hoor puck en fijn dat alles goed was. ik had gister avond krampen onderin. harde buiken ook met bukken.
Chantico, ik heb het bij zo'n gezondheidswinkel gekocht, ik weet niet precies hoe je zoiets noemt... Waar ze ook van die vitamines, kruiden e.d. verkopen. Sorry voor de beetje wazige uitleg Daisy, veel sterkte vandaag en een dikke knuffel.