Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik ziekenhuis - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) -> ziekenhuis - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit -> ziekenhuis - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik -> ziekenhuis - joy72 :hoofdje en de voetjes boven in de buik - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit.-> BEVALLEN - mik25: stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Arri: Hoofdje bovenin. Voetjes nog alle kanten op. -> hoopt Thuis Niet stuitertjes - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 Sterrekijkertje. - Binnabinna -> ziekenhuis - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 -> Ziekenhuis - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 -> Thuis - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) ziekenhuis - lique80 (overgewicht) ziekenhuis - lauwie - Nair -> Thuis - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) ziekenhuis - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah -> Thuis - Rebbel -> BEVALLEN IN KLINIEK - Jennifer70 - Willielien -> Thuis - tammie26 -> Thuis - Bumba - Schatje1 - Duha - Denicepino - Alieke -> thuis - Rachel1984 -> ziekenhuis - Maxi -> ziekenhuis - petrabr (geen stuitertje meer) - Babsie - Natas1 - Marleen83 -> Thuis - Philly -> Kraamhotel - Noura -> Thuis
Noura, ik heb je erbij gezet, sorry, waarschijnlijk had ik erover gelezen... Ik hoop dat ik de juiste lijst heb genomen want hij stond al redelijk ver weg. Willen er nog meiden bij of is er een tuimeling van jullie beebje geweest PB me dan, dan vergeet ik het niet. groetjes Knuffel ontvangen
Ik zit er helemaal doorheen, kan alleen nog maar huilen. Heb net een afspraak gemaakt met de huisarts voor telefonisch consult morgen en vanmiddag een spoedafspraak met de fysio voor mijn rug. Ik heb nu al 2,5 week niet meer geslapen dan zo'n 4 uur per nacht en dan onderbroken (tussen 3 en 5 slaap ik zowiezo niet). Ook overdag slapen gaat nauwelijks ivm de rug. Ik weet nu echt niet meer hoe ik moet zitten of liggen. Dit ga ik nooit volhouden tot 40 weken... Ik ben nu al helemaal af, laat staan als ik er ook nog een kind uit moet persen. Ik ben ook bang dat ik hier somber van wordt... heb een aantal jaren geleden een depressie gehad en dat wil ik kost wat kost vermijden. Beetje ego bericht maar ik ben het zo ZAT. Nee, niet het zwanger zijn (al is dat natuurlijk wel de oorzaak van alles) maar ik wil gewoon kunnen slapen (al is het met plasonderbrekingen). Lieve Daisy, Ik kan me goed voorstellen dat ook vandaag een bijzondere dag is. Ik wens jullie veel sterkte en mooie herinneringen! Alle anderen: fijne dag!
@Daisy: sterkte meid. Toch een moeilijke dag weer. @Chantico: jouw aanvulling over gebroken vliezen klopt helemaal! Framboosbladthee koop ik bij de reformwinkel. Harde buiken waar je geen last van hebt, kunnen geen kwaad. Als je ze echt pijnlijk voelt en het zijn er veel of met regelmaat hoef je pas aan de bel te trekken. Alle andere harde buiken zijn gewoon een gezonde fitnessoefening voor je baarmoeder.
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik ziekenhuis - Aykietje: Hoofdje en beentjes boven in buik, poepje beneden (controle 25/6) -> ziekenhuis - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit -> ziekenhuis - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik -> ziekenhuis - joy72 :hoofdje en de voetjes boven in de buik ziekenhuis - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit.-> BEVALLEN - mik25: stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Arri: Hoofdje bovenin. Voetjes nog alle kanten op. -> hoopt Thuis Niet stuitertjes - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 Sterrekijkertje. - Binnabinna -> ziekenhuis - JennyS - Austin - Passiepaard - Mariel77 -> Ziekenhuis - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 -> Thuis - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) ziekenhuis - lique80 (overgewicht) ziekenhuis - lauwie - Nair -> Thuis - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) ziekenhuis - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah -> Thuis - Rebbel -> BEVALLEN IN KLINIEK - Jennifer70 - Willielien -> Thuis - tammie26 -> Thuis - Bumba - Schatje1 - Duha - Denicepino - Alieke -> thuis - Rachel1984 -> ziekenhuis - Maxi -> ziekenhuis - petrabr (geen stuitertje meer) - Babsie - Natas1 - Marleen83 -> Thuis - Philly -> Kraamhotel - Noura -> Thuis
Daisy: veel sterkte vandaag. Verder weinig onthouden. Kom net van de VK vandaan en mijn buik is helemaal niet gegroeid de afgelopen 3 weken. Dus nu mag ik maandag voor een groeiecho. Ben wel heel erg benieuwd. Verder was wel alles goed, bloeddruk, HB was zelfs zeer goed. 8.4 geloof ik. En mijn bloedsuikers waren ook super. 4.1 nuchter en 4.4 niet nuchter. Ga zo mijn mannetje maar even bellen. Zal misschien wel schikken.
elleny jemig wat heb jij het zwaar, ook voor jou een knuffel, en hoop dat de klachten wat verminderen bij pijnlijke harde buiken, waar echt regelmaat in zit moet je bellen. vooweeen en indalingsweeen kunnen ook pijnlijk zijn, maar nemen vaak na verloop van tijd wel weer af. heroes? dat is een serie toch, of niet? ik ga zo lekker wat brood klaar maken, en dan op de bank met mijn serie.
Daisy, sterkte met je bijzondere dag, dik knuff! Philly, dank je voor je link, die zijn idd heel mooi en lekker stoer ja! In roze zal heel mooi zijn ! Met grijs ook, ik heb ook stoere truitje van H&M in grijs en roze steepjes, zie al voor me! Lekker met kleine roze pumaatje, hahaha!
Meiden, ik ga alvast afscheid nemen... Mijn laatste half uurtje op mijn werk is ingegaan en ik sluit de boel zo af en dan ga ik richting vk. Spreek jullie vd week weer! Iedereen rustig aan blijven doen!
Denice had elke 5 minuten een harde buik, of zelfs vaker 14 x in een uur! En die vk zei alleen maar je moet rusten! Mijne staat direct voor mijn neus!
elleNY, wat fijn dat je actie hebt ondernomen, ik heb je de afgelopen weken elke keer een optimistische meid gevonden ondanks dat je het reuze zwaar hebt, maar zo de bevalling in red je niet. Ik hoop dat de arts en/of fysio wat voor je kunnen betekenen. Dat je even helemaal stuk zit vind ik niet meer dan logisch slaapgebrek is echt een ramp, daar zou niemand gezelliger van worden. Las maar lekker een dikke vette huildag in want dat mag best
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik ziekenhuis - Aykietje: KS op 31/7 -> ziekenhuis - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit -> ziekenhuis - Daisy1975: Twee stuitertjes met de poep naar beneden - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik -> ziekenhuis - joy72 :hoofdje en de voetjes boven in de buik ziekenhuis - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit.-> BEVALLEN - mik25: stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Arri: Hoofdje bovenin. Voetjes nog alle kanten op. -> hoopt Thuis Niet stuitertjes - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 Sterrekijkertje. - Binnabinna -> ziekenhuis - JennyS - Austin - Passiepaard -> Thuis - Mariel77 -> Ziekenhuis - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 -> Thuis - Puck2008 - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) ziekenhuis - lique80 (overgewicht) -> ziekenhuis - lauwie - Nair -> Thuis - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) -> ziekenhuis - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah -> Thuis - Rebbel -> BEVALLEN IN KLINIEK - Jennifer70 - Willielien -> Thuis - tammie26 -> Thuis - Bumba - Schatje1 - Duha - Denicepino - Alieke -> thuis - Rachel1984 -> ziekenhuis - Maxi -> ziekenhuis - petrabr (geen stuitertje meer) - Babsie - Natas1 - Marleen83 -> Thuis - Philly -> Kraamhotel - Noura -> Thuis - Lyrics (tweeling) -> ziekenhuis - Bemy -> ziekenhuis
Oh Elleny kon ik je maar wat van mij geven, en ik maar slapen als een roos. Als het kon zou ik het doen hoor! Dikke knuf van mij,... PS/ Passiepaard wil ook thuis bevallen,....
@ Daisy: Meis heel veel sterkte vandaag.. We leven met je mee! @Sjudtih: volgens mij hebben wij de zelfde klachten, je word er zoooo vreselijk moe van, en laat de moed gewoon vallen, en morgen weer die klote Bajes dag, zit er nu echt tegen op, omdat ik zo bang ben voor die bloeddruk daling,en dat het infuus weer raar gaat doen... volgende week word de keizersnee datum bekend, ben wel benieuwd of ik het vol kan houden tot week 38...als het zo doorgaat ben ik bang van niet...... Ben vandaag 34 weken.
Ik heb volgende week een gesprek met de gyneacoloog. Want pukkie is nog niet gedraaid! Dus ik hoop nu zelfs op een ks in week 38. Ben het zooooooooooooo zat! En dan kan ik wat doen