Hallo, ik ben er weer, maar zie tot mijn schrik dat jullie ondertussen 45 pagina's vol gekletst hebben. Heb dus wel even nodig om alles terug te lezen. Hier gaat alles prima! We hebben een supertrouwdag gehad . Iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Dinsdagochtend moesten we eerst nog op controle bij de VK en zij vertelde dat het voor 98% zeker is dat ons kindje goed ligt. Voor de zekerheid hebben we morgenvroeg om 9u een liggingsecho. De reden dat ik me vaak zo beroerd voel is dat ons mannetje "salsa-billetjes" heeft. Cynthia van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Nu ga ik snel weer verder met lezen..... Groetjes Silvia
meisjes lief zijn voor elkaar. het viel mij ook op dat sommige meiden nou eenmaal meer klagen. kijk tuurlijk dit kadootje krijgen we niet voor niets en we zullen wat pijntjes etc ervoor over moeten hebben. laten we het wel gezellig houden als iemand klaagt en je bent het zat lees er gewoon overheen!
Zal ik even mijn functie als politie-inspecteur even misbruiken Ik ben nog niet officieel in zwangerschapsverlof hé hahahahaha
Nee meid, ik had iets geciteerd wat monique schreef, maar had ook haar tekst bij genomen... Als je terug kijkt, heb ik het weer gecorrigeerd!
Nou dat is nog niet eens een slecht idee.. hahahahahahahah, moest wel even lachten hoe je dat kort maar krachtig schreef! STOP!
Lieve Daisy, Weet dat ik aan je denk en je vanuit hier een enorme dikke knuffel stuur! Wederom word je weer geconfronteerd met het feit dat je jullie meissie moet missen...ookal krijg je straks 2 supermeiden, dat maakt het verlies natuurlijk niet minder! Heel veel liefs
oh jemig wat kwam hier dan even voorbij razen, hopelijk klaart de lucht, want ik vind dat iedereen zijn zegje mag doen, en wie wil klagen die moet dat gewoon kunnen doen. haha hebben we de eerste zwangere man in ons forum, grappigh het is hier ineens koud geworden, wel lekker want nu word het weer lekker om binnen te zitten. ik fiets zo denk ik maar evennaar de bibliotheek, even wat leesvoer halen. en dan bedenken wat te eten, ik heb geen idee
Ik heb nog niet alles bijgelezen dus voor hetzelfde geld val ik in herhaling maar ik kan me van jou nog flink wat posts met geklaag herinneren hoor. Jij hebt je portie geklaag hier meer dan gedaan. Nu is het even de beurt aan andere dames.