Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Super allemaal joh! AHihi! Slapen doe ik al laatste tijd ook slecht en twee keer in nacht naar de wc! Maar gaat wel weer over en ik moet mijn dochtertje ook zelfs naar school brengen en paar uurtjes werken :rolleyes: en dan heb ik even tijd voor mezelf! Huishouding is nu even niks voor mij :)

Ik ben blij dat zwanger ben, haha!

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    :eek: :confused: Er staan al meer dan 60 dames op de lijst :D:D:D.. zo zo dat gaat snel.

@Pendrag, zo heb ik mijn afspraak bewust pas in januari. Maar goed zo heeft een ieder zijn redenen om het wel of niet eerder te doen. Ik snap ook eigenlijk niet waarom dit bij de vk en gynacologen zo verschilt. :(

Iedereen slaap lekker alvast. Heb vandaag geen tijd gehad om bij te lezen. Vanavond met me lief naar de film geweest met dank aan mijn zwager die als oppas fungeerde :D:D Was lang geleden. :D

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    iedereen voelt dat anders denk ik! ;)
    voor mij voegt het heel veel toe na mijn miskraam, we zagen nu met 6 weken een kloppend hartje! wat veel onzekerheid weg neemt!

@visjes: he wat vervelend meid! ik duim voor je dat het goed zit!

slaap lekker meiden!

liefs rebbel

4. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik kijk zelf 2x per dag en het valt nog niet mee om bij te lezen. Ik las in een vorig berichtje van iemand dat iemand graag had dat de augustus mama's in 4 opgedeeld werden.

Ik ben er ook voorstander van, alleen denk ik dat als je het in 2 opdeeld het al genoeg is om iedereen te leren kennen.

Zijn er misschien nog meer voorstanders ?

laat even weten wie een topic augustus mama's deel 2 wil hebben. (de maand in 2 splitsen)

VOOR OF TEGEN.

Groetjes,

IKZELF VOOR

5. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    thnx voor jullie lieve reacties. Ik voel me helemaal niet meer zwanger, hoewel m'n buik, borsten en rug nog net zo voelen... maar er was niets te zien dus ben ook bang dat er niets zit... maar ja moet maar proberen om deze 2 weken door te ploeteren....

Sorry dat ik niet op anderen reageer, ben een beetje te veel met mezelf bezig nu.... :(

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hier geen voorstander van opsplitsen. Ik begin steeds meer namen te herkennen, zeker van meiden die vaak schrijven of iets bijzonders meemaken. En als ik iets terug wil lezen over wat iemand eerder ook al weer geschreven heeft druk ik even op de 'berichten-knop' et voila!

Ik neem het niemand kwalijk als die niet toekomt aan alles bijlezen en daarom niet reagereert op iets van een paar pagina's terug. Ik vind het juist wel leuk dat er op vele tijdstippen altijd wel iemand online is om te reageren op berichtjes. En ik blijf er bij dat hoe meer zielen, hoe meer vreugd is.

Maar ja, da's één tegenstem :D
    (Voordat we een hele peiling gaan houden moeten de voorstanders van opsplitsen misschien eerst even checken of dat überhaupt mag van de moderatoren. Volgens mij is er zelfs toevallig een a.s. augustusmama moderator?! :) )

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heej Visje, vervelend nou, blijf rustig!

Nou over opsplitsen, nou ik ben er tegen, ik ben Chantico mee eens, want dan leer je elkaar ook kennen is ook fijn ;)

8. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Zelfde hier... ik houdt t ook liever gezellig druk.
    Straks heeft toch ieder z'n eigen "maatje" hier...
    En we hebben nog tijd genoeg om elkaar beter te leren kennen.
    Zo veel augustus mama's zullen er nu niet meer bij komen.

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat ben je vroeg Littleme?

10. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    haha, ook last van het vroeg wakker worden.
    Tussen 4 en 5 uur ben ik altijd wel alweer wakker.

Zelf ben je trouwens ook lekker vroeg :)

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja was al om half 5 wakkeer door krampen in me rug als ik me moest draaien, auw :(

Ging ik even volhouden tot half 6, nee, veel pijn, dus gaf ik maar op en kon ook niet meer slapen....

12. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Zelfde hier... wel de hele dag ZO moe maar toch niet mee r in slaap komen...

Maja, alles voor het goede doel!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Precies, alles voor goede doel!

Vandaag drukke dag, straks werken, daarna boodschappen doen, daarna Myrna halen en dan weer even naar huis en dan naar de zwemles, poeh!

14. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    :) gezellig druk dus.
    Zelf hoef ik vanavond alleen maar twee uurtjes te werken, de rest van de dag heb ik lekker vrij.

Maar goed, ik ga eens lekker onder de douche kruipen, kan ik wel gebruiken, misschien voel ik me dan wat fitter.

Veel plezier vandaag!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik hoef ook paar uurtjes te werken, haha!

Fijne dag allemaal!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    TEGEN

komop meiden dan moet je maar even meer moeite doen om elkaar te leren kennen hoor. en niet iedereen die op de lijst staat is hier ook vaak dus....

er is geeneen ander bevallingsforum die dit doet en daar zitten ook topics tussen met veel meiden(moeders).

nou hier weer heeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen dat is echt een voordeel van zanger zijn ik slaap rotsvast.... fantastisch. zometeen komen de keukenmonteurs voor de zevende keer dus nu maar hopen dat zeven bij hun scheepsrecht is en dat mijn keuken nu echt afkomt. hahahaha.

ik ga ff tv kijken en naar mijn werk. dikke knuf mik

17. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nou hier ook nog een hoor slaap als een roosje kan wel de hele dag als het kon :D

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    ben jaaaaalloooooeeerrsss! Ik wil ook slapen, haha!

19. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ms komt dat nog wel Linka ik sliep op het begin ook nietzo goed maar toen de 6e week aan brak wel :D

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jah! Pff! Maar tjsa, niks aan te doen en ik ben toch blij met buikkie hahaha!

Deel Deze Pagina