nee maar blijkbaar voelt zij het wel zo dat dit moet omdat zij hier niets mag zeggen. als je terug leest zie je wel dat iedereen tegen haar begint. terwijl zij ook gewoon haar eitje kwijt wou snappie? zij schrijft altijd superveel op dit forum dus vind het naar dat dit nou zo moet gaan
wij doen al lief tegen elkaar mik echt waar ! maar ik ben er ook op aangesproken dat ik niet veel moet zeuren en ook een keer op aangesproken dat ik te veel praten...en heb er toen iets tegen gedaan heb minder gesproken en ik heb zo min mogelijk zitten zeuren en ik heb ZEKER WETEN niet gezegt dat ze weg moet gaan.. en volgens mij zover ik weet ook niemand anders. maar als ze weg wil gaan is dat haar keuzen. vind het ook zonde hoor ! Ze word niet aangevallen iedereen wilde er iets over zeggen en iedereen heeft dat ook gedaan dat iedereen er teglijk wat tegen zij en het misschien met elkaar eens was kunnen wij allemaal niks aan doen... ( als ik iets fouts zeg wil ik dat graag weten )
whoeperdepoeperdepoepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! buddy word over dertien dagen mama van twee meisjes gefeliciteerd meissie
Nou wat een prachtig nieuws voor jullie Nu heb je iets om naar toe te leven. Ben hartstikke blij voor jullie! \/
ja nou ja vind het gewoon jammer. linka is een lieve meid die veel schrijft hier. en ja als ze dan voor haar gevoel zo aangevallen word dat ze meteen niet meer wilt schrijven vind ik gewoon jammer. niemand heeft gezegd dat ze weg moet maar zo voelt zij dat en ja dat zegt wel wat
wist even niet hoe ik het anders moest oplossen, hihi. Verwijderen kan niet he? Voor het eerst dat ik weer eens te snel was met iets (in dit geval door op ok te drukken....)
@ Daisy hoera hoera bijna je meisjes in je armen @ Mik, ik voelde me ook aangevallen omdat ik MIJN ei kwijt wilde. En jammer dat ze weg is, maar daar kiest ze zelf voor hoor! Maar goed we zouden er over ophouden!
Oh Daisy wat spannend. Lijkt me eigenlijk wel vreemd om vooraf al te weten wat de geboortedatum van je kindjes zal zijn. Zou het er eigenlijk wel makkelijker op maken. Dat er bij de zwangerschapstest al staat: u bevalt op die datum.
@Esprit gaat redelijk hier hoor. Bloeddruk is nog hoog, maar stijgt verder niet, dus dat is gunstig. Verder wel erg veel last van vocht vasthouden, m'n voeten en handen doen daardoor erg veel pijn. Ukkie is van een stuit goed gaan liggen en vervolgens weer in stuit gedraaid (beetje beurse buik, auw!). Verder gaat het goed hoor! Hoe gaat het met jou? Errug prettig die regen na zo'n hete dag of niet?
O, wat super! Dat is al binnen 2 weken! Meis, wat heerlijk denk ik om te weten wanneer het gaat gebeuren! Wel spannend, maar ook zo leuk! Nu kun je echt gaan aftellen! Whoehoe! ! ! !
phoe hey meisjes kunnen we alsjeblieft ophouden met dat over en over en over gepraat over die ruzie alsjeblieft .... laten we allemaal rustig blijven en als linka terug wil komen ze is gewoon WELKOM hoor ! tenminste vind ik....
hihi lees nu pas dat bericht met de zwangerschapstest ! hahaha dat zou makkelijk zijn dat je dat van te voren al weet ! lijkt me SUPER goed idee moeten ze uitvinden hahahhahhaha
O, wat een draaikont dus! Nou hopen dat ukkie nog 1 keer gaat draaien! Vervelend van je buik, moet ukkie maar ff toespreken dan! En dat vocht, tja, join the club, pfffff.....Als ik een vuist maak trekt t heel erg, een minder fijn gevoel....ook lopen is niet meer favoriet.... Verders geen klagen hoor, kan allemaal nog veel erger.... Fijn dat je bloeddruk niet meer hoger gaat! Geef mij maar wat druk, want mijn onderdruk is te laag...... Ik heb ff lekker in de regen gestaan, ff afkoelen...kzou zweren dat de damp er af kwam, hahahaha....