Kelly, ik heb het aangepast in de vorige lijst (p1057). Vermoedelijk heb ik erover gelezen, sorry Ik neem aan dat poliklinisch in het ziekenhuis is en nadien terug naar huis...
mijn beeb lag met het hoofdje achterover, doe je hoofd eens achter in je nek en kijk naar bove.... sterrenkijken haha
Dank je wel voor de moeite! Vandaag heb ik een vrije dag dus wat meer tijd om het forum bij te houden maar jeetje dat gaat me nog veel te snel allemaal haha
Jeetje, je leest even niet en de vlam slaat in de pan. Eerlijk gezegd ben ik er gewoon een beetje verdrietig van (zal wel komen door het slaapgebrek). Lieve Linka, niet weggaan hoor. Ik snap wel wat je zegt maar iedereen heeft verschillende dingen die haar bezig houden! @Duster: nog van harte gefeliciteerd! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! @ Bemy: ik snap helemaal wat je zegt. Ik ben bijna met verlof en werk nu nog maar 16 uur maar kan het ook niet allemaal bijhouden. Daar ben ik dan ook lang geleden mee opgehouden. Soms vind ik het ook moeilijk om alle berichten goed te lezen zeker wanneer men erg bezig met de bevalling. Ik zou zeggen pak af en toe de lijst er even bij dan lees je snel of er nog bevallingen zijn geweest en je schrijf gewoon wanneer jij iets te melden hebt! @ Daisy: wat spannend! Minder dan twee weken. Ik vind dat je het super hebt gedaan met je twee meiden en dan nog 2 weken erbij! SUPER. Ik ben reuze benieuwd naar de mooie namen die je hebt bedacht. 16 juli is de verjaardag van mijn oma en ze wordt dit jaar 90! Mooie dag dus Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes naar aanleiding van mijn klaagzang. De fysio heeft me goed onder handen genomen (helpt alleen niet veel) en morgen een telefonisch consult met de huisarts. Volgens de verloskundige moet ik overdag maar rusten maar dat gaat toch niet werken? Ik moet nog bijna 7 weken (met uitloop: 9!) Dat is niet te doen. Hopelijk kan ie me helpen! Oja tot slot: ik ben heel blij met dit forum. Vooral omdat ik me elke keer weer besef dat we allemaal anders zijn en dat we dit dus allemaal anders ervaren. Maar één ding vind ik wel: als dit je eerste bezoek is aan het forum (Chieffie) dat je dan misschien een beetje voorzichtig moet zijn met reageren Ik ga eens even een blik werpen op ons leuke babykamertje
Ik heb een supermannetje! ! ! ! Komt net thuis van zn werk, zag mijn te-doen-lijstje, mij dikbuikig en verlept op de bank liggen en........heeft alles voor me afgewerkt! T is nu weer lekker fris in t huisje, HEEEEEEEERLIJK! ! ! Wat een scattie! @Chieffie: kan me indenken dat je een andere manier van sterrekijken bedoel hoor, hahaha....dacht ook dat dat er mee bedoelt werd.....
whoehoe kan je hem ook hierheen sturen. ik zit hier mijn huspup te vragen of hij geen aardappels wil jassen maar nog niets hoor!
als je geen zin hebt om te koken, maak een schaal koude schotel, gewoon een bak uit de super doe er wat garnering bij: tonijn uit blik; schijfjes komkommer tomaat zilveruitjes, etc etc heb ik gisteren gedaan binnen een kwartier klaar en smullen maar de controle op het ziekenhuis was prima, de beeb moet nog 1 kwart draaien en dan ligt de baby goed! een hele opluchting en het gewicht was 1995 gram ongeveer
@Kelly - jammer meis, dat er gewoon overheen gelezen wordt. Maar wat wil je ook als de pagina's vol staan, net zoals onderstaande berichten. Sorry, heel gezellig allemaal. maar er zijn geloof ik bijna 80 aug. mamma's die lief en leed met elkaar willen delen en van elkaar op de hoogte willen blijven. En door zulke ''on-nuttige'' berichtje's wordt het berichtje van kelly over het hoofd gezien. Dat kan toch niet he! Niet al te verkeerd opvatten, maar jullie snappen mij toch ook wel 'n beetje! Zijn er meer dames die het zelfde vinden als ik?. Die gewoon lief en leed met elkaar willen delen. wel klagen of niet klagen het maakt allemaal niet uit. Maar dat sommige onnuttige berichtje's het gewoon heel moeilijk maakt om alles van iedereen bij te houden! (p.s. dit is nu niet op sjudith en chief gericht, want er worden wel meer onnuttige berichtje geplaatst) Mijn mening: dame's die zich vervelen, open een nieuw forum! of gezellig onderling chatten kan toch ook? Dan kunnen we bij de aug. mamma's gezellig van elkaar op de hoogte blijven.
Denk dat ie nog al schrok van mn "toestand"....had er namelijk net weer een paar oefenweeen opzitten (tenminste denk dat dat oefenweeen zijn).... Misschien dat ie nu eindelijk gaat inzien dat het verlof er niet voor niks is en je dus echt de rust moet pakken wanneer je lichaam t aangeeft..... Ik hoefde in elk geval niks te vragen en dat is al SUPER!
wat een gezeur steeds zeg Beetje humor mag ook wel toch? En wat is er erg aan onnuttig en dollen en wie bepaald wat wat is?
Fijn Monique! Kan me indenken dat t een opluchting is! Nu nog ff een kwartje draaien en dan ist goed...dus beebje van Monique: DOE JE BEST!
hey meiden & man ik vindt het nog wat. wat er hier vandaag is gebeurd. en met bemy eens. dat het niet heel handig is al die loose berichten tussen door. over eten kan je inderdaat praten in de louge daar is een topic over wat eten we vandaag. weet niet of het op gevalen is.maar ik ben ook van een hele achtiefe forumer naar een bijna niet achtieve gegaan. gewoon omdat ik het niet bij kan houden. en merk dat als ik zelf iets plaats er toch niemand op reageer. net als wat kelly zegt. ik vertelede namelijk gisteren dat onze kleine is gedraait en nu over dwars ligt. en er heeft niemand op gereageerd nou prima jullie keuze denk ik dan.maar dan ga ik ook niet reageren. en dat vindt ik jammer.want met de meeste meiden deel ik al bijna 8 maanden lief en leed. ik vindt het een top iedee van bemy. en LINKA kom snel terug. @daisy wat spannend dat jullie de datum weten. dat is voor mijn de dag dat ik met verlof ga. raare gedachten voor mijn dan. @mik zorg je dus dat je telefoon het wel doet op woensdag de 16 julie.
Pruts, Pendrag en Noura, thanx voor de reactie over harde buiken. Het voelt inderdaad als gezond oefenen van mn buik en niet als een voortijdig begin van een bevalling. (Zou trouwens wel fijn zijn als weeën zo pijnloos voelden! ) Moniki, ik ben even bij De Tuinen wezen kijken en daar hadden ze frambozenbladthee! Je uitleg was duidelijk hoor Philly, begint Heroes weer opnieuw of is het halverwege het verhaal? Ik moet het nog steeds een keer kijken, maar wel vanaf het begin! Oh Elle, ik hoop zó dat ze je kunnen helpen! Dikke knuffel! Duster, heerlijk dat je genoten hebt van je trouwdag. Hihi, een kleine met salsabilletjes! Gezellig hoor! Daisy, spannend hoor: 16 juli! Das pas echt aftellen! Bemy, ik vind precies hetzelfde! Thanx dat je het schreef, want ik wist niet zo goed hoe ik dat moest verwoorden Alle lief én leed rondom zwangerschap en bevalling meer dan welkom, het overige gechat liever ietsje minder... Hihi, ik hou wel van die egoberichtjes: lekker to the point! (* zei ze, terwijl ze zelf weer een megalange reactie postte * ) En gefeli met een de ligging van je kindje, Kelly!
Hier even snel een berichtje van mij. Jammer dat het zo moet gaan op zo'n gezellig forum. Maar ook ik kan de "echte boeiende verhalen" bijna niet meer vinden tussen de 25 pagina's die je terug moet lezen na een dag niet te zijn geweest. Vind ik erg jammer. Vandaag 36 weken!
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje / Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 31 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN (geplande Keizersnee) **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Nair 32 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar / 1e kindje / Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: : # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy *16-08-2008: # Tammie 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN * ER ZIJN 67 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 23 JONGENS: 13 GEHEIM: 6 ONBEKEND: 25 : Bevallen: * Rebbel 24 jaar/1e kindje / Bevallen op: 27-06-2008 (34w1d) MILAN, 2600 gram (uitgerekende datum*07-08-2008*) * CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Bevallen op 01-07-2008 (34w)Leila Nora, 2665 gram (uitgerekende datum*12-08-2008*) * .............................? Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Bemy <-----> Petrabr * Tammie<-----> Binnabinna * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * Duster2000 <-----> Sjudith * Jennifer70 <-----> Joy72
Nou nou dames! Ik hoop dat we het wel gezellig houden hoor Samen zwanger, samen blij, samen grappen, samen klagen hoort er toch allemaal bij dacht ik zo! Ik ben het er mee eens dat het soms onoverzichtelijk is met alle "voor-de-gezelligheid" berichtjes over en weer maar ik vind wel dat een beetje grappen en grollen er ook bij hoort, evenals klagen als je daar behoefte aan hebt! Hoe de juiste tussenweg te vinden is zou ik ook niet weten.... Ik denk dat het probleem is dat de club gewoon zo groot is maar ik voel me ook niet verplicht om alles bij te lezen, was vanaf vanmiddag 13.00 uur nl. alweer meer als 10 pagina's Voor het overzicht zou het handiger zijn als er een hoop gekletst zou worden buiten dit topic maar iedereen moet wat mij betreft ook kunnen doen wat ie wil, ik plaats mijn ego berichten er wel tussen door in de hoop op reactie dus bij deze: Wij zijn net terug van het bevallingspraatje bij de vk en de normale controle. Alles was goed, beebje ligt al goed ingedaald en ik hoor zovaak dames vertellen over hoe groot of zwaar hun kindje werd geschat dat ik dacht ik vraag er ook maar eens na want ik had zoiets nog nooit gehoord....... Toen ze aan het voelen was zei ze al dat het een flink kindje was en na de controle zei ze ik schat met de geboorte op zo'n 8 of 81/2 pond! Ik ben benieuwd! Ik zei al tegen mijn man we krijgen een kleutertje Maar verder was alles weer in orde dus nu lekker genieten van m'n verlof en wachten tot we alle info van vandaag in praktijk kunnen gaan brengen