@Delilah: haha, jij ook al zo'n reus? Hier dus ook. Hoop zelf wel dat de VK er naast zit. Maar ben bang dat ze gelijk heeft. Brusje was hier bij de één na laatste echo al flink gegroeid.
@ sjudith, dankjewel meid! @ Pendrag, ik hoop ergens ook dat ze er naast zit terwijl het voor de bevalling niks schijnt uit te maken... Het klinkt alleen zo groot maar als je het op de echo hebt gezien dan kan het haast niet anders zijn he.... Tegen mijn moeder (die kwam 32 kg aan) zeiden ze ook dat het 8 ponders zouden worden en mijn broer was 7 en ik 6 dus we zullen het wel zien! Als het maar gezond is toch meiden
Ben ik even blij dat dit niet mijn eerste bezoek is Ik ben nu eenmaal niet het verlegen type, sorry. Dat zijn Rotterdammers zelden, trouwens Maar waar stoorde je je precies aan?
@Binna: meis, ik heb net sinds vandaag weer internet....heb dus ook niet alles bijgelezen... Wat een eigenwijs beebje heb je....nu al dwars liggen en t zit nog niet eens in de pubertijd ..... Kunnen ze je beebje nog draaien?
@Binna,sorry meid! Kheb nl ook lang niet alles teruggelezen Wel een eigenwijsje die beeb van jullie! Wanneer moet je weer terug?
nou meis rustig aan hoor! je hoeft niet meteen na de ks op te springen om mij te smsen hihihihihhi Zie je al helemaal rennen na je ks nee hoor maar ik zal die dag wel in spanning gaan zitten. ik denk zelf dat die kleine nog wel goed zit bij mij dus het zal wel gewoon begin of half augustus worden geen problemo. dus jij bent eerst meissie. geniet ervan. je weet wel lekker waar je aan toe bent en je kan lekker alles afmaken voor de kleintjes komen. mogen ze daarna meteen (drie dagen uitteraard ivm ks)mee naar huis of is de kans groot dat jullie of zij nog langer moeten blijven.
@Bemy ik heb dat ook hoor meid gewoon komen wanneer het je uit komt moet wel plezierig zijn.Het is geen moet om alles bij te houden. @daisy jee meis das al heel vlug maar wel geweldig dat je ze zo snel in je armen kunt sluiten.Ben heel blij voor je @Esprit jou ook al tijdje niet gezien alles goed met je en de baby? @miranda3xmama gefeliciteerd met de 36 weekjes Weet niet meer wie het zich afvroeg maar ik heb ook geen keuze moet in ziekenhuis bevallen. Zou het graag een keer thuis gedaan hebben maar helaas.
hihihihihihihih jouw kleintje heeft gewoon een lekker buffertje opgemaakt. is toch heerlijk die kleintjes hebben het toch moeilijker als die groters die hebben vaak een betere start. ook ivm temp etc. dat lees ik tenminste overal
Ik heb nieuwe foto's geplaatst de 35 weken buikfoto's kun je zonder risico bekijken denk ik maar de 35 weken voet foto niet ik vond dat ie er toch bij hoort
Heeft iemand dat trouwens hier ook ik heb zo,n last van me schaambotje het brand gewoon? pijn bij bewegingen en degelijke ?
Jaaaaa de vk zei dat het heel normaal was voor een kindje van ouders die ook wel van lekker eten houden ze bedoelde mijn man natuurlijk Wanneer weet je nou zeker of jou kleintje goed ligt meis?