Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dinsdag weten we het zeker met de echo!

jeetje je voeten! ik dacht dat mijn voetenn erg waren maar die van jou!

2. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Ik heb zelf maat 46 maar zo groot zijn die van mij niet :p

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hm... nou seg... heb weer even bij gelezen he. Ik vind dat soms ook wel onzin berichten worden getypt ben ik het helemaal mee eens ook ik post wel eens een bericht korter dan een zin met een opmerking. Maar wat moeten we er aan doen ? moeten we wachten totdat we een verhaaltje hebben er 5 reacties kunnen geschreven worden en maar 3 berichten per dag geschreven mogen worden ofzo? als er zoveel mensen zijn geen idee hoeveel nu ongeveer zeg maar 80 als iedereen toch een berichtje stuur dan is het logisch dat het scherm vol staat. Dat je dan moet bij lezen is zo ja. Ik lees ook niet meer alles is te vermoeiend. En zeker weten dat er mensen zijn die alles hele dag in de gate houden en als iemand dan iets zegt over iets dat die gene ook wil reageren.
    Ik wil hier verders niks meer over zeggen eigenlijk maar ja. ik zal wel alleen reageren als iemand bevallen is of als iemand mij iets vraag.
    Als er iets verbeterd moet worden dan denk ik dat iedereen eerst bij zichzelf moet kijken voordat er mensen aangewezen moeten worden. Lees eens paar pagina's terug en je ziet vanzelf of je op iedere pagina staat, Dan zie je dat je wat moet minderen

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
  5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Spannend meid! Hopelijk ligt jullie kindje er dan prima bij!

En tja die voetjes :rolleyes: ben er ook niet trots op maar kan er gelukkig wel om lachen, het is voor een goed doel... Als het nou ff zo blijft qua weer wordt het hopelijk snel weer minder ;)

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    joy 72 heb wel een beurs gevoel net alsof er al iets naar buiten wil zo constant drukken vooral als ik naar de wc moet ... Heeft volgens mij met indalen te maken. Dat heb ik gehoort tenminste.

ik ga verders weer mee lezen...

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

mwah, ik heb normaal maat 40 en kon gister alleen maar teenslippers maat 42 aan :D vandaag gingen mijn instappertjes maat 41 weer een beetje maar als ik niks meer pas kan ik bij jou dus maat 46 lenen ;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Iew, wil ik niet zien! Mijn man vertelde het me straks bij de vk en ik kreeg al de neiging om iemand neer te meppen....

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Delilah: OMG, die voeten zijn echt heel erg! Ik heb sinds vandaag weer enkels. Mij hoor je niet meer klagen over opgezwollen voeten na jouw foto.

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Dag meiden,

Is alles weer overgewaaid? denk wacht even met posten hihi

daisy leuk dat je weet wanneer ze komen, lijkt me geweldig.

verder iedereen gefeliciteerd met hun aantal weken, het word steeds spannender.

ik ben volgende week weer een week op vakantie dus ga jullie een weekje missen, hoop niet dat ik allemaal spannende dingen ga missen ; (

ik ga thuis proberen te bevallen dus als iemand dit op de lijst wil zetten.
    wilde eerst in het ziekenhuis, maar wist eigenlijk niet waarom en hoorde dat je zelf ook misschien 400 a 500 euro moest dokken voor ziekenhuisopname dacht ik ach ja als het goed gaat blijf ik lekker thuis en ga ik lekker shoppen van dat geld haha
    ga wel naar de bezichtiging van de kraamsuite want je weet maar nooit.

verder gaat alles goed, denk dat de mijne tot het eind blijft zitten want merk nog geen gekke dingen, geen proefweeen enz
    wel fijn hoor

nou ga vanavond weer naar pufcurus

lief zijn voor elkaar haha

j

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Jeetje wat is dat gruwelijk die baby die valt volgens mij op zijn hoofd... :S

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    dacht ook kijk even werd er misselijk van dus heb het weg geklikt kan me niet voorstellen dat iemand zo iets kan doen ben je echt wel ziek in de kop :evil:

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Delilah: aaaah, we hebben dezelfde voetjes! Idd voor een goed doel hè!

@Mik: tjeee, wat een @#$%$#*, werd er misselijk van! Die moeten ze zelf op een groter kussen leggen en dan ergens naar toe lanceren!

@Joy: had een poosje geen internet, erg vervelend, maar nu weer terug van weggeweest gelukkig! Met mn beeb gaat t allemaal goed! Af en toe het gevoel dat hij/zij naar buiten komt wandelen, voel dan hevige druk en steken onderin....heb me laten vertellen dat t oefenweeen zijn....dus de voorbereiding is begonnen!
    Hoe ist met jou? En met je zoontje?

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @esprit fijn om te horen dat het goed met je gaat.
    Hier gaat het wel goed tis maar rustig in huis haha ben
    ik niet meer zo gewent .Met me zoon gaat het goed gelukkig
    Ik heb ook last van onder net of er iemand me gigantisch
    hard in me kruis getrapt heeft.Pijn aan me schaambotje wat kei erg brand.
    Zal er wel bij horen al kan ik het me niet meer herinneren
    van me andere 2 kids

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Delilah :confused: dacht dat mijn voeten erg waren maar ik heb zeeeeeeeer slanke voeten :)

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Oh meiden kijk nou niet naar van die enge filmpjes
    ik ga hem echt niet openen hoor, krijg al kriebel door jullie reacties haha

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zag het bij de juli mama's . dacht ik deel het met jullie maar inderdaad als je er niet tegen kunt niet openen

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    jennyS heeeeeeeel erg slim dat je niet kijk want hier krijg ik nachtmerries over !1

Delilah .... WOW wat zien jou voeten er erg dik uit... allemaal vocht ! ehm kan je misschien soep of een salade proberen met veeeeeeeeeeellllll bleekselderij , dat zou moeten helpen en heeeeeeeel veeeel drinken natuurlijk!

Volgens mij heeft iedereen wel last van oefenweeen hier he? is zoo vervelend ook he.slaap je niet zo goed van ook..

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    maar meisjes dit is mijn laatste bericht ( klikte te snel op ok )
    ik ga op de bank tv kijken en daarna languit op bed proberen om te slapen! een hele fijn rustige avond toegewenst aan iedereen !

welterusten !

20. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Daisy, wauw over minder dan 2 weken al! Spannend. Fijn dat de meisjes zo'n mooi gewicht hebben.

Delilah, :confused: je voeten.
    Maar wel fijn dat alles goed was bij de VK.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel met Bemy eens ben over die onzin berichtjes...

Deel Deze Pagina