Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oefen weeen? harde buiken? nog niet gehad! dus niet iedereen

fijne avond meisjes

2. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Dat is fijn!
    Hier wel soms flinke krampen in mijn onderbuik. Maar goed, dat is niet anders, hoort erbij...

Jij ook een fijne avond! Babyboom kijken, meiden?

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    van oefen wee heb ik gelukkig ook nog geen last. maar ja ben ook ongeveer de laatste van aug aan de beurt dus volgens mijn maar goed ook.

@daisy en espirit ons meisje zat al die tijd helemaal goed. al van af het begin was de laatste keer dat ik op controle was ook ingedaalt. en nu in ene gedraait vaag :( maar de vk hoopt dat ze nog draait. en dan ook de goed kant op. ze heeft er nog 4 weken voor.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goed dat je het zegt vergeten! ;) ga wel kijken inderdaad

trouwens bij de juli mama's is onze catfight (zoals hun het noemen ;) ) ook al opgevallen. hihihihihihihihihihih

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Binna: hopelijk draait ze nog de goede kant op meis! Ik ga voor je duimen!

Hier samen met mn ventje een rustig avondje op de bank...Fijne avond allemaal!

Morgen naar de Vk, dus zal morgenmiddag wel online zijn ff om de vorderingen van onze beeb....

Liefs

6. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik heb dit gevoel al vanaf eind april, en volgens m'n verloskundige heeft dit te maken met m'n bekkeninstabiliteit. Heb een tijdje bij de bekkenfysiotherapie gelopen, maar helpt niet echt. Veel liggen werkt het beste. Dan is je bekken onbelast en kan het rusten.

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ philly ik hoop dat ik vanacht weer gewoon een oog dicht kan doen maar thanks voor de tip!

@ daisy ik hoop dat je je ok voelt na wederom een ingrijpende dag! dikke x en knuffel!

@ elle meissie toch! ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen!

@ linka volhouden is een groot woord maar het is wel het beste voor beepje! hoe is het met jou meis? linka niet weggaan meis!

@ bemy wat een fantastisch nieuws meis! p.s. ik deel je gevoel over 't forum.

@ kim wil ook een echo lijkt me zo grappig om die kleine weer te zien of ze mag ons natuurlijk live komen begroeten hihi! jezus wat een achterlijke! sommige mensen zijn echt te lomp voor woorden zeg!

@ duster super dat je zo hebt genoten van jullie grote dag!

@ chieffie ik vind het prima dat een man de zwangerschap wil delen maar vind het niet zo netjes dat je zonder je voor te stellen commentaar geeft op een van de meiden met wie wij het forum "zwanger worden" nog hebben gedeelt...

@ binna dat deel ik met je meid, ik schreef vorige week dat ik en mijn man bedreigt waren en alleen bemy was het opgevallen....

@ miranda jippie meis 36 weken gefeli alles goed met je?

@ delilah nou nou meis dat word een flinke hihi!
    super mooie buik trouwens meis! oh meis je voeten jeetje!

@ joy sorry meis dat ken ik niet

@ jenny veel plezier op vakantie meis! en veel plezier op de gym vanavond!

@ esprit oefenweeen spannend hoor maar denk maar zo nog 8 daagjes en jullie beepje is helemaal klaar!

@ mariel ik heb dat programma nog niet gezien is het leuk?

@ binna hopelijk draait jullie meissie weer terug, heeft ze dat eigenwijze van jou hihi?

@ passiepaard he meis het viel reuze mee op mijn werk ben wel duidelijk geweest maar was wel weer eens fijn om in mijn element te zijn, p.s. mijn assistent is 't aan 't verneuken dus moest wel ff ingrijpen aangezien ik er straks ook mee verder moet hahahaha! met jou alles goed meis?

ik ga eens lekker een filmpje opzetten en maar weer hopen dat "tonight the night" is hihi!

fijne avond meiden!

xxx

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik duim mee! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [o< [-o< [-o< [-o< [-o<

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Austin
    Chieffie is mijn vriend :)

10. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Kijk, weet je wat het is met dat reageren en megaveel pagina's op een dag?
    Oh, wacht, ik schrijf wat ik denk en hoop dat jullie het niet verkeerd opvatten.
    Maar als ik een berichtje lees, en dan neem ik even jouw berichtje als voorbeeld, Austin, dat je bedreigd was. Het was me wel opgevallen en vond het dapper dat je aangifte gedaan had. En ik vond het ook fijn om te lezen van het vervolg (jongen zonder rijbewijs en niet verzekerd, toch?), maar dan zie ik dat er al op gereageerd is, dus dan heb ik het gevoel niet te hoeven reageren omdat je dan tig dezelfde berichtjes krijgt, zoals meestal hier. Maar nu dus toevallig niet.
    Snappen jullie wat ik bedoel?

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ja ik snap het :D

EN je hoeft niet overal op te reageren toch? We hebben allemaal andere interesses. En je hebt altijd mensen waar je meer naar toetrekt dan naar anderen, logisch dat je het niet met 80 zwangere hormoonhuishoudende dames kan vinden?

Als de mensen waar je wat mee hebt...reageren op je post is dat toch fijn? De anderen die dat dan ook doen is mooi meegenomen :D

12. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ judith dat had ik idd begrepen meid.

@ diana ik snap precies wat je bedoelt meis en ik ben ook niet beledigt maar soms dan komen er dingen voorbij waarvan ik denk is dat echt iets wat je wilt delen...

xxx

13. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik kan niet zeggen dat ik met de ene wat meer heb dan de andere. Komt waarschijnlijk omdat het internet zo ver weg is, om het zo maar te zeggen.
    Ik denk dat ik iemand in levende lijve moet zien, wil ik er wat meer mee krijgen.

14. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi meiden... en man :D ,

Leuk een vent erbij, brengt een beetje leven in de brouwerij... al weet ik niet of dat na vandaag nog wenselijk is, jemig we lijken wel een stel vrouwen met zijn allen ;) .
    Wel wordt er veel geschreven en meestal zoveel dat als ik bijgelezen ben ik geen zin meer heb om te reageren, maar goed ik wil niemand zeggen wat ze wel of niet kunnen schrijven hier en daar zit er ook wel grappige onzin tussen. Kunnen we niet afspreken dat we hele belangrijke berichten bijv: over wanneer bevallen en dingen voor de lijsten in een kleur doen of vetgedrukt, zo kunnen de mensen die niet de hele dag meelezen wel de belangrijkste gebeurtenissen volgen.

@Daisy wow 16 juli, nu gaat t snel hoor nog even en de baby's vliegen ons om de oren. Het slapen ging niet geweldig ik ben na de fysio vanmorgen zo weer mijn bed ingedoken, hihi moest bij de fysio mijn shirt uitdoen en toen pas kwam ik erachter dat ik niet eens een beha aan had.... mmmm slaapgebrek, ik denk dat ik blij mag zijn dat ik nog een broek aan had op de fiets.

@Austin WAAR BEN JE HEB JE AL EEN HELEBOEL PAGINA'S NIET LANG ZIEN KOMEN....OF IS DIT EEN GOED TEKEN!

Over die pijn in het schaambot, branderig, was bij mij ook het begin van bekkenklachten, kort daarna kon ik niet meer op 1 been staan met aankleden, nu loop ik ook bij de fysio.

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    inderdaad buddy nieuws vetdrukken en in kleur lijkt me strak plan

en austin staat een paar keer op de vroige pagina ;)

16. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    nou terwijl ik typ en zat te bellen alweer berichten, en dus ook van Austin mmmm jammer.... niet lullig bedoelt hoor maar ik hoop toch dat we snel even niets meer van je horen en dat we dan leuk buddynieuws krijgen.

17. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hihi ik doe mijn best meis! spreek beepje elke avond even streng toe maar tot nu toe negeert ze mama's preken!

xxx

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Dan weet ik dus waar ik sta want op mijn berichtje reageerde niemand.

en gelukkig denk ik niet dat het komt door zoals jij het schrijf maar door dat er soms zo veel geklets wordt. het niet altijd op valt

19. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Ja ze zal wel denken, als ik kom krijg ik er nog meer ik blijf maar maar mooi zitten, nu worden de preken nog gedempt door t vruchtwater.... slimme meid hoor hahahah grapje hè (ik zeg het er maar ff bij met al die rondvliegende hormonen hier).

Bah begin melig te worden mijn schatje is nog steeds aan het werk en dan duren die verlof dagen wel heel lang hoor als je in je eentje zit. Mijn bekken doet te zeer om mijn poezebeesten vrij te laten, deze hebben een grote slaapkamer op zolder waar zij overdag, k weet niet wat uithalen. maar twee trappen op en dan weer af pffffffffffffffff. ik denk dat ik toch maar ga ze zijn niet gewend zolang boven te zitten en ik mis de gezelligheid hier.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sorry :oops: ik zie het ook niet altijd meer hoor! ik heb jouw berichtje niet gezien. en die van austin dat ze bedreigd is ook niet trouwens.

er word gewoon zoveel gekletst inderdaad. :rolleyes:

Deel Deze Pagina