Op mijn berichtjes word ook bijna niet gereageerd. Maar ik vind het gewoon leuk om te lezen hoe het met andere gaat die in hetzelfde schuitje zitten als mij. En als ik ergens mee kan helpen laat ik me wel horen. Of als ik wat wil weten vraag ik dat. Desnoods wat vaker dan 1 keer ivm de vele geschreven pagina's per dag. Hopende op wat goede advies. Ik heb ook enorm last van harde buiken nu al ruim 5 weken. 5 tot 10 per uur. Het is fijn om dan te lezen dat ik niet de enige ben maar ook wel weer eng om te horen dat sommige ook echt in het zkh zijn opgenomen. Hoop toch echt dat m'n kleintje nog ff blijft zitten! Verder heb ik niet echt last van de warmte of moeite met slapen. Sterkte aan degene die daar wel last van hebben. Lijkt me vreselijk! Nog 1 dingetje. Ik ben zo trots op mijn kleine meisje van net 2jr. Ze doet het sinds kort op het potje en ze loopt nu al in een onderbroekje en geeft zelf aan dat ze op het potje moet. Echt zo goed van haar! Moest ik ff kwijt. Allemaal nog ff volhouden we moeten nog maar even. Nog ff genieten van het getrappel in de buik. (ondanks dat nogal vaak op het schaambotje of ribben is) Liefs Kim
bumba: Dat zijn harde buiken. Die voelen aan alsof je buik volledig opzet en je een hard opgeblazen voetbal in je buik hebt. Zolang het geen pijn doet maar alleen irritant is worden het ook wel oefen weeen genoemd. Gaan ze echt pijn doen en komen ze regelmatig dan zijn het waarschijnlijk echte weeen.
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik ziekenhuis - Aykietje: KS op 31/7 -> ziekenhuis - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit -> ziekenhuis - Daisy1975 (tweeling): Eén stuitertje nog met de poep naar beneden-> KS op 16/07 ziekenhuis - duster2000: stuit op 10/6 op 01/07 terug controle. - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik -> ziekenhuis - joy72 :hoofdje en de voetjes boven in de buik ziekenhuis - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit.-> BEVALLEN - mik25: stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Arri: Hoofdje bovenin. Voetjes nog alle kanten op. -> hoopt Thuis Niet stuitertjes - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 Sterrekijkertje. - Binnabinna -> ziekenhuis - JennyS -> Thuis - Austin - Passiepaard -> Thuis - Mariel77 -> Ziekenhuis - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 -> Thuis - Puck2008 (inleiding week 37-38 ) -> Ziekenhuis - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) ziekenhuis - lique80 (overgewicht) -> ziekenhuis - lauwie - Nair -> Thuis - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) -> ziekenhuis - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah -> Thuis - Rebbel -> BEVALLEN IN KLINIEK - Willielien -> Thuis - tammie26 -> Thuis - Bumba -> Thuis - Schatje1 -> ziekenhuis - Duha - Denicepino - Alieke -> thuis - Rachel1984 -> ziekenhuis - Maxi -> ziekenhuis - petrabr (geen stuitertje meer) - Babsie - Natas1 - Marleen83 -> Thuis - Philly -> Kraamhotel - Noura -> Thuis - Lyrics (tweeling) -> ziekenhuis - Bemy -> ziekenhuis - Esprit -> ziekenhuis - Kelly83 -> ziekenhuis - Jennifer70 -> ziekenhuis Aangepast, wil je er bij of is de situatie gewijzigd, stuur dan een PB-tje naar mij, dan pas ik hem zo spoedig mogelijk aan.
WOW! ik ben eventjes een paar dagen niet on-line en nu zijn er 65! pagina's bijgeklept! ik snap niet hoe jullie het allemaal bijhouden! ik ga de eerste 5 lezen en de laaste 5, voor de rest moeten jullie het mij vergeven vrees ik...wat een kletskousen! funny! je merkt dat er verlof is ingetreden!
Bedankt kimh. Dan weet ik ook wat het is. Dat begint nu bij mij ook te komen. Jij reageerd ook niet zo vaak zag ik. Ik ook niet hoor. En eingelijk om de zelfde reden. Thanks, Bumba.
heey meiden, Ik ben even de middag niet online geweest en als ik dan zo terug lees is het hier ook niet zo gezellig geweest.. ik vind dat iedereen hier moet kunnen zeggen wat ie wilt! Voor de rest wil ik er niks over kwijt eigenlijk.. Heb net ook babyboom gezien maar wat een korte aflevering he? vond het ook een beetje tegenvallen maar jah misschien volgende week dat het dan wat leuker wordt!? @ Daisy: Meis wat spannend allemaal nu kan je echt helemaal af gaan tellen tot die dag! @ Delilah: je hebt flinke voetjes meis! leg ze maar lekker omhoog @ Nair: Ik heb nu ook nog steeds drie weken tussen de vk afspraken.. moet ook de 18e pas weer Oh jah ben ik nog vergeten door te geven voor de lijst ik wil graag in het ziekenhuis bevallen.. hoef namelijk niet meer om medische redenen daar te bevallen! ivm suiker moest het eerst wel maar zoals het er nu voor staat is het niet verplicht! Voor de rest weet ik het even niet meer.. Groetjes
Oh, zo te lezen heb ik niks gemist. Ik kwam er net achter van "o ja, babyboom kwam erop". Maar als het toch tegenviel . . . Ik heb vandaag een lamp opgehangen in de babykamer, en de kozijnen in de grondverf gezet. Als alles een beetje meezit is het kamertje zondag helemaal klaar en ingericht. Want morgen ga ik verven (met de ramen wijd open) en zaterdag maken mijn man en een vriend de plinten erin en zetten de meubeltjes op hun plaats, en dan kan ik schilderijtjes ophangen en verder aankleden met klamboe en knuffels enzo. Ik kan niet wachten . . .
okiedokie...heb dus veel gemist...er is gekibbeld? sjudith en chieffie zijn partners in crime? austin is bedreigd, ze heeft aangifte gedaan en alles is nu ok? (scary!) pfffff.....en linka is er niet meer nu? zat er zelf ook mee te dubben om niet meer hier te verschijnen, het is allemaal teveel en te eenzaam, if you know what I mean...maar ja...we zijn ook al maanden samen lief en leed aan het delen en dit is echt van de laaste tijd... delilah: elke keer als ik bij de VK ben durf ik niet te vragen hoe groot de babe is omdat ik bang ben dat het een reus is! en jij baart zometeen gewoon een peutertje! hihihi! ach, het zal allemaal wel meevallen, het moet er toch uit niet? esprit&delilah: wat een idee om je voeten te fotograferen! mijn voeten lijken er sprekend op! en dat verloopt dan als een soort paarse boomstam richting kuiten toch? bij mij in ieder geval wel! we zijn gorgeous! jou72: sweetie, heb precies hetzelfde! schaambot is een cime! zeer pijnlijk! kan niet liggen,zitten,lopen zonder pijn, slaap er ook weinig door...veel rust en alles met beleid, geen grote stappen maken, of onverwachte bewegingen, en tijdens de bevalling voeten op het bed houden! ik leef met je mee! esprit: je hebt een lieve man! ik ga ook zo'n lijstje maken en achteloos ergens laten slingeren, who knows? echt een scattie!
diana: je bent een klussert! laat je ons weten of het is gelukt de baby kamer af te krijgen zondag? en no worries over de verflucht, heb vorig jaar de hele beneden verdieping in de lak gezet (kozijnen,deuren etc.) en gewoon veel luchten inderdaad, alles met mate! goede vriend van mij is arts en die zei ook, je moet wel 24 uur lang met je hoofd in een pot verf hangen wil je uberhaupt er iets van krijgen! klusze!
even een nieuwsflitsje Ik zal even wat opheldering geven voor de personen die het boeit Linka en ik hebben elkaar gesproken en er is tussen ons in ieder geval niks meer gaande. Was er nooit eigenlijk en zijn ff de hormonen En ze houdt zich even op de achtergrond dus ze leest nog wel mee denk ik
Fijn dat je dat even laat weten, sjudith! Klinkt erg goed! En Linka, je bent gewoon welkom hoor!! ik vind het zo spannend of ons kindje nog in stuit ligt... gister heel druk bezig geweest in mijn buik, maar ik kan niet echt achterhalen of het nu de billetjes zijn die bovenin zitten... ik hoop het zo! wat een voeten zag ik voorbij komen zeg! ongelooflijk. gelukkig heb ik daar helemaal geen last van. dinsdagavond leken ze alleen wat dikker, maar toen had ik ook de hele dag een bruiloft gehad, dus toen mocht het ook wel he? Allemaal welterusten als je zo ver bent! en ik hoop echt dat een aantal van jullie een super goeie nacht tegemoet gaan... even nadenken, hoe heetten die meiden ook alweer: Elleny... en meer kan ik niet bedenken. maar tis jullie allemaal wel gegund!! O ja, Daisy, wat gaaf dat de geboortedatum van je meisjes nu bekend is! wel spannend hoor! laat je het je familie ook allemaal al weten van te voren? lijkt me lastig om het niet te vertellen, maar het lijkt me ook leuk als het als een verrassing komt!
Fijn dat je dat even laat weten, sjudith! Klinkt erg goed! En Linka, je bent gewoon welkom hoor!! ik vind het zo spannend of ons kindje nog in stuit ligt... gister heel druk bezig geweest in mijn buik, maar ik kan niet echt achterhalen of het nu de billetjes zijn die bovenin zitten... ik hoop het zo! wat een voeten zag ik voorbij komen zeg! ongelooflijk. gelukkig heb ik daar helemaal geen last van. dinsdagavond leken ze alleen wat dikker, maar toen had ik ook de hele dag een bruiloft gehad, dus toen mocht het ook wel he? Allemaal welterusten als je zo ver bent! en ik hoop echt dat een aantal van jullie een super goeie nacht tegemoet gaan... even nadenken, hoe heetten die meiden ook alweer: Elleny... en meer kan ik niet bedenken. maar tis jullie allemaal wel gegund!! O ja, Daisy, wat gaaf dat de geboortedatum van je meisjes nu bekend is! wel spannend hoor! laat je het je familie ook allemaal al weten van te voren? lijkt me lastig om het niet te vertellen, maar het lijkt me ook leuk als het als een verrassing komt!
ik dacht al dat het fout ging... zo vliegen de pagina;s er wel bij zeg! als ik 3 dezelfde berichten achter elkaar plaats... kan je berichten ook verwijderen?
hi, arri, je kan ze nu allen nog bewerken en de tekst weghalen. wanneer hoor je hoe je baby ligt? austin, binna, kelly en nog een aantal anderen, sorry dat ik niet gereageerd heb op jullie berichten! soms heb ik er blijkbaar overheen gelezen en soms kan ik het niet opbrengen om te reageren. ik bedoel dat ik bijna alleen nog op bv geboortes reageer. terwijl ik weet hoe fijn/leuk het is om reacties te krijgen. sorry dus! 32u werken en dingen regelen voor baby en nieuwe huis begint me zwaar te vallen. wil verder nog ff zeggen dat ik alle mama's bewonder die al een ukkie (of meer) hebben om voor te zorgen. na een dagje oppassen ben ik al total loss! respect dus! elle, goed dat je aan de bel getrokken hebt. hoop dat het helpt en dat je eindelijk je welverdiende slaap krijgt. niet raar dat je van zoveel slaapgebrek emotioneel wordt. sterkte meid! hoop op een goeie nacht voor alle meiden! liefs,lauwie
1066! Dag lieve allemaal, Kijk, ik ben gewoon de 1e op 4 juli... maar dat zal niemand verbazen hahaah. Ik probeer wat later naar bed te gaan in de hoop dat ik dan wat later wakker word... het is 's nachts zo eenzaam. Ik moet zeggen dat ik die kleine heen en weer berichtjes vaak wel grappig vind maar het komt de leesbaarheid van het forum niet echt ten goede. Ik mis dus ook wel eens wat. Iedereen waarop ik niet gereageerd heb: sorry! Niet mijn bedoeling. Ik heb ook zo'n last van dementie Wat ik nog wel weet: Naat van harte gefeliciteerd met het tante worden! Hartstikke leuk! Zo en dan ga ik nu nog even proberen wat te ontspannen (zonder computer voor mijn neus) en dan proberen te slapen. Morgen laat ik weten of de huisarts iets voor me kan betekenen! Oja @ Jennifer... ik zou even niet terug lezen... pak 'm hier maar weer op Het was niet zo gezellig. Iedereen! SLAAP LEKKER (ben zooooo jaloers, nu al!)
@ elle weet niet of je wakker bent meis maar ik iig weer wel! hoop dat je ligt te slapen! sweet dreams! xxx