thanks lauwie maar ik ben ondertussen al naar beneden gegaan...maar wat afleiding zoeken denk ik! xxx
Hallo, hallo, daar ben ik weer! Geslapen van 1:30 tot ongeveer 4 uur (dat is toch een hele 2,5 uur!) en nu er dan uit. Ik ga om 5 uur terug en hoop dan in ieder geval weer tot 7 uur te kunnen slapen. Austin en Judith: ik hoop dat jullie allemaal nu (al is het maar voor even) lekker slapen!
goeimorgen meiden/ man ik had zo gehoopt geen berichtjes te lezen die vandacht zijn geplaats. maar jammer genoeg voor lauwie en ellen wel. hoop dat jullie nu nog wel even kunen slapen. ik gaat nu naar me werk en lees vanmidag wel weer bij. zag nog wel voor bij komen dat kim haar dochterjes op de wc plast toppiee hoor. en dat lauwie respecht heeft voor de meiden met nog een kindje thuis. nou dat deel ik wel hoor. als ik op mer werk met al die kids ben. en dan om half 3 naar huis ga heel erg moe. dan denk ik nu nog ooo heerlijk ga op de bank slapen en dat kan dan niet. Diana kluss ze vandaag. arri ik duim met je mee dat je kleintje goed ligt. ellen suces vandaag bij de dokter nou meisje kletse vandaag. enneee geen ruzie he 8) en niet te veel moet ik zo veel bij lezen. voor de geen die moeten werken werk ze. liefs sabrina
hey meiden wou nog even wat delen met jullie. las net dat die man in de vs is bevalen van een dochter. http://www.telegraaf.nl/buitenland/1421 ... html?p=4,1 liefs sabrina
Goedemorgen, ik ben al weer een uurtje op, maar moest eerst de pagina's vanaf gisteren bijlezen. De pagina's vd dagen daarvoor ga ik echt niet meer trekken, dat zijn er iets te veel @Daisy; Het komt nu wel erg dichtbij: SPANNEND! @Esprit; Succes bij de VK. En ik ben erg benieuwd naar je verhaal over je gipsafdruk. Ik heb al wel je foto voorbij zien komen. HIJ IS ERG MOOI GEWORDEN. Misschien heb je het al eerder verteld, maar ik ben er 'n paar daagjes tussenuit geweest en heb echt geen tijd om alles terug te lezen... Ik heb 't pakket hier ook liggen en ga hem dit weekend dan echt proberen te maken. @Austin: Knap dat je met deze hoeveelheid berichten zo goed op iedereen kan reageren @Naat; Gefeliciteerd met je nichtje @Eimat; Fijn dat alles goed was bij de controle @Bumba; De steken die jij voelt is waarschijnlijk van het indalen @Kimh; Succes met je harde buiken. Doe het rustig aan hè! Wat goed van je kleine meid, je kunt trots op haar zijn! @Diana; Succes met het opknappen van het kamertje @Linka; Wel terug komen hoor! WE MISSEN JE HIER! @Arri; Wanneer moet je weer naar de VK, zodat je meer duidelijkheid over de ligging hebt? @Sjudith; Hoe gaat het nou met je? Hier gaat alles goed, al heb ik weer slecht geslapen. Om 9u hebben we een liggingsecho, hardstikke spannend en leuk om onze kleine weer te bewonderen. Iedereen een prettige dag gewenst! Groetjes Silvia
Goedemorgen! @BUDDY!Laatste dag werken! Succes vandaag! @Arri,ja zo zijn we zo een heel end ja,hahahah Ik heb gelijk iedereen gebeld voor de datum en staat ook op mn hyves,hihi... @Naat,van harte gefeliciteerd met je nichtje! Ow wat zou ik de kriebels krijgen,mijn nichtje is van de week bevallen van een zoon en wil me nog met dikke buik op kraambezoek hebben @Austin,ik hoop dat je uiteindelijk wel geslapen hebt nu! Of misschien iets anders aan het doen zoals bevallen? @Binna,werk ze meis! @Duster,veel succes zo bij jullie echo! Jij ook een fijne dag! Ik ga me heel snel aankleden want mn lieve tante komt o 8.30u mee poetsen,wat fijn zeg! Doeii...
@buddy naat: van harte gefeliciteerd met je nichtje, kan je alvast gaan oefenen hihi oja goedemorgen haha, ben lekker vrij maar help mijn mannetje even de deur uit door eten te maken enz enz vind tie leuk haha dus nu maar weer op de bank hangen. meiden, wat slapen jullie slecht zeg. maar ja dan gaan internetten is natuurlijk ook geen oplossing hè daar blijf je alleen maar langer door wakker. valt me wel op dat het vaak die amerikanen zijn haha toch nog een onderhuidse onbewuste jetlag ofzo? ik ga even terug lezen of er nog wat boeiends tussen zit J
goedemorgen meiden ! Nou eventjes 1e berichtje doen voordat ik verder lees heb nu net 5 pagina's gehad... Pendrag je bent niet de enigste hoor ! ik kijk ook house op dinsdag en gister, Gister was gewoon dubbele aflevering voor dubbel zoveel plezier! had ook babyboom willen kijken maar helaas gemist... dus je kan dat gewoon op internet bekijken ? ga ik zo even proberen dan. Naatje gefeliciteerd met je NICHTJE ! Lijkt me helemaal super even een baby te leen totaan de uitgerekende datum hihi maar denk dat dat niet op gaat zeg maar hun zijn natuurlijk ook super blij dat ze nu eindelijk haar vast kunnen houden! ECHT EEN SUPER NAAM als je het mij vraagt. Austin ! het komt super dichtbij nu ! wouw keek even op je banner nog paar nachtjes zeg hihi en dan hopen dat je er niet overheen gaat he? Ik moet straks naar de dokter even urine in leveren. Volgens mij heb ik blaasontsteking nummer 2 ! De vK had gister al tegen me gezegt ga eventjes langs met je urine maar zat er toen even helemaal doorheen , moest me afspraak bij de Fysio afzeggen moest totale rust houden en met me benen omhoog leggen. Dus ja dan kan je niet naar de dokter lijkt mij. Dus ga ik vandaag maar.. hoop alleen dat als ik een blaasontsteking heb iets anders krijg als de vorige keer die vieze oplostabletjes smaken zo vies dat ik bijna moest overgeven . Heb beetje ongesteld gevoel onderin zal misschien wel iets met die blaasontsteking te maken hebben. Nou ja ik lees even bij en dan ga ik nog een berichtje typen , ik doe me best in ieder geval
HM... ik heb het gelezen allemaal maar weet toch niet meer waar het over ging .... :S nog maar een keertje lezen zo dan hihi
Ha meiden! Ik kan er niet over uit: heerlijk zeg, verlof! Kan ik eindelijk es gaan shoppen (niet dat ik ver kom overigens, maar alle kleine beetje helpen) en die babykamer gaan doen. Was van plan al op weg te zijn, maar mn hart is op hol geslagen dus voel me een beetje raar. Even tot bedaren komen. Whaaa, krijg ineens echt nesteldrang: wil allemaal dingen kopen en voorraad in huis hebben, belachelijk. Als het kon zou ik 2 maanden brood inslaan. Morgen wil ik naar de kapper! Ik kom trouwens forum-meiden tegen in mn dromen, in het ziekenhuis. Dusseh, zie jullie daar!
@ alle dames sorry dat ik even niet reageer op voorafgaande berichten heb een helse nacht achter de rug! kon weer niet slapen, werd zo verdrietig omdat ik regelmatige weeen had die weer wegzakte! ben in mijn auto gestapt naar de pomp gereden heb een pakje peuken gekocht en een halve sigaret gerookt waar ik kots en kots misselijk van werd vervolgens ben ik aan de kant gezet door een politie agent die na het doen van mijn verhaal zo medelijden had met me dat ik door mocht rijden ookal had ik mijn rijbewijs niet bij... super sorry voor het ego bericht maar zit er gewoon echt doorheen! Hoop dat jullie allemaal een prettige dag hebben! xxx
jeetje austin probeer je een beetje uit te rusten vandaag? kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, nacht niet geslapen, die stomme peuk, agent, wat een ellende beste wat je nu kunt doen is goed voor jezelf zorgen vandaag! tot rust komen. neem de tijd.
goedemorgen, ik leef echt mee met diegene die het moeilijk hebben, kan me er bijna geen voorstelling van maken hoe zwaar het moet zijn, maar weet in elk geval dat er meegeleefd wordt! Ik ben veel wakker geweest de afgelopen nacht maar heb tussendoor wel erg lekker geslapen, voeten en handen zijn aardig opgezwollen. @ austin, ongelovelijk wat een nacht heb je gehad @ debbie, wat een leuke stukjes schrijf je elke keer, ik kon in mijn droom vannacht alleen nog maar smsen naar file's
Austin meissie toch! Wat gebeurt er nou toch allemaal met je? Ik vind het zo rot voor je dat je niet kunt slapen, is er nou echt niets aan te doen? Kan de VK of huisarts niet iets voorschrijven, is er geen middeltje in een reformwinkel te krijgen, etc.? Weet iemand dat? Bel anders gewoon je VK en zeg dat je dit echt niet meer trekt zo. Of heb je dat al gedaan? Dan nog een keer bellen! Ik kan zo gauw ook niet iets verzinnen... Sterkte meis! *knuffel!*
@austin, Hoop dat je snel gaat bevallen. @debbie2007, Ik heb ook sinds vandaag verlof, heerlijk! Hier is de babykamer nog niet klaar dus heb nog veel te doen. Oh ja naar de kapper gaan moet ik ook nodig. @pendrag, House staat bij ons ook op het programma. Wij kijken altijd samen. @naatje, gefeliciteerd met je nichtje Vanmiddag op kraambezoek bij mijn vriendin. Daarna naar mijn ouders, de kleine blijft daar slapen en dus kunnen papa en mama vanavond een avondje weg